Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
o, dan leid ik aan waanbeeldenquote:
geeft niet hoor, je bent een toppertje, dus vind het niet erg dat je me volgt hoorquote:
sneewt het in Friesland?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geeft niet hoor, je bent een toppertje, dus vind het niet erg dat je me volgt hoor
Dat weet ik..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
gut o gut, wat ben je toch een lieverd...
Als je maar weet dat ik je niet stalk
Ik wel, maar heb nog steeds geen idee of het daar sneeuwtquote:
Mogguh LLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt de KSC binnen.....
* LovelyLady schraapt keel en zegt hoi
Imagine: een rokende bezopende vals zingende rod stewart klinkt nog beter
Mogguh MDquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh LL
bakkie dan maar om de keel te smeren?![]()
je Ui die blijft leuk, schattig en apart tegelijk...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh MD![]()
nou ik heb eerst even thee, daarna doe ik wel een bakkie
ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
thee is toch ook een bakkie, dat gaat toch in een zelfde soort mok/beker
quote:
friem!quote:
jij zegt het...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
Hey Psst Lovely,
Imagine was van de beatles niet van rod steward
edit FAAL ook niet was van john![]()
ja,quote:
Tussen 12 en 1 .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij zegt het...
[..]
ja,![]()
hoe laat heb je je gesprek?
Dat krijg je ervan als je leuk wilt doen voordat je goed wakker bentquote:
natte oksels... knikkende knieën...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tussen 12 en 1 .
begin zenuwachtig te worden
doe er ook nog even een edit bij: het is ook te vroeg om zo wijs te zijn....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
Hey Psst Lovely,
Imagine was van de beatles niet van rod steward
edit FAAL ook niet was van john![]()
goed punt... ik waag me er maar niet aan, want ik weet dat soort dingen nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je leuk wilt doen voordat je goed wakker bent
Donequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe er ook nog even een edit bij: het is ook te vroeg om zo wijs te zijn....
Hi meissie, wat is er aan de hand met je stem ?quote:
verkouden : checkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hi meissie, wat is er aan de hand met je stem ?
Je wordt toch niet verkouden / ziek he ?
Dan idd maar ff wat thee (met honing)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkouden : checkkeelpijn: check
![]()
ziek? mama's zijn nooit ziek![]()
![]()
Maar ik voel me wel belabberdmaar ik moet ff op gang komen hoor
donequote:
friemelquote:
GFquote:
Ja klopt, ik heb op A'dam afgesproken met Marijke en vanuit daaruit gaan we naar rotjeknorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan idd maar ff wat thee (met honing)om snel weer wat fitter te zijn
want vandaag gingen jullie ook nog naar rotjeknor heb ik begrepen
lovelyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
![]()
1
[..]
Ja klopt, ik heb op A'dam afgesproken met Marijke en vanuit daaruit gaan we naar rotjeknor![]()
Komt wel goed hoorgezinsverpakking zakdoekjes mee
suikertjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was om 7 uur klaarwakker![]()
Goedemorgen snuitjes
In elk geval veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb op A'dam afgesproken met Marijke en vanuit daaruit gaan we naar rotjeknor![]()
Mogge kabeltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Tentamen op vrijdagecht de bedenker hiervan fuck hun
Goeie morgen zoetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was om 7 uur klaarwakker![]()
Goedemorgen snuitjes
Ik zal zwaaien als jullie voorbij komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pandaquote:
toekquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef Panda72 het volgende:
Altijd leuk mensen die gaan bellen. En je neemt op met de bedijrfsnaam voorbeeld: Goedemorgen u spreekt met Panda Company. En dan vraagt iemand spreek ik met Walvis en Co? Nee meneer u spreekt met Panda Company. Vraagt meneer weet u dat zeker?
kabelquote:
aaaaaaaawwwwwwwwhhhhhhh *smelt*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
zegt Thijs net: Hoi buiten...lekker geslapen, buiten?
Ja? waar voorbij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als jullie voorbij komen.
hoe zoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
Vanuit A'dam Centraal naar Rotterdam komen jullie normaal langs de zuidas.quote:
Oke ok dan ga ik zwaaien ... maarja ik weet heel niet waar dat gebouw zit hoor... en om nou de hele reis te gaan zwaaien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanuit A'dam Centraal naar Rotterdam komen jullie normaal langs de zuidas.
Laat ik daar nu zitten (ABN Gebouw)
Oeh dat is een mooi gebouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanuit A'dam Centraal naar Rotterdam komen jullie normaal langs de zuidas.
Laat ik daar nu zitten (ABN Gebouw)
Gewoon zwaaien als je dit gebouw ziet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ok dan ga ik zwaaien ... maarja ik weet heel niet waar dat gebouw zit hoor... en om nou de hele reis te gaan zwaaien...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien als je dit gebouw ziet.
[ afbeelding ]
Trevquote:
Duckiequote:
Is goedquote:
quote:
Alleen wanneer er een intercity voorbij rijdt vanaf Centraal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
* MaleDuck ziet het al voor zich, dat sol een uur lang aan het zwaaien is...
Ik toch liever ergens andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben liever 127.0.0.1 vandaag dan ergens anders
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
trevquote:
duckiequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben liever 127.0.0.1 vandaag dan ergens anders
oh ik dacht dat dat wat anders wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het localhost IP adres ook wel thuis mee bedoelt
hoe laat zijn jullie van plan om in R'dam te zijn??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat wat anders was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
yup ik heb een afspraak staan waar ik nou dus naar toe moetquote:
MPGquote:
quote:
Zuidoost hier, ff aan het rommelen in datacenter, daarna richting de zaak in Almere.quote:
Mogge MPWquote:
Bakkie is altijd goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zuidoost hier, ff aan het rommelen in datacenter, daarna richting de zaak in Almere.
Nu ff een bakkie
Friemelquote:
Bis Later Gfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup ik heb een afspraak staan waar ik nou dus naar toe moet
laters
Morge Koenquote:
Morge Friemelquote:
Dat lijkt wel een beetje op deze:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef Panda72 het volgende:
Gewoon zwaaien als je dit gebouw ziet.
[ afbeelding ]
quote:
Morge STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk geslapen, dank je.quote:
Oehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik lekker niet koken. Ik denk dat ik voor dit ga.
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, na afsluiten Fok en MSN oogjes dicht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, dank je.
Om 7 uur was ik ineens wel helemaal wakker...![]()
En jij dan, nog een beetje op tijd gaan slapen?
Oeh oeh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik maak vanavond gebakken rijst met paksoi
Natuurlijk mag dat gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uitmag ik met jou mee eten want heb nu niet zo veel zin in chicken tonight
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt denk ik net als ik chronisch-te-laat-naar-bed-syndroomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, na afsluiten Fok en MSN oogjes dicht.
Lekker lang geslapen, maar toch moe als altijd
Heb me er vorig jaar op laten onderzoeken maar schijn niks te mankeren
ah, hier tussen de middag een broodje kebabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je, hoe laat moet ik waar zijn?quote:
Dat hebben er denk ik wel meer hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik net als ik chronisch-te-laat-naar-bed-syndroom
Staat hij nu in de zon?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb besloten dat ik pas boodschappen ga doen als de auto uit zichzelf is ontdooid
Werk tot 18:00 dan ben ik om 18:45 thuis dus komt u maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, hoe laat moet ik waar zijn?
[..]
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Werk tot 18:00 dan ben ik om 18:45 thuis dus komt u maar
Hahaha jah iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, een nachtbaggeraar in de dopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha jah idd
Maar ik ben nou eenmaal geen ochtendmens en 's avonds en 's nachts op m'n best....
Ik ga maar nachtportier worden denk ik
Of gigoloquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha jah idd
Maar ik ben nou eenmaal geen ochtendmens en 's avonds en 's nachts op m'n best....
Ik ga maar nachtportier worden denk ik
Rawrquote:
Morge RNquote:
Niveau 4 toevallig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wil er hier iemand nog manager ICT worden hier in de buurt, trouwens?
gister waren er wel wat mensen die zich wilden aanmelden toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
En waar is hier in de buurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Heikneuters?Ik voel me aangesproken
![]()
wat heb jij gedaan??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Panda72 het volgende:
Collega zou vandaag op mijn kamer gaan werken. Maar vind mij nu heel heel heel vervelend en gaat naar zijn eigen werkplek. *wrijft in haar handjes zooooooo dat heb ik ook weer voor elkaar gekregen*
Komt door waar ik woon, van vroeger uit worden mensen van hier heikneuters genoemdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
jij voelt je elke keer aangesproken door tt's die ik verzonnen heb...
hihi jij zie Gigoloquote:
kan ik dat ook remote doen vanuit Blijdorp?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom zou hij dan bij jou op de kamer gaan werken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Panda72 het volgende:
Collega zou vandaag op mijn kamer gaan werken. Maar vind mij nu heel heel heel vervelend en gaat naar zijn eigen werkplek. *wrijft in haar handjes zooooooo dat heb ik ook weer voor elkaar gekregen*
hoe gingen je proefwerken??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Heikneuters?Ik voel me aangesproken
![]()
voor de gezelligheid. Maar ik ben vandaag heel hyper en druk. Riep de hele tijd whieeeeeee. en wapperde ondertussen met mijn handjes. Maar hij meent niet wat hij zegt hoor. Wij pesten elkaar graag. Hij zal zo wel weer terugkomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan bij jou op de kamer gaan werken?
Dus zeker voor de gezelligheid dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
voor de gezelligheid. Maar ik ben vandaag heel hyper en druk. Riep de hele tijd whieeeeeee. en wapperde ondertussen met mijn handjes. Maar hij meent niet wat hij zegt hoor. Wij pesten elkaar graag. Hij zal zo wel weer terugkomen.
Hmmmm. 'T is dat ik de family niet meekrijg die kant opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Posten wij weer te weinigquote:
Ik ben weer moe aan het worden door vervelingquote:
uhuh. Maar straks komt er nog een collega ook op mijn kamer werken. En collega die nu even weg is en ik hebben afgesproken samen heel erg hyper te zijn. Lekker collega gek maken hihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zeker voor de gezelligheid dus
Ah, op die fiets...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komt door waar ik woon, van vroeger uit worden mensen van hier heikneuters genoemd
Ik woon niet op de fiets.quote:
ow, dat dacht ik...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
uhuh. Maar straks komt er nog een collega ook op mijn kamer werken. En collega die nu even weg is en ik hebben afgesproken samen heel erg hyper te zijn. Lekker collega gek maken hihi.
Welke functie is dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Zohee, even een pi en jullie gaan snel![]()
Die functie is in Deventer, trouwens, bij de gemeente.
En als je heeeeeeeeeel goed bent, krijgt je 5400 bruto per maand![]()
Ben je gewoon goed, dan 5005.
Is helaas iets te hoog voor mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Deventer, hmh best eind weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
welke is dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de slogan die bij mij op het werk wordt gebruikt ook wel bij jou
Mits ik een auto heb is het wel te doenquote:
Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijkerquote:
Dat zal best, zal eens kijken welke kwalificaties er gevraagd worden.quote:
Wil ikquote:
Hmmm zou een mooie upgrade zijn. Ben een paar jaar ICT manager geweest dus ervaring zat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Met auto 110 minuten ongeveer zie ik netquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mits ik een auto heb is het wel te doen
Hai Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
Ik ga wel solliciteren op een IT functie die wok me had gestuurd denk ikZe zoeken een Linux fanaat en vragen HBO/HBO+ werk en denkniveau, verder geen relevante opleidingen
![]()
Dus dat durf ik denk ik wel
![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
Ik ga wel solliciteren op een IT functie die wok me had gestuurd denk ikZe zoeken een Linux fanaat en vragen HBO/HBO+ werk en denkniveau, verder geen relevante opleidingen
![]()
![]()
Voor mij ongeveer een uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Met auto 110 minuten ongeveer zie ik net
ghegheghe geweldigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mits ik een auto heb is het wel te doen
[..]
Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken maar het maakt het wel een stuk makkelijker
Kende die vacature opsturenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hai Liebchenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis
[..]
Voor mij ongeveer een uur
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Join the clubquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tegen die redenatie kan ik niet opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn ik ben een meisje, dus ze moeten me wel uitnodigen
quote:[..]
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!Hij bedoelt die van ManagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen die redenatie kan ik niet op
[..]
Hij bedoelt die van Manager
Hij quote Nienke met haar post over die vacature dus zou niet weten waarom die over de linuxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienmaar ik gok dat ie het toch echt tegen mij had over die Linux vacature
quote:D. zegt:
*Niemand mag mij
(Ik) zegt:
*da's wel
*zoveel mensen die jou moeten
*ik ga niet voor anderen praten, maar weet zeker dat er naast mij nog veel meer zijn die jou WEL moeten!
D. zegt:
*niet
(Ik) zegt:
*je doet nou net alsof je vriendloos bent
D. zegt:
*Ben k tog ook
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn ik ben een meisje, dus ze moeten me wel uitnodigen
[..]
Nee, want hij is in Zwolle en van mij!Ja, das die linux dinges... Ik bedoel die manager dinges in deventer. Of haal ik nou alles doormekaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh duhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij quote Nienke met haar post over die vacature dus zou niet weten waarom die over de linux
Nope, dat doe ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das die linux dinges... Ik bedoel die manager dinges in deventer. Of haal ik nou alles doormekaar?
even met rust laten en morgen weer aanspreken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moet ik hiermee? Hij is een goede vriend van me...
[..]
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh duh![]()
Ik had niet goed gelezen
Sorry MPG
![]()
Nee, dat kan ik hem op dit moment niet aan doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
even met rust laten en morgen weer aanspreken...
Nee joh gekkie! Die linux baan is voor jou! Ik wil die manager dinges. Pak. Schlips. Leaseauto. Etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet ie dan aan Nienke vragen, want ik heb die hele vacature niet gezienmaar ik gok dat ie het toch echt tegen mij had over die Linux vacature
Het gaat z'n gangetje, vertrek nu uit Amsterdam richting Almerequote:
waar waar waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil ik
![]()
![]()
Jij wil iedere dag op en neer rijden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Die linux baan is voor jou! Ik wil die manager dinges. Pak. Schlips. Leaseauto. Etc.
Geeft niet hoor Liebchen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh duh![]()
Ik had niet goed gelezen
Sorry MPG
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Voor hem is dat laatste zeker geen probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil iedere dag op en neer rijden?. Knap hoor. Of is verhuizen geen probleem?
Ik wil juist verhuizen joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil iedere dag op en neer rijden?. Knap hoor. Of is verhuizen geen probleem?
hihi jij zei op en neer rijden hihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
let je hier wel op :quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Zwolle
http://vacature.monsterbo(...)erland-89201523.aspx
quote:Je werkt in een 24 /7 business en een 9-5 mentaliteit past dan ook echt niet bij deze functies. Houdt er rekening mee dat je mee kan rouleren in consignatiediensten.
quote:
ik kan ook wel een linkje posten hoor, schattepatatjequote:
oeh oeh welke smaakquote:
Ik zit mobiel, lieverd, dus liever pm ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan ook wel een linkje posten hoor, schattepatatje
Bosbessenquote:
Ik wil ook een muffinquote:
okidoki!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, lieverd, dus liever pm ofzo...
Dan moet je naar Rotjeknor komen vanmiddagquote:
probeer dan wel te bedenken hoe je vragen over die "mentaliteit" gaat beantwoorden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Had ik gezien, maar als ik daarmee ook leuke opleidingen kan doen en dan vet slim wordt met computers dan vind ik dat wel de investering waard
Met name omdat ik amper reistijd heb enzo
En het spreekt me echt vet aan
![]()
bewaar je er een voor vanavond??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je naar Rotjeknor komen vanmiddag
Klinkt wel heel verleidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd niet van bosbessenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BosbessenWant die had ik nog in de vriezer
Zon schijnt in ieder geval. Temperatuur zal nog wel tegen vallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:07 schreef Trevland het volgende:
Is het bij jullie buiten ook al zo mooi(en nee ik bedoel dus niet de temperatuur)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
probeer dan wel te bedenken hoe je vragen over die "mentaliteit" gaat beantwoorden!
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bewaar je er een voor vanavond??
Ik kan mezelf daar toch niet uitnodigen joh. En ik moet op tijd weer naar venlo, want kinders wachten vol ongeduld om te solderen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
idd... alleen balen dat ik al een andere afspraak heb staanquote:
minstens zo belangrijk mevrouw langoorquote:
Dat heb ik niet maar meer de afstandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... alleen balen dat ik al een andere afspraak heb staan
Solderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan mezelf daar toch niet uitnodigen joh. En ik moet op tijd weer naar venlo, want kinders wachten vol ongeduld om te solderen...
Muck is van de feestcommisie je faxt haar maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan mezelf daar toch niet uitnodigen joh. En ik moet op tijd weer naar venlo, want kinders wachten vol ongeduld om te solderen...
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Zow stap nu in de auto naar Almere
Tozzo
Misschien wel ja...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
minstens zo belangrijk mevrouw langoor
afstand is goed te doen... zelfs met de fietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar meer de afstand
Met kaas en spek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Panda72 het volgende:
Wie weet wat voor soort muffin dit is.
[ afbeelding ]
met spekjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruilen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
afstand is goed te doen... zelfs met de fiets
Een omeletmuffinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, want dan moet ik voor mn afspraak van vanavond te ver reizenquote:
bijna goed met kaas en worst(sausages)quote:
He jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, want dan moet ik voor mn afspraak van vanavond te ver reizen
Jaaaaaah, wou je ook?quote:
Een hartige? Spek paprika/ui?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
ja, sorry...quote:
ik denk dat ik maar niet kom, volgende weekquote:
Ik wil weer eens hoorquote:
een hok voor MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
Marijke ben je al bijna in Rotterdam, ik krijg trek
Haiquote:
Nee, een cd rekquote:
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lieve schat, de muffins staan nu net in de oven en ik neem om kwart over 1 de trein
Dus nee
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik vanmorgen iets eerder opgestaan ben om brood te smerenthnx anyway
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar niet kom, volgende week
Nee.. maar muffinsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiVoel jij je wel fit genoeg voor vandaag?
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
[..]
Nee.. maar muffins
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik kan ze volgende ook nog een keer bakken hoor als je het vandaag niet trekt?
ik bedoel dat niet gemeen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
volgende week ben ik heul beter.. doe niet zo gemeen![]()
Ja, ik wil jou ook zo graag knuffelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar maar maar... ik wil jou zo graag knuffelen.. (ook eigen belang enzo he?)
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!quote:
ja maar... ze moet wel komen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen gemaar, ze bedoelde het niet gemeen, end of discussion, point!
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar... ze moet wel komen hoorwant ik zou haar ook nog knuffuhluh
volgende week ben ik beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom ook wel, denk je dat ik dat wil missen?![]()
hihi das liefquote:
toffffquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen is het nog maar een weekje![]()
Oeh en naar IKEA zondag
![]()
Een radiozender voor je mp3 speler?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil weer eens hoorZou alleen niet weten wat ik moet solderen
gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
Ik hoef dat niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
jij laat me nu toch verhongerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, want op mij kun je niet rekenen hoor
![]()
ik denk ook niet dat dat voor normale mensen kanquote:
Nehquote:
Ik durf dat nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
quote:
ik ook niet denk ik! Eb weet niet of men dat men mijn hart mag!quote:
quote:
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens dit:
[ afbeelding ]
maar niet teveel tegelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat durf ik alleen als ik er een hele lange stok bij krijg met een naald.. als het me te hoog wordt kan ik wat balonnen doorprikken
ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh.. ik heb geen zin meer om die data in te voeren
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.quote:
ik ben er nog maar 2 dagen mee bezig... gister van 7 - 6quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er nog aan beginnen
straks kebabquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Haaaaaaaaaai mopquote:
U is katholiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm bijna lunchen
Vrijdag = visdag, kijken of er weer iets lekkers is
Die dingen verkopen ze voor een paar dollar in China, daar ga ik dan toch niet zelf moeilijk voor lopen doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoel een dingie waarmee je de muziek van je MP3 op een radio kunt ontvangen en afspelen, voor in een auto ofzo. En dat dan dus draadloos, via de FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |