Van mijn eskimo bleef ook altijd alles zitten, tot vorige week toen ik naar de bus liep, toen kwam ik er opeens achter dat het bovenste bolletje foetsie was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Alerion het volgende:
Ik raakte in het begin bijna elke week wel het bolletje van mijn lip piercing kwijt, nu blijft hij *afkloppen* al maandenlang gewoon op zijn plek. Weet echt niet wat ik nou anders heb gedaan dan in het begin.
Labjas? Cavia's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef luciferist het volgende:
Wow, dit is echt toevallig met die balletjes, ik had vandaag dat een balletje van mijn septum in mijn labjas viel (gelukkig niet in de bak met mijn cavia-pups..)
Mijn septum gaat steeds los doordat ik hem verstop en dan dus in mijn neus duw waarbij soms mijn balletjes draaien..
Nederland is dierproefvrijquote:
Nee toch? Tenminste van wat ik lees op google worden er gewoon testen op gedaan.quote:
qua cosmetica wel, toxicologie mag wel. Hoeveel mensen ken je die zich aan zouden melden voor een ld50 test?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Tenminste van wat ik lees op google worden er gewoon testen op gedaan.
Hahaha dat klinkt al veel beter ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef luciferist het volgende:
En nog steeds vertel ik als ik een meisje versier dat "ik met dieren werk"komt wat beter over
Ah, de knoop doorgehakt?quote:
jazekerquote:
Ik zit op kamers en hoor sinds mijn 14de al:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Alerion het volgende:
Omdat het dan stiekem moet omdat ik nog bij mijn ouders thuis woon. En die vermoorden me als ze erachter komen. (Ik weet het, als ik er goed op let komen ze er niet achter, maar ik vind dat stiekeme gedoe gewoon... tja. Moeilijk.)
emotionele chantagequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Alerion het volgende:
Nou van mijn moeder is het niet een gevalletje autoritair willen wezen, maar echt gewoon verdriet. In ieder geval wat betreft piercings in mijn gezicht. Heb ook wat dingen in mijn oren zitten en dat maakt d'r lang niet zo veel uit, maar toen mijn lip piercing er eenmaal kwam (ze kon roepen wat ze wilde, ik wilde het al 2 jaar) moest ze huilen en huilen en schreeuwen, van verdriet. Ze vond het zo erg en zo lelijk dat er dingen uitkwamen van "je bent mijn dochter niet meer" en "waarom vermink je jezelf zo, je was zo mooi", en gaaa zooo maaaar doooor. Dus met een piercing in mijn gezicht ben ik wel voorzichtiger geworden.De volgende keer sterft ze denk ik.
Ooh mijn broertje is een echte NSB-er, dus hij had het gehoord en zegt hij iets tijdens het eten van "Ooh, wat hoorde ik nu dan weer? heb jij een eikelpiercing?!" (Hij gaat met mijn oude vriendengroep om.) Dus toen heb ik naar alle waarheid geantwoord dat ik er twee had.. Hoewel een frenum niet officieel een eikelpiercing is, of dat ik hem nog ooit in heb, maar toch het gat zit er...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:16 schreef Luna3 het volgende:
En Luciferist; weet je moeder ook van je ampallang?![]()
En nogwat, je hebt toch ook van die hoefijzertjes zonder bolletjes? Die klap je veel makkelijker naar binnen volgens mij, niet?
Oja, die snotterbel, dat had je 'gezegd' ja, dat je een zakdoek aangeboden kreeg in het ziekenhuis, haha, lol.quote:[b] Op zaterdag 29 januari 2011 02:57 schreef luciferist het volgende:[/b
Ooh mijn broertje is een echte NSB-er, dus hij had het gehoord en zegt hij iets tijdens het eten van "Ooh, wat hoorde ik nu dan weer? heb jij een eikelpiercing?!" (Hij gaat met mijn oude vriendengroep om.) Dus toen heb ik naar alle waarheid geantwoord dat ik er twee had.. Hoewel een frenum niet officieel een eikelpiercing is, of dat ik hem nog ooit in heb, maar toch het gat zit er...
Mijn moeder geloofde het niet, mijn stiefvader weet het volgens mij wel omdat hij een verhaal had gehoord dat ik hem ergens had laten zien op een feestje ofzo.. hopelijk geloofde die het niet..
Om op die hoefijzertjes zonder bolletjes te komen, ik heb een piercingtang waarmee ik die hoefijzertjes een klein beetje meer open buig, nu kan ik ze met ring en al verstoppen terwijl de bolletjes erop zitten. Een staafje viel helaas nog wel op ("Je hebt een snotterbel zitten...." enzo) maar het ringetje ziet niemand als je hem echt omhoog drukt..
Het is trouwens hier ook het geval dat mijn moeder het gewoon allemaal heel erg vind, ik wou als bijbaantje graag gaan piercen; hele preken gehad over hoe ik dan in de onderwereld zal belanden etc
Ja, ik ben dus dat dwarse, rebelse kind omdat mijn 2 bro's van die ontzettende boeren zijn... Maar hij verteld het ook nog eens zo dat mijn moeder aan mij vraagt wat er is, hij verraad het niet, maar alleen een tipje van de sluier oplichten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:55 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oja, die snotterbel, dat had je 'gezegd' ja, dat je een zakdoek aangeboden kreeg in het ziekenhuis, haha, lol.
Ja en zelf gaan piercen is natuurlijk ook hetzelfde dealen with the devil, hehehe, moeders. Ach, waarschijnlijk is het een goed teken dat moeders zo reageren, want dan zullen ze wel heeeel veeeeel van hun kinders houden!!(Als je zou mededelen dat je een piercing in je gezicht gaat nemen en ze zouden antwoorden: "'s goed jongen, ge hebt toch al zo'n rotkop." zou ook nie goed zijn heh.
![]()
Verder, een jonger broertje...lastig. Maja, ik heb een oudere zus, die dus noooooit iets naars, geks, vervelends, dwars, rebels, onaardigs of vreemds wilde of deed. Met andere woorden; ik was de grote shock voor de familie, omdat ik alles open moest breken. Liever een jonger broertje die doorvertelde wat ik allemaal uitspookte. Hoefde ik het zelf niet meer te vertellen, haha!
Tot slot, moest erg lachen om je zin:"ik werk met dieren." als je een meisje versiert, maar je hebt toch al een super leuk vriendinnetje?! (Of was zij er ook zo ingetrapt, hehehe)
Nou, jij mocht tenminste oorbellen, dat mocht ik ook niet eens. Waarom niet? Omdat mijn moeder ze zelf op haar 30 had laten zetten en er op haar 31ste al spijt van had. Oordeel: "verminking van het lichaam." Pffff.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hier ook al zo'n moeder die alles verboden heeft. Tragus hebben ze eigenlijk nooit nix van gezegd, ik mocht toen nog een oorbel en volgens mij zijn ze er gewoon akkoord mee gegaan...
(Ik dacht inderdaad het meisje uit je fobo. Stoere chick wel)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef luciferist het volgende:
...En dat vriendinnetje in mijn fotoboek, dat is een ex van 3 jaar terug.. En ik woon samen met een andere ex, mocht je haar bedoelen
...dan woon je misschien wel met de verkeerde ex samen, hehehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef luciferist het volgende:
Ja, was ook een zeer tof vriendinnetje :p
Nu geupgrade met een labretje
Nee want zij woont nu ook samen met haar nieuwe vriendje :p zou een beetje raar zijn dan :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...dan woon je misschien wel met de verkeerde ex samen, hehehe.![]()
...of heeeeel gezellig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef luciferist het volgende:
Nee want zij woont nu ook samen met haar nieuwe vriendje :p zou een beetje raar zijn dan :p
Maar ik heb 3 jaar met haar gehad en toen liep het gewoon niet meer (:
pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef mieknok het volgende:
Heb nu een tijdje een tongpiercing, mijn moeder vond het maar raar dat ik een stuk staal door mijn tong liet zetten... Maar ze is al wat gewend van me, mijn hele rug is (bijna!) vol getatoeëerd + een kleine tattoo als armband rondom mijn pols. Eigenlijk heb ik nog niet de behoefte aan meer piercings, misschien op een dag nog een tragus erbij.
Zo herkenbaar, ik kreeg op een gegeven moment ook gratis bolletjes omdat ik er zo vaak kwamquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Alerion het volgende:
Ik raakte in het begin bijna elke week wel het bolletje van mijn lip piercing kwijt, nu blijft hij *afkloppen* al maandenlang gewoon op zijn plek. Weet echt niet wat ik nou anders heb gedaan dan in het begin.
Hij zitquote:
Haha, dat vind ik dan wel weer een scherpe opmerking: Ouders die weten wat het zetten van een piercing kost, zijn mijns inziens sowieso erg hip!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:33 schreef Giertje het volgende:
toen ik mijn lippiercing liet zetten heb ik ook niks gezegd
enige commentaar die ik kreeg was
goh heb je weer geld teveel
mijn ma heeft een navelpiercing gehad dus ik vind niet dat ze dan klagen magquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik dan wel weer een scherpe opmerking: Ouders die weten wat het zetten van een piercing kost, zijn mijns inziens sowieso erg hip!
Ik kreeg op mijn 16e met Sinterklaas van mijn moeder een wenkbrauwpiercing. Ze wist dat ik er een wilde, dus nam ze me mee naar de piercingshop.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat een verhalen zeg.ben blij dat mijn ouders juist het tegenovergestelde zijn. Papa heeft een aantal tat's, me broer zit helemaal onder, en ik kreeg voor mijn 16e verjaardag een tongpiercing, ze wisten dat ik ook een piercing schuin onder mijn lip erg mooi vond en toen zeiden ze op een dag van ga je mee? Nou we belande bij een piercingshop en toen kreeg ik die.
en voor mijn 18e verjaardag een tat.
van m'n tragus heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel last gehad... m'n lip piercing's daarentegen.. :-Pquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil een tragus
Al mijn piercings zijn weer genezen, ik mis het ongemak
Nee, ik ook niet, maar ach, als ze 'm in het begin gewoon niet schoonhoudt, dan komt dat ongemak vanzelf lijkt me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
van m'n tragus heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel last gehad... m'n lip piercing's daarentegen.. :-P
Is mijn eigen fout geweest. heb m opgerekt van 10 naar 12mm, maar na 4 uur heb ik m eruit gehaald en vervangen voor een double flared tunnel. En hoogstwaarschijnlijk heeft die de littekens open getrokken. Net bij de shop een single flared tunnel gehaald. Volgende week eens proberen om die erin te krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef GimmeGore het volgende:
Wat heb je in je oor aan materiaal?
Want ik zou er geen hout of ander poreus materiaal in dragen als je oor ontstoken is.
Ik ben sowieso erg fan van glas, maar het is nog lastig om 18mm glazen sf tunnels of plugs te vinden
Welke plek ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Als alles meezit ga ik over 2 dagen mijn eerste piercing laten zetten.
Tongweb. Als het kan tenminste, schijnt niet voor ieder tongweb geschikt te zijn.quote:
Ik wil ookkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tongweb. Als het kan tenminste, schijnt niet voor ieder tongweb geschikt te zijn.
Wat let je?quote:
Geld en ik weet neit of het bij mij kn. :quote:
Ah jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geld en ik weet neit of het bij mij kn. :
lijkt me dat je er aan blijft hangen heb wel eens gehad dat mijn tongpiercing vast zat aan mijn lippiercingquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaat het uberhaupt samen met een tongpiercing?
Dat is gewoon dom. En je kan er ook een staafje in douwen he, dus je hoeft er niet perse aan vast komen te zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt me dat je er aan blijft hangen heb wel eens gehad dat mijn tongpiercing vast zat aan mijn lippiercing
Op youtube staan filmpjes van mensen die al een tongpiercing hebben en dan nog een tongweb laten zetten, dus neem aan van wel. Op google zie je ook plaatjes van de combi. Als je tongpiercing maar niet te ver naar achter gezet is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Thanks Gimme Gore. Als ik jouw naam hier zie lees ik altijd per ongeluk "Gimme More", haha, omdat je al zoveeeeel peircings hebt. Leuk!quote:
Ik heb hemquote:
Oke, even informeren binnenkort, en een goede piercer zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op youtube staan filmpjes van mensen die al een tongpiercing hebben en dan nog een tongweb laten zetten, dus neem aan van wel. Op google zie je ook plaatjes van de combi. Als je tongpiercing maar niet te ver naar achter gezet is.
Nou over een paar uur weet ik of het bij mij mogelijk is. Even in de spiegel gekeken en tongweb vergeleken met vriendje, mijne zit of in mn tong verwerkt, of ik heb er geen. Dat wordt dus nog spannend of het kan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Nou mijn tongweb piercing heeft er 24 uur in gezeten. Extreme zwelling, ondraaglijke pijn in hoofd/oren/nek/mond en een enorme onderkin. Staafje was al langer gezet dan normaalgesproken en alsnog te kort. Eruit halen was daardoor een pijnlijke ervaring. Hierna is de zwelling nog erger geworden (ondanks ibuprofen) en zat ik anderhalve dag na het zetten op de HAP. Want mijn tong was zo dik geworden dat ik helemaal niet meer kon slikken (ook mn eigen speeksel niet) en mijn mond wijd open moest houden om te kunnen ademen (kiezen konden ook met geen mogelijkheid op elkaar). Pas na antibiotica zakte de zwelling af en na een dag of 3 kon ik weer voorzichtig wat eten. Nu is mijn tong nog steeds wat gezwollen maar ik kan iig weer wat eten en praten.
Voor mij geen piercings meer. Mijn lichaam reageert er té heftig op. Helaas.
Aww fuckquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Nou mijn tongweb piercing heeft er 24 uur in gezeten. Extreme zwelling, ondraaglijke pijn in hoofd/oren/nek/mond en een enorme onderkin. Staafje was al langer gezet dan normaalgesproken en alsnog te kort. Eruit halen was daardoor een pijnlijke ervaring. Hierna is de zwelling nog erger geworden (ondanks ibuprofen) en zat ik anderhalve dag na het zetten op de HAP. Want mijn tong was zo dik geworden dat ik helemaal niet meer kon slikken (ook mn eigen speeksel niet) en mijn mond wijd open moest houden om te kunnen ademen (kiezen konden ook met geen mogelijkheid op elkaar). Pas na antibiotica zakte de zwelling af en na een dag of 3 kon ik weer voorzichtig wat eten. Nu is mijn tong nog steeds wat gezwollen maar ik kan iig weer wat eten en praten.
quote:
Jezus, heftig zeg. Binnen 24uur een fikse ontsteking en aan de antibiotica...poe! Toch is het vaak een teken van goede weerstand; als je weerstand heel goed is, probeert je lichaam vreemd weefsel uit te werpen. Maar het kan ook best zijn dat er een bacterie in is gekomen (misschien had je al een keelbacterie ofzo, wellicht was de piercing niet steriel, etc) en dan heb je gewoon pech gehad en kun je inderdaad best nog eens een oorpiercing of navelpiercing proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:38 schreef Chicolate het volgende:
...
Oja, nee, dat valt allemaal reuze mee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef luciferist het volgende:
Ik ben zo blij dat ik weinig gezeur had met mijn piercings..
Heeft vrijdag toch nog een afspraak bij de tandarts omdat ik onderhand al een halve kies mis door mijn tongpiering van een jaar of 2 terug..
edit; Ik bedoel trouwens met weinig gezeur dat ik ze er nooit uit moest halen.
- Met skaten achter je verse tepelpiercing haken, zo erg dat ik gewoon out ging...
- Bijna 2 weken vla eten en gepureerde banaan omdat die tongpiercing bleef zwellen...
- 2 kiezen kapot gebeten op het de balletjes..
- En ik had mijn ampallang net 3 dagen toen ik een relatie kreeg.. om daar maar niet eens over te beginnen![]()
Voorlopig maar ff skaten met een t-shirt aan dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ja, ik had het een plaats gegevenen diep weggestopt
Maar mijn nieuwe tepelpiercing doet wel erg goed
Nou, hier in de indoor-hal skaten alle jongens/mannen zonder t-shirt, ook in de winter. Rete sexy.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
Het is zelfs nog te koud om in Tshirt te skaten :p
Klopt, binnen kan het ook wel. Maar mijn enkels zijn verneukt waardoor ik op een longboard skate, kan nog wel tricks erop maar doe het nauwelijks, skate in het griftpark, parkeergarages en van afdalingen; daar is het nog te koud voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nou, hier in de indoor-hal skaten alle jongens/mannen zonder t-shirt, ook in de winter. Rete sexy.
Ohohhoohoooh. Heb je 'm nog steeds? Hoe overtuig ik mannen dat ze er allemaal een moeten nemen? Even heel vulgair:quote:
Ja, die gaat er ook niet uit.. De lijdensweg ):quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ohohhoohoooh. Heb je 'm nog steeds? Hoe overtuig ik mannen dat ze er allemaal een moeten nemen? Even heel vulgair:![]()
![]()
Verder heb ik 1 tepelpiercing en 1 septumpje en mijn vader weet van de septum (dom verhaal) en verder weten mijn ouders van niks. En ik wil een navelpiercing en tunneltjes en industrial en tragus en daith en ohjee-morgen-stufi-wie-houdt-mij-tegen?
Op het papier dat ik heb gekregen staat minimaal 3 dagen geen alcohol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef theKiD het volgende:
Ff een snelle vraag waar ik zelf geen antwoord op weet, omdat het bij mij al zo lang is geleden. Hoe lang moet je bij een nieuwe tongpiercing wachten met alcoholgebruik? Diegene heeft m nu een lange week, en tong is niet meer dik, en geen last meer van.
Oraalquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:13 schreef luciferist het volgende:
Ligt eraan hoe hij zij van plan is de alcohol tot zich te nemen.
ik heb:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Subsonik het volgende:
Mijn vriendin heeft een tragus piercing en wil hier graag een 'bloem' opschroeven. Een bloem kunnen we alleen nergens vinden. Weet iemand waar je die kunt kopen (1,2 mm) ?
Ik ook nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
kraakbeen vind ik sowieso bitches om te genezen.
een echte klitpiercing? of een VCH, HCH, Christina? Daarnaast hangt het af van de persoon, hoelang je hem al heb en daarnaast vraag ik me af wat jij precies draagt met zwemmen; als je de balletjes er doorheen wilt kunnen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
Weet iemand na hoe lang je een clitpiercing uit kunt houden zonder dat hij dicht groeit?
Wil er een laten zetten denk ik maar vind het met zwemmen niet zo charmant staan als je balletjes door je broekje heen ziet, daar gaan mensen naar zitten staren enzo
Ehm, ja denk het wel. Iig een verticaal en waar ik plezier aan beleefquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
een echte klitpiercing? of een VCH, HCH, Christina? Daarnaast hangt het af van de persoon, hoelang je hem al heb en daarnaast vraag ik me af wat jij precies draagt met zwemmen; als je de balletjes er doorheen wilt kunnen zien.
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ball-closure-ring-8 ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waar o waar kan ik ergens een ring bestellen voor mijn conch... ???? en dan het liefste zwart.
Ik ben al bij de shop geweest maar daar hebben ze alleen maar zilverkleurig ball closure rings
En dan moet het ook nog wel een redelijke diameter hebben, ik gok toch zo'n 14 of 16 mm
Maten die je ook bijna nergens kan vinden
Iemand tips?
Ik denk dat die van mij 1.2 mm isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ball-closure-ring-8 ?
Tenminste, ik neem aan dat je net als ik een 1.6mm geval wilt?
Hmm, niet dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat er ook tussen in het zwart, waarschijnlijk ook wel in 14mm of 16mm.
En nu je het zegt, ik had toen zelf gekozen voor een "dikker" sierraad, want
Ik weet het dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat er ook tussen in het zwart, waarschijnlijk ook wel in 14mm of 16mm.
En nu je het zegt, ik had toen zelf gekozen voor een "dikker" sierraad, want
Ik ga eerst even uitzoeken of ik 1.2 heb of 1.6quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, niet dus.
Beetje rond zitten kijken, maar ik kom eigenlijk ook geen zwarte BCR's van 1.2mm tegen die groter zijn dan 12mm. Kan je bij de shop niet vragen welke diameter het handigst zou zijn voor je? Misschien red je het wel met 12mm. (Aangezien ik 14mm en grote oren heb.)
Oh ze zullen ook heus wel bestaan maar dat je er 1 hebt gevonden zegt al heel watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als ik alles goed onthouden heb is deze wel 1.2mm en een diameter van 14/16mm.
http://www.titaniumonly.c(...)ing-16-ga-p2360.html
Dus ze bestaan wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Google skillz, misschien wat roestig, maar ze zijn er nog.
Maar zonder gekheid, het is wel handig om eerst te weten wat er precies in zit en hoe groot de diameter eigenlijk moet zijn. Hij moet wel mooi vallen natuurlijk. (En passen, dat ook.)
Oh, editninja.
Klote ninja's!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:01 schreef Alerion het volgende:
...
En nu maar hopen dat ie weer lief gaat doen... Auw.Klote crowdsurfers ook altijd.
Voor de mensen die het eventueel nog willen, het past prima!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor de mensen die het eventueel nog willen, het past prima!
Het is dus 1.2mm (heb hem er gewoon maar even uitgehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als ik alles goed onthouden heb is deze wel 1.2mm en een diameter van 14/16mm.
http://www.titaniumonly.c(...)ing-16-ga-p2360.html
Dus ze bestaan wel.
Hmm, als ik bij piercings kijk vertalen ze altijd 16 gauge naar 1.2mm eigenlijk. Dus geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dus 1.2mm (heb hem er gewoon maar even uitgehaald) maar die gauge 16 is 1.29mm toch? zal je daar last van hebben?
Tis gebeurt.. En het is niet fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef theKiD het volgende:
Aangezien ik 2 of 3 weken geleden mijn tunnel open heb gehaald door te snel mijn tapper te verwisselen voor een siliconen tunnel, van 10 naar 12mm, durf ik nu niet zo goed meerDurf nu niet door te duwen
Bang om die littekens binnenin WEER open te trekken (gemiddeld 1x per 1,5 jaar
)
Maar ik hoop toch wel dat t voor vrijdag is gebeurt
I know...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef GimmeGore het volgende:
Dat het niet fijn is betekent dus dat je oor nog niet genezen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |