Nee, ik ben gewoon eens niet in de relmodus vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een vrachtwagen met Ben en Jerry's gekanteld op de Voorstraat?
Een van je waarde FOK!-collegae.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wie heeft dat maximale postaantal van 300 ooit bedacht
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Wat ik altijd zo kut vind in de zomer is dat je dan naar werk alsnog creatief en representatief moet zijn met je outfit als het zo bloedheet is.
Doe mij maar gewoon een rokje en truitje erop.
Een user met de naam Spartaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wie heeft dat maximale postaantal van 300 ooit bedacht
Nu gebied de eerlijkheid mij ook om te zeggen dat de kledingstijl die ik op werk hanteer toch vaak totaal anders is dan wat ik in mijn vrije tijd draag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo fijn dat ik daar niet zo'n rekening mee hoef te houden
Dat dus. Hoewel mijn werkgever korte broeken niet echt op prijs stelt. Maar jeans + t-shirt is geen probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
Zo fijn dat ik daar niet zo'n rekening mee hoef te houden
Ja dat sowieso wel natuurlijk. Maar het is niet zo streng bij ons.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu gebied de eerlijkheid mij ook om te zeggen dat de kledingstijl die ik op werk hanteer toch vaak totaal anders is dan wat ik in mijn vrije tijd draag.
Ja hey, ik zit in de IT en weet je hoe het is als er dan ineens zo'n sexy ding tegenover je zit in zo'n iets te leuk topje. Das slecht voor mijn iq, daalt met minstens 100 punten dan. mijn hormoonlevel stijgt met 100 punten. Dat is niet werkbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Wat ik altijd zo kut vind in de zomer is dat je dan naar werk alsnog creatief en representatief moet zijn met je outfit als het zo bloedheet is.
Minirokjes trek ik maar niet naar werk aan. En daar loop ik in mijn vrije tijd tegenwoordig bijna altijd in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso wel natuurlijk. Maar het is niet zo streng bij ons.
Gelukkig hoef ik er ook geen rekening mee te houden, mischien een paar maandjes en[ daarna weer schoolbanken, dus kan gewoon lekker in shorts/t-shirts naar schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de nerds op een ingenieursbureau werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja hey, ik zit in de IT en weet je hoe het is als er dan ineens zo'n sexy ding tegenover je zit in zo'n iets te leuk topje. Das slecht voor mijn iq, daalt met minstens 100 punten dan. mijn hormoonlevel stijgt met 100 punten. Dat is niet werkbaar.
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er ook geen rekening mee te houden, mischien een paar maandjes en[ daarna weer schoolbanken, dus kan gewoon lekker in shorts/t-shirts naar school
wow..ik elke zomerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.
is weer een tegenvallerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best sexy kort ding, maar die draag ik niet naar mijn werk natuurlijk.
quote:
naar het werk doe ik zowieso nooit korte broeken aan, maar zodra ik thuis ben, weg met de jeans en lange broeken...en lekker korte broeken aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best sexy kort ding, maar die draag ik niet naar mijn werk natuurlijk.
Mannen met korte broeken vind ik ook geen porem eigenlijk.quote:
Nou ja, mijn reet komt er niet onderuit hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Kluts het volgende:
Nee, een korte broek is alleen leuk als het om een hotpants gaat ( die heb ik dan wel weer gehad, maar die doe ik niet aan op straat).
Vind ik.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen met korte broeken vind ik ook geen porem eigenlijk.
+1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
vanwegequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
3/4 broeken vindt ik dus echt niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Kluts het volgende:
En teenslippers vind ik helemaal erg.
Lekker met zo'n kekke 3/4 broek die je als man ook niet koopt als je smaak hebt.
Slippers... teen of niet... dat is sowieso.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Kluts het volgende:
Lekker met zo'n kekke 3/4 broek die je als man ook niet koopt als je smaak hebt.
Daar kan ik als kleinzerig mietje ook al niet tegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Kluts het volgende:
Ik draag ze zelf eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Slippers... teen of niet... dat is sowieso.
3/4 broeken zijn ook kots idd. Teenslippers draag ik sinds kort (2 jaar). Wel relaxeder dan schoenen met sokken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Kluts het volgende:
dat geloof ik wel, maar je doet ze niet aan omdat je denkt dat je er dan lekker kek bij loopt neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3/4 broeken zijn ook kots idd. Teenslippers draag ik sinds kort (2 jaar). Wel relaxeder dan schoenen met sokken.
Die draag ik ook alleen binnenshuis, joggingbroeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben er trouwens ook nog niet helemaal uit wat ik van vrouwen in joggingbroeken vind.
Als ze strak zijn om de billen dan gaat het wel maar ik vind het toch niet juf van het.
doe dan maar skinny jeans
en vooral die zweetvoeten door sokken en schoenequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3/4 broeken zijn ook kots idd. Teenslippers draag ik sinds kort (2 jaar). Wel relaxeder dan schoenen met sokken.
Een joggingbroek is relaxed voor thuis op de bank. (zoals nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben er trouwens ook nog niet helemaal uit wat ik van vrouwen in joggingbroeken vind.
Als ze strak zijn om de billen dan gaat het wel maar ik vind het toch niet juf van het.
doe dan maar skinny jeans
Die intentie lijkt me sowieso niet zo slim.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat geloof ik wel, maar je doet ze niet aan omdat je denkt dat je er dan lekker kek bij loopt neem ik aan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een joggingbroek is relaxed voor thuis op de bank. (zoals nu)
Maar ik zal 'm NOOIT naar buiten aandoen.
Tip! Waterschoenen. Of desnoods Croqs. Maar geen slippers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tip! Waterschoenen. Of desnoods Croqs. Maar geen slippers.
Hippiebroekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die draag ik ook alleen binnenshuis, joggingbroeken.
Bij wijze van, mata. Ik zei eigenlijk: MAAR DAT VINDT JE TOCH NIET MOOI HE???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die intentie lijkt me sowieso niet zo slim.
Beter kleding waar je jezelf goed in voelt.
Man, doe normaal. Crocs??? Waterschoenen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee geen Croqs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die draag ik ook alleen binnenshuis, joggingbroeken.
Ik had het niet over broekenquote:
Ja, waarom niet? Ik vind Uggs ook niet lelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij wijze van, mata. Ik zei eigenlijk: MAAR DAT VINDT JE TOCH NIET MOOI HE???
Dan nog!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),
Zelfs dat doe ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Man, doe normaal. Crocs??? Waterschoenen?
Nee je ziet ze steeds vaker buiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een joggingbroek is relaxed voor thuis op de bank. (zoals nu)
Maar ik zal 'm NOOIT naar buiten aandoen.
Wat dacht je van uggs maakt niet uit bij een man of bij een vrouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.
Daarom zijn er, speciaal voor mensen als jij..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vind Uggs ook niet lelijk.
En dan met Juicy oid op de kont in contrasterende letters.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee je ziet ze steeds vaker buiten.
Binnenshuis, dat snap ik helemaal
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog!
Maar ik ben dan ook gewoon ijdel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelen er niet als een kerstboom uitzie
Precies, jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat dacht je van uggs maakt niet uit bij een man of bij een vrouw
Oh, het gaat me ook niet zozeer om de mening van anderen, want als ik zie hoe mensen er hier soms bij lopen. Alleen voor mezelf wil ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelen er niet als een kerstboom uitzie
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zijn er, speciaal voor mensen als jij..
[ afbeelding ]
Vind ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.
Heb jij een dochter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.
Die is 13 en erg gevoelig voor dit soort onzin
Ah ja, pubersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.
Die is 13 en erg gevoelig voor dit soort onzin
FOK!ster in opleidingquote:
Fabelachtig mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:
Ik heb van beetman vandaag Fable III gekregen.
Tja, dat zegt iedereen over zijn/haar eigen mening/standpunt. Derhalve klinkt het dan ook niet echt overtuigend.quote:
En mijn papa is moderator op Fok!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
FOK!ster in opleiding
http://forum.fok.nl/user/history/312593
Iemand overtuigen van je eigen persoonlijke smaak is dan ook onbegonnen werkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat zegt iedereen over zijn/haar eigen mening/standpunt. Derhalve klinkt het dan ook niet echt overtuigend.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
FOK!ster in opleiding
http://forum.fok.nl/user/history/312593
eeuwig maagd zijn past niet zo bij mij
Wat dat is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fabelachtig mooi!
ehh, wat is het?
Ach voorlopig vind ze hyves en msn nog veel belangrijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En mijn papa is moderator op Fok!
Ja, precies. Dus om mee te draaien in deze maatschappij zul je concessies moeten doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
Iemand overtuigen van je eigen persoonlijke smaak is dan ook onbegonnen werk
Mooi zo, mijne vindt dat ook. Fok boeit haar (nog) niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach voorlopig vind ze hyves en msn nog veel belangrijker
Hehe, same here, gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo, mijne vindt dat ook. Fok boeit haar (nog) niet.
Ik leef niet met concessies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus om mee te draaien in deze maatschappij zul je concessies moeten doen.
Ik ben verslaafd aan echte chocomel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Kluts het volgende:
Bekertje ECHTE chocomel, en nog een stuk pizza van eerder op de avond wat ik speciaal bewaard heb om later op te snacken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul, want daarom betaal jij ook braaf je belastingen e.d.
Biggelquote:
Tuurlijk.quote:
Ik drink het niet zoveel als jij, maar zeker in de winter is het lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan echte chocomel.
toch wel tenminste 1 liter per dag
Nee alleen uit fles of desnoods pak en koud.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik drink het niet zoveel als jij, maar zeker in de winter is het lekker.
Of nesquick.
Godver, wat was dat koud!quote:
Same here. Halfvolle choco is ook voor mietjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee alleen uit fles of desnoods pak en koud.
Ik kan het hebben ik word toch niet dik wat ik ook doe
Ja hij lag lekker voor de verwarming, maar ja, hij moet een keer terug naar zijn hok he.quote:
Zoo snel terug.quote:
Ah zo, vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja hij lag lekker voor de verwarming, maar ja, hij moet een keer terug naar zijn hok he.
Ik beperk die concessies tot een minimumquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk.Anders had jij hier niet tof ziten doen op Fok.
Dit is ook geen hondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zoo snel terug.
Hmm daar is me herder niet tevreden mee
nesquick kan ik niet meer zien of proeven, vroeger als klein kind tot de 5 jaar nesquick verslaafd geweest..en het scheelde weinig of ik kreeg ontweningsverschijnselenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik drink het niet zoveel als jij, maar zeker in de winter is het lekker.
Of nesquick.
Ze heeft ook geen herder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zoo snel terug.
Hmm daar is me herder niet tevreden mee
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
nesquick kan ik niet meer zien of proeven, vroeger als klein kind tot de 5 jaar nesquick verslaafd geweest..en het scheelde weinig of ik kreeg ontweningsverschijnselen![]()
Maar goed lieverds, ik ga ervandoor ga slapen, morgen weer een pc reparen![]()
Jij neemt spare-ribs mee zaterdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij lag lekker voor de verwarming, maar ja, hij moet een keer terug naar zijn hok he.
Maar dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beperk die concessies tot een minimum
Nee maar ik wel een wolfsgrauwequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen herder.
Commissaris Biggel ipv Rex.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen herder.
Commissaris Biggel ipv Rex.
Je lult uit je nek en dat weet je, met je 10+ orgasmes per uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
Ik beperk die concessies tot een minimum
Die smaakt heul niet lekker joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij neemt spare-ribs mee zaterdag?
Denk jij werkelijk?quote:
Ik vind herders wel toffe dieren. Gave honden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee maar ik wel een wolfsgrauwe
Oh krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Je lult uit je nek en dat weet je, met je 10+ orgasmes per uur.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind het hier wat gezellig vanavond. En dat terwijl ik nog wat wilde werken.
En dat allemaal door dat kutjestopic
Jij iig niet meer dan een gemiddelde ander.quote:
Bijna elke vrouw kan dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Je lult uit je nek en dat weet je, met je 10+ orgasmes per uur.
Dit keer begon ik er eens niet over, komt het toch weer terug!quote:
Maar mata is een man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw kan dat.
Anders moet je nog eens verder oefenen.
Saillant detail: Hij is een man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Bijna elke vrouw kan dat.
Anders moet je nog eens verder oefenen.
Als je me een medische publicatie kan geven waarin het maximum aantal mannelijke orgasmes wordt gegeven, dan ben je een lieve jongen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, je bent een medisch wonder of niet, hè?
Meestal gaat het toch gewoon in een serie achter elkaar door?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mata is een man.
En dan nog, 10 orgasmes in 60 minuten is ook voor een vrouw niet iets wat je wekelijks doet.
WE-KEN achtereen, een soort van neverending story.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Meestal gaat het toch gewoon in een serie achter elkaar door?!
Gast, er zijn legio onderzoeken die het tegenovergestelde uitwijzen. Mannen komen in de regel juist niet klaar als ze onder invloed zijn van MDMA. Laat staan als dat gecombineerd is met THC.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
Als je me een medische publicatie kan geven waarin het maximum aantal mannelijke orgasmes wordt gegeven, dan ben je een lieve jongen.
Nu gewoon een jaloers trolletje
Volkomen nuchter 9 keer gehad, een jaar of 7 terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, er zijn legio onderzoeken die het tegenovergestelde uitwijzen. Mannen komen in de regel juist niet klaar als ze onder invloed zijn van MDMA. Laat staan als dat gecombineerd is met THC.
Wie is er hier nu de trol?
Kunnen we het niet weer over biggel hebben?quote:
Mata weet het een stuk beter ten opzichte van mensen die al jaren ervaring met dat soort dingen hebben. Dit heeft geen zin Tech.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, er zijn legio onderzoeken die het tegenovergestelde uitwijzen. Mannen komen in de regel juist niet klaar als ze onder invloed zijn van MDMA. Laat staan als dat gecombineerd is met THC.
Wie is er hier nu de trol?
dacht meer van 5 tot 10 minuten althans mijn ervaringquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
WE-KEN achtereen, een soort van neverending story.
Dan nog lul je uit je nek want 9999 van de 10000 mannen kunnen dat niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
Volkomen nuchter 9 keer gehad, een jaar of 7 terug.
En de laatste keer was met alleen wat THC, niet eens veel. Niks geen M.
ik krijg hem dan niet omhoog, wat ik kon niet eens plassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen nuchter 9 keer gehad, een jaar of 7 terug.
En de laatste keer was met alleen wat THC, niet eens veel. Niks geen M.
Tja, ik moet trollen niet voeren en zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Kluts het volgende:
Mata weet het een stuk beter ten opzichte van mensen die al jaren ervaring met dat soort dingen hebben. Dit heeft geen zin Tech.
Oh, is dat onderzocht? Hoe vaak klaargekomen KAN worden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan nog lul je uit je nek want 9999 van de 10000 mannen kunnen dat niet!
Oh, je was serieus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
dacht meer van 5 tot 10 minuten althans mijn ervaring
En maar naar de wc lopen, want je moet zo nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ik krijg hem dan niet omhoog, wat ik kon niet eens plassen
met m dan he
Met M 1 keer goeie seks gehad (exact een jaar geleden!), met X is moeilijker en plassen gaat inderdaad niet. Na de trip wel, de tering!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ik krijg hem dan niet omhoog, wat ik kon niet eens plassen
met m dan he
Het ergste is wel dat ik of all people je dit moest vertellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik moet trollen niet voeren en zo.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En maar naar de wc lopen, want je moet zo nodig
Jawel want dat niet kunnen plassen werkt niet alleen bij mannen. Heb het niet vaak gehad gelukkig, maar damn, wat was het kut.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
uuhh dat ken je helemaal niet weten toch?
Ja, dat is onderzocht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Oh, is dat onderzocht? Hoe vaak klaargekomen KAN worden?
Geloof maar wat je wil geloven. Mij maakt het niet uit.
ben er 9 jaar overheen het verveelt op een gegeven momentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Kluts het volgende:
Drugs. Mja.
Ik heb het een tijdje eng gevonden, toen een tijd iets te leuk, toen een tijdje wel leuk, en om eerlijk te zijn, heb ik het er tegenwoordig best mee gehad. De nieuwigheid is er wel vanaf en ik heb het ervan naar de klote zijn er niet meer voor over.
Idd. Tien keer op een dag kan wel, 10 keer in een uur is gewoon onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is onderzocht.
De gemiddelde man heeft minimaal 30 minuten nodig voor hij de 2e kan kan. En jij pretendeert een wetenschapper te zijn? Je lult zwaar uit je nek man. Geloven doe je in de kerk. En al helemaal niet in jouw belachelijke claims.
Idd. ik zie er de lol eigenlijk niet meer zo van in. Het enige wat ik soms nog wel eens fijn vind op een feestje is om aan de pep te gaan, want dan kan ik gewoon drinken en ben ik de volgende dag zo fit als een hoentje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ben er 9 jaar overheen het verveelt op een gegeven moment
er is 1 uitzondering een man schijnt direct weer te kunnen met een andere vrouw ook wetenschappelijk onderzochtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is onderzocht.
De gemiddelde man heeft minimaal 30 minuten nodig voor hij de 2e kan kan. En jij pretendeert een wetenschapper te zijn? Je lult zwaar uit je nek man. Geloven doe je in de kerk. En al helemaal niet in jouw belachelijke claims.
Precies! Tenzij je een medisch wonder bent (zoals ik al eerder had gesteld).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
Idd. Tien keer op een dag kan wel, 10 keer in een uur is gewoon onmogelijk.
te veel mensen in de goot zien belanden daardoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. ik zie er de lol eigenlijk niet meer zo van in. Het enige wat ik soms nog wel eens fijn vind op een feestje is om aan de pep te gaan, want dan kan ik gewoon drinken en ben ik de volgende dag zo fit als een hoentje.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is onderzocht.
De gemiddelde man heeft minimaal 30 minuten nodig voor hij de 2e kan kan.
E_M heeft het over dezelfde vrouw...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Daniel1976 het volgende:
er is 1 uitzondering een man schijnt direct weer te kunnen met een andere vrouw ook wetenschappelijk onderzocht
ik ook ni 15 minuten is zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Op dit vlak ben ik niet gemiddeld. Sja.
Door de drugs ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
te veel mensen in de goot zien belanden daardoor
Dus jij kampt met vroegtijdige zaadlozingen? Ook niet echt iets om trots op te zijn me dunkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Op dit vlak ben ik niet gemiddeld. Sja.
Klopt. Hoewel ik vooral mensen naar de klote heb zien gaan door coke te roken vooral.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus jij kampt met vroegtijdige zaadlozingen? Ook niet echt iets om trots op te zijn me dunkt.
me too dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik vooral mensen naar de klote heb zien gaan door coke te roken vooral.
Dat heb ik dus ook nevernooit gedaan.
Mensen met wie ik vroeger omging toen ik nog naar gabberfeestjes ging enzo, die zie ik al jaren niet meer. Ik heb al jaren geleden alles wat dat betreft de rug toegekeerd.
Soms ben je ook wel een sufkut hè? Als je 10+ keer in 1 uur klaarkomt dan heb je inderdaad last van vroegtijdige zaadlozingen. Nou, wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
Wat is nou je hele punt? Iemand die je niet kent en geen seks mee hebt gehad vertellen dat zijn ervaringen niet waar kunnen zijn?
Met andere woorden, beter 1 potje sex van een uur, dan telkens een paar minuten rammen om 10 keer in een uur klaar te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ben je ook wel een sufkut hè? Als je 10+ keer in 1 uur klaarkomt dan heb je inderdaad last van vroegtijdige zaadlozingen. Nou, wees er maar trots op.
Het was 1,5 uur. en niks vroegtijdig. Dus doe maar niet alsof je me kent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ben je ook wel een sufkut hè? Als je 10+ keer in 1 uur klaarkomt dan heb je inderdaad last van vroegtijdige zaadlozingen. Nou, wees er maar trots op.
oo wedstijdje wie heeft de langste?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was 1,5 uur. en niks vroegtijdig. Dus doe maar niet alsof je me kent.
Gast, in 1 uur! Dat heb je hier zelf beweerd. Moet ik je quoten? Daarnaast zijn er zat getuigen hier. Moeten die het allemaal beamen? Buiten dat, zelfs 1,5 uur is ongeloofwaardig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
Het was 1,5 uur. en niks vroegtijdig. Dus doe maar niet alsof je me kent.
Hij had vantevoren nooit voorzien dat dit hem zo zou achtervolgen denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, in 1 uur! Dat heb je hier zelf beweerd. Moet ik je quoten? Daarnaast zijn er zat getuigen hier. Moeten die het allemaal beamen? Buiten dat, zelfs 1,5 uur is ongeloofwaardig!
1,5 uur, gast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, in 1 uur! Dat heb je hier zelf beweerd. Moet ik je quoten? Daarnaast zijn er zat getuigen hier. Moeten die het allemaal beamen? Buiten dat, zelfs 1,5 uur is ongeloofwaardig!
ik ben heel simpel daarin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Kluts het volgende:
Bij Pauw en Witteman zit iemand die van kanker een chronische ipv dodelijke ziekte wil maken.
Nobel streven, maar ben ik echt harteloos als het eerste wat ik dacht was "weet je wat dat allemaal kost qua gezondheidszorg!"
Volgens mij is het gewoon een VMBO'er die allemaal verhaaltjes uit zijn grote Duim zuigt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef Kluts het volgende:
Hij had vantevoren nooit voorzien dat dit hem zo zou achtervolgen denk ik.
Ik heb het onderwerp nu wel genoeg gehoord.quote:
Het houdt jullie meer bezig dan mij. Dat vind ik op zich al een bewijs van een leeg leven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij had vantevoren nooit voorzien dat dit hem zo zou achtervolgen denk ik.
Die man zegt net dat hij is behandeld en dat dat 100.000 euro gekost heeft. "en dat moet voor iedereen een optie zijn".quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ik ben heel simpel daarin.
je moet ooit ergens aan dood
Duim? of duim?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een VMBO'er die allemaal verhaaltjes uit zijn grote Duim zuigt.
Nee, wij lachen ons kapot om een gozer die na zijn 30ste dingen uitprobeert en dan probeert anderen van alles wijs te maken op dat gebied terwijl die er allang een kast vol t-shirts van hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het houdt jullie meer bezig dan mij. Dat vind ik op zich al een bewijs van een leeg leven.
Pleur toch op, jouw posthistory bewijst het tegendeel! En dan heb ik het nog niet eens over het alle reguliere singles posters die het het tegendeel van wat jij beweert kunnen beamen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
1,5 uur, gast.
Het maakt mij niet uit wat je gelooft of niet. Maar mij uitmaken voor leugenaar, hoe triest wil je zijn?
en de handoek en de badjasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wij lachen ons kapot om een gozer die na zijn 30ste dingen uitprobeert en dan probeert anderen van alles wijs te maken op dat gebied terwijl die er allang een kast vol t-shirts van hebben.
Stiekem gejat natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wij lachen ons kapot om een gozer die na zijn 30ste dingen uitprobeert en dan probeert anderen van alles wijs te maken op dat gebied terwijl die er allang een kast vol t-shirts van hebben.
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Kluts het volgende:
De poes vind chocomel ook lekker, die zit ineens met haar kop in mijn mok.
Is chocola niet heel slecht voor die beesten?
Maar niet in de zin van dat ze doodgaat ofzo toch?quote:
nee dan moet ze wel veel binnenkrijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar niet in de zin van dat ze doodgaat ofzo toch?
Domme vraag misschien, maar just in case.
Nee hoor, maar jouw absurde en totaal onwetenschappelijke claims .. die zijn gewoon opmerkelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:
Het houdt jullie meer bezig dan mij. Dat vind ik op zich al een bewijs van een leeg leven.
Teveel wel ja. Biggel gaat zelfs dood aan teveel chocolaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Kluts het volgende:
De poes vind chocomel ook lekker, die zit ineens met haar kop in mijn mok.
Is chocola niet heel slecht voor die beesten?
Ze heeft maar een paar likjes gehad, dus dat zal wel goedkomen lijkt me. Ik let juist altijd extra op met chocoladedingen. Die katten krijgen sowieso van beetman niks anders dan brokjes, dus ze bedelen ook nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Teveel wel ja. Biggel gaat zelfs dood aan teveel chocola
Ik heb geen trechter in die kat gedouwd en het gevoerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
Chocolade is sowieso slecht voor de meeste huisdieren... niet doen dus.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen trechter in die kat gedouwd en het gevoerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Kluts het volgende:
Daar is de poes veel te cute voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Lola
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
We hebben er 2! 2 zusjes. Zij is echt de prinses op de erwt. Alles moet op haar manier en ze is best schrikkerig. En dan hebben we nog een grote dikke. Die is altijd gezellig. Die ligt op de salontafel, bij ons op de bank, en als we gaan slapen op de bureaustoel op de slaapkamer of op het hoekje van het bed.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben er 2! 2 zusjes. Zij is echt de prinses op de erwt. Alles moet op haar manier en ze is best schrikkerig. En dan hebben we nog een grote dikke. Die is altijd gezellig. Die ligt op de salontafel, bij ons op de bank, en als we gaan slapen op de bureaustoel op de slaapkamer of op het hoekje van het bed.
Maar ik weet bij god niet meer wat voor beesten jij allemaal had eigenlijk!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik weet bij god niet meer wat voor beesten jij allemaal had eigenlijk!
Toen ik bij jou was, was het zomer en waren we buiten, en ik wist dat van die katten wel, dat je er 2 of 3 had. Maar had je die big toen eigenlijk al?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Big en 3 katten; de zusjes en Don
Oeh, geen idee. Ms wel, dat ie nog formaat marmot hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik bij jou was, was het zomer en waren we buiten, en ik wist dat van die katten wel, dat je er 2 of 3 had. Maar had je die big toen eigenlijk al?
Zomer 2009 geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, geen idee. Ms wel, dat ie nog formaat marmot hadHij is nu 1,5 ongeveer... En ik weet echt niet hoe lang geleden het was, ik denk langer...
Dus dan was ie er al? Dat je dat niet meer weet! Hij was zo cute toen ie zo mini wasquote:
Echt stom dat ik dat niet meer weet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dan was ie er al? Dat je dat niet meer weet! Hij was zo cute toen ie zo mini was
Ja nu is ie niet meer zo mini hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt stom dat ik dat niet meer weet!
Ik kom wel een keer big kijken dan.
Doe ik zeker! Maar eerst nog Zombienight.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu is ie niet meer zo mini heMaar moet je maar eens doen ja
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe ik zeker! Maar eerst nog Zombienight.
En om te voorkomen dat ik er morgen als een zombie bij zit, ga ik zo mijn bedje maar eens opzoeken. Trustuh.
Tis nog heul vroeg!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaa!
Ja ik ga zo ook maar, tering laat alweer...
Ik moet veel te vroeg op morgenquote:
Ja, dan is het wel laat jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet veel te vroeg op morgen
quote:
Hij bijt niet, hardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel laat ja![]()
Blijf ik nu alleen achter met die enge Techno?
Ja maar, tis 'n kerel enzo.. Dat vind ik toch weer minder..quote:
Hoi babequote:
quote:
Ik ben heel moe maar /care!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He jij, alles goed?
huuuh wat een nacht
Haha ja, dit is een fijne reden voor slapeloosheid he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel moe maar /care!!
Ik slaap zo goed als niet door alle leuke spanningen![]()
Ben de hele tijd aan het denken aan mn huisje
Op zich wel maar ik moet straks wel helemaal naar Haarlem rijden. Dan is het ook wel fijn om een beetje uitgerust te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, dit is een fijne reden voor slapeloosheid he!
True. Ik vind een stuk rijden juist altijd lekker ontspannen, ook als ik slecht slaap. Hell, anders zou ik nergens meer komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar ik moet straks wel helemaal naar Haarlem rijden. Dan is het ook wel fijn om een beetje uitgerust te zijn
Mjah rijden is ook heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Ik vind een stuk rijden juist altijd lekker ontspannen, ook als ik slecht slaap. Hell, anders zou ik nergens meer komen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi de antikiddofiguren zijn er toch nog niet.
Ik was gisteren even bij mn zoon op school, even vertellen dat we gaan verhuizen.
De juf is zo trots op Y.
Zegt ze op een gegeven moment: Y. is geen 12, ja op zijn paspoort wel maar in dat koppie van hem is hij al veel ouder, komt eerder in de buurt van 16 dan van 12.
Er is een kans dat hij de hoofdrol krijgt in de musical, ze gaat sowieso een rol speciaal voor hem schrijven zodat ie kan breakdancen![]()
Ze vindt hem geweldig, hij heeft aan een half woord genoeg. Hij is lief, behulpzaam, neemt het op voor de underdog, eerlijk, slim.
Ik ging met zo'n goed gevoel weg bij school, kwam thuis en meteen het joch platgeknuffeld
Ja zei letterlijk: als je bedenkt wat hij allemaal heeft meegemaakt al in zijn korte leventje dan is het een wonder dat hij zo is zoals hij is. Vaak zie je dan dat kinderen juist doorslaan. Y. relativeert het en heeft dan zoiets van "ok. niet mijn probleem"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geweldig meid, toch een geruststelling he, met al het gedoe. Good times are coming!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zei letterlijk: als je bedenkt wat hij allemaal heeft meegemaakt al in zijn korte leventje dan is het een wonder dat hij zo is zoals hij is. Vaak zie je dan dat kinderen juist doorslaan. Y. relativeert het en heeft dan zoiets van "ok. niet mijn probleem"
Geen idee van wie hij dat heeft
quote:
Nais!!quote:
Ja echt hoor. Ik spring op als een bosje met vlooien. En dan staat Y. me aan te kijken met een blik van "jezus ma relax!!"quote:
Pff mij teveel gedoequote:
Mij ook maar ik gun hem die dromenquote:
Al eens uitgezocht wat dat zou kunnen betekenen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:59 schreef stbabylon het volgende:
Oh en twee van mijn terugkomende onderdelen in dromen kwamen ook weer terug. Vanaf de kant heel ver kunnen springen in het water (uit stilstand 10+ meter verderop in het water duiken) en heel snel kunnen zwemmen
Hmm, heb jij toch betere terugkerende dromen dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:59 schreef stbabylon het volgende:
Oh en twee van mijn terugkomende onderdelen in dromen kwamen ook weer terug. Vanaf de kant heel ver kunnen springen in het water (uit stilstand 10+ meter verderop in het water duiken) en heel snel kunnen zwemmen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een droom kost dat helemaal geen moeite
Nopez, maar dit was de goeie versie van springen. Normaal spriing ik in een droom eerst tig keer OVER het zwembad heen. Kom dan wel gewoon netjes aan de andere kant terecht, maar ik wil IN het water, en dat lukt dan pas na 10x springen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij ook maar ik gun hem die dromen
[..]
Al eens uitgezocht wat dat zou kunnen betekenen?
Dat lijkt me wel frustrerendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, maar dit was de goeie versie van springen. Normaal spriing ik in een droom eerst tig keer OVER het zwembad heen. Kom dan wel gewoon netjes aan de andere kant terecht, maar ik wil IN het water, en dat lukt dan pas na 10x springen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, maar dit was de goeie versie van springen. Normaal spriing ik in een droom eerst tig keer OVER het zwembad heen. Kom dan wel gewoon netjes aan de andere kant terecht, maar ik wil IN het water, en dat lukt dan pas na 10x springen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef missbehavin het volgende:
's Morgens adca & de munnik luisteren moet ik niet doen, krijg er een slechte mind set van, denken aan mij ex enzo.
quote:
Sugababequote:
Geen Bredanezen hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komenquote:
EN IK HEB ZO'N ZIN IN HET WEEKENDquote:
En hoequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komen
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe![]()
Jammer dat die van vertongen op de lat kwam, die was mooi
Ajax-Twente in de kuip zeg ik jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Hé! Weet je alweer wat je wilde vragen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...
WAT? die kabouter was dramatisch (vanuit mijn oogpunt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.
Het had geloof ik niets met RKC of voetbal in het algemeen te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hé! Weet je alweer wat je wilde vragen?
Dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het had geloof ik niets met RKC of voetbal in het algemeen te maken.`
Ja hij was ook dramatisch!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
WAT? die kabouter was dramatisch (vanuit mijn oogpunt)
dat ie er een pingel in schiet, sja dat mag wel voor dat salaris...
oke de 2e goal was mooi.. maar dat is dan ook alles....
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag in Engeland
(nou ja, ws. 12-2 alweer terug voor een dag, maar ach)
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij was ook dramatisch!!
Het enige verschil is dat ie nu wel scoorde. Iets wat tot nu toe elke keer niet lukte.
Ik zei toch niet dat ie geweldig speelde?
je zei in vorm lijkt te komen.... als je daarmee bedoeld hij schoot er 1 in.. ja dan wel... maar dat is niet wat ik er onder versta...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij was ook dramatisch!!
Het enige verschil is dat ie nu wel scoorde. Iets wat tot nu toe elke keer niet lukte.
Ik zei toch niet dat ie geweldig speelde?
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.
Ach zolang we boven feyenoord staan ben ik tevreden (oh wat is die tegenwoordig makkelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.
Verder met dit project, maar dan vanuit Grun. Met dus af en toe (1~2 dagen per maand) terug naar Engeland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat fijn![]()
En dan gewoon lekker in NL werken of staat er al een nieuw project in het buitenland op je te wachten?
Vaak is het zo dat als een speler lange tijd alleen maar naast schiet er een paar treffers nodig zijn om weer vertrouwen te krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
je zei in vorm lijkt te komen.... als je daarmee bedoeld hij schoot er 1 in.. ja dan wel... maar dat is niet wat ik er onder versta...
Oh dat scheelt wel ja. Kan je je sociale leven ook weer oppakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verder met dit project, maar dan vanuit Grun. Met dus af en toe (1~2 dagen per maand) terug naar Engeland.
Ik heb ook een beetje gelogen zie ik net. Want Roda JC kan jullie nu niet inhalen (doelsaldo . . .)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Exact!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat scheelt wel ja. Kan je je sociale leven ook weer oppakken
Ajax - Utrecht bedoel je, en dan voor de 3e keer op je kloten krijgen in 1 seizoen.quote:
je vergeet de 3e en 4e nog... Ranzig en TMIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Is het aso of humor als ik de handdoek die ik heb gebruikt om mijn zooi na het spelen met mijzelf op te ruimen weer netjes op het rek hang?
Of allebei..
Nee we gaan voor Ajax - Twentequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht bedoel je, en dan voor de 3e keer op je kloten krijgen in 1 seizoen.
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om het netjes te zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
je vergeet de 3e en 4e nog... Ranzig en TMI
quote:
Zonder files 2 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang is 't eigenlijk scheuren van Emmen naar hiero?
Ja 2 maartquote:
oh dat kan niet in de finale en ajax heeft alleen nog maar amateurclubs voor zich voor de finale?quote:
Uhm 2 maart twente - utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oh dat kan niet in de finale en ajax heeft alleen nog maar amateurclubs voor zich voor de finale?
utrecht gaat van twente winnen? dat zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht bedoel je, en dan voor de 3e keer op je kloten krijgen in 1 seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |