Zijn wij op dezelfde feestjes geweest? Doel jij nu op de superspeciale feestjes van extrema?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De feestjes waar ik indertijd heengaan was jij nog een jaar of 10. Dus sorry, maar nee, daar weet je gewoon niets van. (Kasteel)Feestjes waar de XTC (van uberkwaliteit met meer dan 150mg p/p) gewoon op zilveren schalen klaar lag voor iedereen.
No-One feestjes o.a.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn wij op dezelfde feestjes geweest? Doel jij nu op de superspeciale feestjes van extrema?
Of een MTC party?
Is 150 mg niet heel veel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De feestjes waar ik indertijd heengaan was jij nog een jaar of 10. Dus sorry, maar nee, daar weet je gewoon niets van. (Kasteel)Feestjes waar de XTC (van uberkwaliteit met meer dan 150mg p/p) gewoon op zilveren schalen klaar lag voor iedereen.
Tegenwoordig welquote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was vroeger vrij gebruikelijk.
Nog beter!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga sparen om mijn studieschuld in te lossen.
O.quote:
Toen niet. Toen was je al geirriteerd als je kaken gingen knagen, dat betekende dat er speed doorheen zatquote:
En dan?quote:
Mja, wat ik ermee wil zeggen is dat "veel" nogal relatief en subjectief is. Het is maar wat je gewend bent.quote:
zijn we dat ooit dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das tukkers.
Wappie = lekker aan het spacen, beetje teveel.
Waren er op Qlimax ook flink wat wappie. Niet dat wij normaal waren...
heerlijk joh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat ik nog zorgtoeslag over heel 2010 mag krijgen.
Goed puntquote:
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt niet passen bij dronken. Net als kats van de pad
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...quote:
Dat had ik kunnen weten ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten ja.
Ik wel, met L-Equote:
Truste mupquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHik heb mijn bed gehaald!
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...
Rust zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten popjes
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?quote:
Omdat je het al eerder hebt gezegd. Als ik niet zo snel dat soort dingen zou vergeten hoefde ik ook niet zulke domme en overbodige vragen te stellen.quote:
-tietjes?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en t rukken maar!
terusten popjes
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Maar al te goedquote:
Druk weekend... Eigenlijk zou ik dit weekend alleen met een paar flessen drank in bed willen liggen en mijn kaken kapot kauwen door de x...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escobar in zijn hok trappen?
JIj vals kreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
Ja het vriest gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
oooo neeee, en het is echt koud nu, brrrrrrr
Ik kom net pas op gang man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wat zijn jullie allemaal vroeg hier met slapen gaan.
ik verveel me nu al.
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winterquote:
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
Ja, wel aardige film wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik al vanmorgen om half 9 wakker was, dus ik ben een diesel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
wisseling van de wacht
Nog 10 minuten dan nachtbagger
Over 3 weekjes weer dan mag ik weer voor me werk naar istanboel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ik wil idd gewoon weer tot 12 uur 's nachts op een terras kunnen zitten met een drankje.
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Delan het volgende:
ook ik ga slapen! nog 1 dagje werken en dan een heerlijk weekendje voor de boeg!!
truste allemaal
en een extra dikke(om even on-topic te blijven) voor mata
Nou, nou geniaal..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!
Heb je net de verkeerde te pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.![]()
hap?
JA!quote:
Ik ook, ik moest vandaag naar de zaak toequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik al vanmorgen om half 9 wakker was, dus ik ben een diesel.
Hier is het voorlopig geen rokjesdag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Over 3 weekjes weer dan mag ik weer voor me werk naar istanboel.
Daar is het nu alweer 16 a 17 graden
en in mei weer, dan is het daar helemaal lekker warm.
ik hap wel maar niet daarinquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.![]()
hap?
Nou vooruit, ik ben in een goeie bui.quote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm rokjesdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier is het voorlopig geen rokjesdag.
Niet altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
gelukkig zijn vrouwen beter gevormd dan mannen.
Dat, sowieso.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ben in een goeie bui.
Ik zie niet in waarom je in de winter geen rokjes kan dragen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm rokjesdag
Dan weet je weer waarom het goed is man te zijn.
Daar kwam ik vandaag Techno in tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik kwam net een fobo tegen in de grabbelton...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet altijd.
1 tip: zoek/klik NIET op Duiveltjeequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar kwam ik vandaag Techno in tegen.
Maar normaal gesproken is het idd wel heel erg soms ja.
Moet daar gelijk een reden voor zijn, wanneer ik in een goeie bui ben? Is het serieus zo erg?quote:
Niet altijd nee, als je uitgaat van uitzonderingen op de regel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
Niet altijd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in de winter geen rokjes kan dragen.
Gisteren nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
*klikt natuurlijk toch*quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 tip: zoek/klik NIET op Duiveltjee
Ik draag tegenwoordig sowieso 5 van de 7 dagen een rokje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaag nog. Een jurkje om precies te zijn.
Er is een vrachtwagen met Ben en Jerry's gekanteld op de Voorstraat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet daar gelijk een reden voor zijn, wanneer ik in een goeie bui ben? Is het serieus zo erg?
Ja maar het liefst met blote beentjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een meisje lopen zonder panty. Als die het niet koud hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig sowieso 5 van de 7 dagen een rokje.
Minirokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |