Loop je nu serieus G-Man af te kraken? Die track is legendarisch onder de liefhebbers.quote:
Dat is alleen geen techno.. maar trance/progressive.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Nog eentje dan.
Om te bewijzen dat ik een ouwe lul ben
* Daniel1976 mompelt iets van westergasfabriek en zo wappie zijn dat je de uitgangen niet meer kan vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Loop je nu serieus G-Man af te kraken? Die track is legendarisch onder de liefhebbers.
En Len Faki heeft wel beter nummers dan dat geproduceerd. Maar echt geweldig is hij ook nooit geweest.
Westergas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Daniel1976 het volgende:
* Daniel1976 mompelt iets van westergasfabriek en zo wappie zijn dat je de uitgangen niet meer kan vinden.
Vind die franse industrial techno ook wel lekker, de duitse ook, duitsers doen het erg goed in techno land vind ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen geen techno.. maar trance/progressive.
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.quote:
De jeugd komt in aanraking met old scool termenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.
WAAROM wappie?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.
WAAROM wappie?
quote:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
WAAROM wappie?
Als je net je punnikdiploma hebt behaald, gaat er een wereld voor je openquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De jeugd komt in aanraking met old scool termen
Die goeie ouwe tijd.quote:
Ik ken het, het is altijd een hele toer om van de zuidvleugel naar de westvleugel te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb trouwens echte en vet groot huisBen nog steeds onderweg naar mn bed
Ha jij daar! Ik wilde je nog wat vragen maar ik ben het uiteraard al vergeten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Vind die franse industrial techno ook wel lekker, de duitse ook, duitsers doen het erg goed in techno land vind ik.
Tsja industrial moet je van houden, is niet altijd even minimalistisch
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
WAAROM wappie?
En toen was je het nog niet eens geweestquote:
haha, nee klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen was je het nog niet eens geweest
Nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.
Ja, inderdaad. En toen waren de pillen ook stukken beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Die goeie ouwe tijd.
Sta je te dansen. En een zakje uit je zak te halen, staat er ineens een agent naast je.
"Jongetje wat doe je daar?"
Uhh wat denk je zelf? Pil naar binnen rammen.
"Hoeveel pillen heb je?"
Ja 3 voor mezelf
"Okay dan is het goed he, prettige avond verders".
Tsja dat was voor die gristelijke kabinetten.
Wappie werd in de 3 keer vóór de jouwe gebruikt in de context van dronken zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |