Het was een mooi moment om die opmerking te plaatsenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verband is hopelijk platonisch, anders vil ik je. En anders haar vriend wel.
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.quote:
Stilte voor de storm baby...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.
Ik vind dit een heel onaantrekkelijke uitspraak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.
Ik snap ook echt niet dat iemand niet dol kan zijn op zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel onaantrekkelijke uitspraak.
[matig]quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar toch, ik vind zoenen echt wel super spetterend
Je ziet een onderbroek... wat nu?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[matig]
als het spettert doe je het te hard.
[/matig]
Sorry.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit iemand 9 keer op een rij in mijn fobo?
quote:
Oh... _Fonz... de opper "fobo-hosselaar".quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
9 tissues vol, B!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Net als je denkt dat je geen leven hebt in Singles, komt er weer een nerd die 10 keer sneuer iss.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
Oh... _Fonz... de opper "fobo-hosselaar".
Dat vind ik ook!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
Het woord alleen al klinkt heerlijk (en zoveel mooier dan alle andere talen om ons heen!)...
zzzzzoenen..
Wat voel jij je nu lekker he, Krea?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je geen leven hebt in Singles, komt er weer een nerd die 10 keer sneuer iss.
Die aller eerste kus.. je kijkt elkaar in de ogen, steeds iets dichter naar elkaar toe schuivelend. Je ogen sluiten en vlak daarna die eerste tinteling van de lippen die elkaar rakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat iemand niet dol kan zijn op zoenen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Een écht goede zoenpartij is het beste voorspel ever.
Jeweettoggg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar jij mag dat! Ik wist niet dat jij een kloon hebt?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[matig]
als het spettert doe je het te hard.
[/matig]
Het windt mij enorm op. Kan echt niet zonder. Een hoer zou me dan ook nix lijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Een écht goede zoenpartij is het beste voorspel ever.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die aller eerste kus.. je kijkt elkaar in de ogen, steeds iets dichter naar elkaar toe schuivelend. Je ogen sluiten en vlak daarna die eerste tinteling van de lippen die elkaar raken
en daarna elkaar alle hoeken van de kamer laten zien natuurlijk
Soms moet je die eerste kus gewoon terug laten komen. Je ogen dicht doen en genieten
Dat is ook echt DE reden dat ik totaal niets in hoeren zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het windt mij enorm op. Kan echt niet zonder. Een hoer zou me dan ook nix lijken
Ik voelde me/ben sowieso al ver verheven boven het gepeupel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
Wat voel jij je nu lekker he, Krea?
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Danielquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh zoenen leuk voor een paar minuten maar dan zit ik al richting de nek etc.
Een paar minuten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
oe, jammie!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de buurt, ik kom wel even langs.
Eensch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Daniel
wij zullen nooooooooooooooooooooooit zoenen!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
daniel is niet goed bij zn hoofd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Daniel
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijf liever op andere plaatsen uurtje met mijn tong hangen.
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Joh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voelde me/ben sowieso al ver verheven boven het gepeupel.
Het gros van de vrouwen vindt dat ook wel fijn, maar ze vinden zoenen net zo goed geweldig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
lekker bij Yvonne tussen de dijenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
het onderwerp is te smakelijk om te gaan slapen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, ik was onderweg naar mn bed
We hebben het er zaterdag nog wel overquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Delan het volgende:
[..]
het onderwerp is te smakelijk om te gaan slapen toch?
Tricky.. crewbash is banwaardig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Dronken Yvonne voelde het verschil tussen die aftandse labrador en Daniel het Kuttenlikkertje toch niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil geen vunzigheden meemaken hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We hebben het er zaterdag nog wel over
wat over hoe heerlijk zoenen is? DEAL!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We hebben het er zaterdag nog wel over
uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil geen vunzigheden meemaken hoor!
Volgens mij staan wij op eenzame hoogte, naast alle andere tovve mensenquote:
Zoenen misschien wel. Lekker zoenen daarentegen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Ik vind zoenen wel leuk hoor, maar het is voornamelijk leuk omdat je van iemand houdt en elkaar een beetje kunt opgeilen. Het zoenen op zich gaat vrij snel vervelen, vind ik dan.
Ik kan wel heel lang zoenen en knuffelen, ligt kompleet aan mijn buiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Ik vind zoenen wel leuk hoor, maar het is voornamelijk leuk omdat je van iemand houdt en elkaar een beetje kunt opgeilen. Het zoenen op zich gaat vrij snel vervelen, vind ik dan.
Wat een nietszeggend antwoord!quote:
Neuh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
Daniel heeft spijt dat ie ooit heeft toegeven hoe ie over zoenen denkt.
zoenen, zoenen, zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij staan wij op eenzame hoogte, naast alle andere tovve mensen
Heeeeel bekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Ik vertoon vermijdingsgedrag. Ik moet nog zoooveel doen hier, want morgen vertrekken we richting het Zuiden maar ik heb zooo geen zin in opruimen.
Oh, de tragiek die mijn leven is.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Zeldzaam. En dan nog. Af en toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
Zoenen misschien wel. Lekker zoenen daarentegen...
uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend antwoord!
Ja nee, nu word ik gewoon bang!quote:
ik kan altijd lang zoenen en knuffelen, graaaaaaaag zelfsquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan wel heel lang zoenen en knuffelen, ligt kompleet aan mijn bui
verlegen was het tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, nu word ik gewoon bang!
quote:
Dat voelt wel goed dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeeeel bekend
Maar als je het doet, dan is het het wel waard!
Nee, in Heerlen, kom je langs!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Delan het volgende:
[..]
dat gooi je zaterdag maar over het balkon hoor! weg ermee!
een heeeeeeeeeeule grote!! met aaaaaaaaallemaal leuke spulletjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op voorraad IKEA Heerlenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in Heerlen, kom je langs!
Gewoon 25 man uitnodigen, dan moet je wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat voelt wel goed dan.
Maar die stap nemen he..
Hij is dit weekend in de buurt van Heerlen, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Duiven ook. En in Amersfoort. En in Hengelo.
Lijkt niet op Zwolle.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een idee
dat noemt zich vanaf nu een date!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in Heerlen, kom je langs!
Ik denk dat ik het al weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op voorraad IKEA Heerlen
Ik heb zn zusje dan alquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
[..]
dat noemt zich vanaf nu een date!
Zucht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt ook echt naast de deur he?
Ga je samen naar het zuiden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is dit weekend in de buurt van Heerlen, vriendelijke vriend.
quote:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
props trouwens voor haar gordijnen en de kwaliteit gordijnophanging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
Geen gordijnen nemen!quote:
Ja die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen gordijnen nemen!
En wel een kat
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzo
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb zn zusje dan aldie kan helpen sjouwen
Wij zullen nooit zoenenquote:
Voor jou was ik niet bang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, bang zijn voor het liefste beest in huis, mietje
Ruimte is er zat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Delan het volgende:
[..]
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisje, die komen met de hele IKEA terug!
Ik ben dan ook niet het liefste beest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou was ik niet bang.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ruimte is er zat.
Hebben ze ook thuisbioscopen bij de IKEA?
weet je wel wat je zegt, hij zoent hemels hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat niet zo erg.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor mij en Peuter. Ik was kribbig, hij vervelend, dat versterkten we alleen maar bij elkaar. Zo'n dag dat je dolblij bent als het bedtijd is, voor mijn gevoel deed ik alleen maar onaardig tegen hem.
Kreeg ik vanavond toen Peuter net op bed lag een mailtje dat het 5-jarig zoontje van een vriendin botkanker heeft en is opgegeven. Zieke kutwereld af en toe.
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor mij en Peuter. Ik was kribbig, hij vervelend, dat versterkten we alleen maar bij elkaar. Zo'n dag dat je dolblij bent als het bedtijd is, voor mijn gevoel deed ik alleen maar onaardig tegen hem.
Kreeg ik vanavond toen Peuter net op bed lag een mailtje dat het 5-jarig zoontje van een vriendin botkanker heeft en is opgegeven. Zieke kutwereld af en toe.
. . .quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Echt naar is dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Delan het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt, hij zoent hemels hoor!
godver! heb de kippenvel op mn armen staan, dat wil je toch nooit meemaken! kloteziekte is hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen minimal nog wel tof was.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik was van plan dit jaar meer te roken en minder te gaan zoenen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Delan het volgende:
[..]
daar hoef jij je heul niet voor te schamen hoor, vooral mee doorgaan!
dacht het niet mister!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was van plan dit jaar meer te roken en minder te gaan zoenen...
eg wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeff, The Bells.. dan moet je wel een technoliefhebber zijn.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen minimal nog wel tof was.
Een heerlijk nummer, ken het al jaren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Jeff, The Bells.. dan moet je wel een technoliefhebber zijn.
houdoe he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
ja, slapen![]()
nadat ik een oud huisgenootje betrapt had op lurken in mn FoBo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
ja, slapen![]()
nadat ik een oud huisgenootje betrapt had op lurken in mn FoBo
wat ben jij flauw zeg!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heerlijk nummer, ken het al jaren.
quote:
Loop je nu serieus G-Man af te kraken? Die track is legendarisch onder de liefhebbers.quote:
Dat is alleen geen techno.. maar trance/progressive.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Nog eentje dan.
Om te bewijzen dat ik een ouwe lul ben
* Daniel1976 mompelt iets van westergasfabriek en zo wappie zijn dat je de uitgangen niet meer kan vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Loop je nu serieus G-Man af te kraken? Die track is legendarisch onder de liefhebbers.
En Len Faki heeft wel beter nummers dan dat geproduceerd. Maar echt geweldig is hij ook nooit geweest.
Westergas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Daniel1976 het volgende:
* Daniel1976 mompelt iets van westergasfabriek en zo wappie zijn dat je de uitgangen niet meer kan vinden.
Vind die franse industrial techno ook wel lekker, de duitse ook, duitsers doen het erg goed in techno land vind ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is alleen geen techno.. maar trance/progressive.
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.quote:
De jeugd komt in aanraking met old scool termenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.
WAAROM wappie?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat woord gisteren voor het eerst, en vandaag ben ik het al 3 keer tegengekomen.
WAAROM wappie?
quote:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
WAAROM wappie?
Als je net je punnikdiploma hebt behaald, gaat er een wereld voor je openquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De jeugd komt in aanraking met old scool termen
Die goeie ouwe tijd.quote:
Ik ken het, het is altijd een hele toer om van de zuidvleugel naar de westvleugel te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb trouwens echte en vet groot huisBen nog steeds onderweg naar mn bed
Ha jij daar! Ik wilde je nog wat vragen maar ik ben het uiteraard al vergeten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Vind die franse industrial techno ook wel lekker, de duitse ook, duitsers doen het erg goed in techno land vind ik.
Tsja industrial moet je van houden, is niet altijd even minimalistisch
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
WAAROM wappie?
En toen was je het nog niet eens geweestquote:
haha, nee klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen was je het nog niet eens geweest
Nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.
Ja, inderdaad. En toen waren de pillen ook stukken beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Die goeie ouwe tijd.
Sta je te dansen. En een zakje uit je zak te halen, staat er ineens een agent naast je.
"Jongetje wat doe je daar?"
Uhh wat denk je zelf? Pil naar binnen rammen.
"Hoeveel pillen heb je?"
Ja 3 voor mezelf
"Okay dan is het goed he, prettige avond verders".
Tsja dat was voor die gristelijke kabinetten.
Wappie werd in de 3 keer vóór de jouwe gebruikt in de context van dronken zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
22, ik kan het je niet kwalijk nemen. xtc year are over.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wappie werd in de 3 keer vóór de jouwe gebruikt in de context van dronken zijn.
De jeugd van nu gebruikt het woord dus verkeerd?
Opoe vertelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En toen waren de pillen ook stukken beter.
ben je wappie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ha jij daar! Ik wilde je nog wat vragen maar ik ben het uiteraard al vergeten.
Dronken zijn is niet meer of minder dan anderszins onder invloed van andere drugs dan alcohol zijn...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wappie werd in de 3 keer vóór de jouwe gebruikt in de context van dronken zijn.
De jeugd van nu gebruikt het woord dus verkeerd?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de jeugd.. trieste bedoening.
Tja, ik ben geen aanhanger van het credo "vroeger was alles beter" maar in sommige gevallen, zoals deze, gaat het helaas wel op.quote:
quote:
Nee ik vind het echt niet passen bij dronken. Net als kats van de padquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dronken zijn is niet meer of minder dan anderszins onder invloed van andere drugs dan alcohol zijn...
Hoi! Dat is vervelend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ha jij daar! Ik wilde je nog wat vragen maar ik ben het uiteraard al vergeten.
Als pillen toen van pure M gemaakt werden, heeftie gelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als je oud genoeg bent om zijn opmerking te begrijpen.
Mijn foleteen ligt buiten bereik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi! Dat is vervelend.
Sms me maar als je er weer op komt. Ofzo.
Das tukkers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt niet passen bij dronken. Net als kats van de pad
Wappie = waus, dacht ik altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das tukkers.
Wappie = lekker aan het spacen, beetje teveel.
Waren er op Qlimax ook flink wat wappie. Niet dat wij normaal waren...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das tukkers.
Ik ook niet, had ze samen met een vriend gekocht bij headshop in arnhem gewoon vers, wij die dingen knauwen. Werd het donker en kwamen we midden in een koerdische demonstratie met fakkels enzo, dat was zooooooooooooooooo vaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als pillen toen van pure M gemaakt werden, heeftie gelijk.
Verder lijkt het me vooral een verschil in ervaring. Toen was het nieuw, nu niet meer. En voor "ons" is het nu nieuw
Mijn eerste paddotrip vergeet ik ook nooit meer.
De feestjes waar ik indertijd heengaan was jij nog een jaar of 10. Dus sorry, maar nee, daar weet je gewoon niets van. (Kasteel)Feestjes waar de XTC (van uberkwaliteit met meer dan 150mg p/p) gewoon op zilveren schalen klaar lag voor iedereen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
Als pillen toen van pure M gemaakt werden, heeftie gelijk.
Verder lijkt het me vooral een verschil in ervaring. Toen was het nieuw, nu niet meer. En voor "ons" is het nu nieuw
Mijn eerste paddotrip vergeet ik ook nooit meer.
Ja dat klopt toch.quote:
Je moet opstaan om 'm te pakken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn foleteen ligt buiten bereik.
Oeh da's lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat ik nog zorgtoeslag over heel 2010 mag krijgen.
Wat een geweldige ontdekking!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
Zijn wij op dezelfde feestjes geweest? Doel jij nu op de superspeciale feestjes van extrema?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De feestjes waar ik indertijd heengaan was jij nog een jaar of 10. Dus sorry, maar nee, daar weet je gewoon niets van. (Kasteel)Feestjes waar de XTC (van uberkwaliteit met meer dan 150mg p/p) gewoon op zilveren schalen klaar lag voor iedereen.
No-One feestjes o.a.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn wij op dezelfde feestjes geweest? Doel jij nu op de superspeciale feestjes van extrema?
Of een MTC party?
Is 150 mg niet heel veel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De feestjes waar ik indertijd heengaan was jij nog een jaar of 10. Dus sorry, maar nee, daar weet je gewoon niets van. (Kasteel)Feestjes waar de XTC (van uberkwaliteit met meer dan 150mg p/p) gewoon op zilveren schalen klaar lag voor iedereen.
Tegenwoordig welquote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was vroeger vrij gebruikelijk.
Nog beter!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga sparen om mijn studieschuld in te lossen.
O.quote:
Toen niet. Toen was je al geirriteerd als je kaken gingen knagen, dat betekende dat er speed doorheen zatquote:
En dan?quote:
Mja, wat ik ermee wil zeggen is dat "veel" nogal relatief en subjectief is. Het is maar wat je gewend bent.quote:
zijn we dat ooit dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das tukkers.
heerlijk joh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
Goed puntquote:
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt niet passen bij dronken. Net als kats van de pad
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...quote:
Dat had ik kunnen weten ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten ja.
Ik wel, met L-Equote:
Truste mupquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHik heb mijn bed gehaald!
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...
Rust zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten popjes
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?quote:
Omdat je het al eerder hebt gezegd. Als ik niet zo snel dat soort dingen zou vergeten hoefde ik ook niet zulke domme en overbodige vragen te stellen.quote:
-tietjes?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en t rukken maar!
terusten popjes
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Maar al te goedquote:
Druk weekend... Eigenlijk zou ik dit weekend alleen met een paar flessen drank in bed willen liggen en mijn kaken kapot kauwen door de x...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escobar in zijn hok trappen?
JIj vals kreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
Ja het vriest gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
oooo neeee, en het is echt koud nu, brrrrrrr
Ik kom net pas op gang man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wat zijn jullie allemaal vroeg hier met slapen gaan.
ik verveel me nu al.
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winterquote:
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
Ja, wel aardige film wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik al vanmorgen om half 9 wakker was, dus ik ben een diesel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
wisseling van de wacht
Nog 10 minuten dan nachtbagger
Over 3 weekjes weer dan mag ik weer voor me werk naar istanboel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ik wil idd gewoon weer tot 12 uur 's nachts op een terras kunnen zitten met een drankje.
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Delan het volgende:
ook ik ga slapen! nog 1 dagje werken en dan een heerlijk weekendje voor de boeg!!
truste allemaal
en een extra dikke(om even on-topic te blijven) voor mata
Nou, nou geniaal..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!
Heb je net de verkeerde te pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.![]()
hap?
JA!quote:
Ik ook, ik moest vandaag naar de zaak toequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik al vanmorgen om half 9 wakker was, dus ik ben een diesel.
Hier is het voorlopig geen rokjesdag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Over 3 weekjes weer dan mag ik weer voor me werk naar istanboel.
Daar is het nu alweer 16 a 17 graden
en in mei weer, dan is het daar helemaal lekker warm.
ik hap wel maar niet daarinquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.![]()
hap?
Nou vooruit, ik ben in een goeie bui.quote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm rokjesdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier is het voorlopig geen rokjesdag.
Niet altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
gelukkig zijn vrouwen beter gevormd dan mannen.
Dat, sowieso.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ben in een goeie bui.
Ik zie niet in waarom je in de winter geen rokjes kan dragen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm rokjesdag
Dan weet je weer waarom het goed is man te zijn.
Daar kwam ik vandaag Techno in tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik kwam net een fobo tegen in de grabbelton...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet altijd.
1 tip: zoek/klik NIET op Duiveltjeequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar kwam ik vandaag Techno in tegen.
Maar normaal gesproken is het idd wel heel erg soms ja.
Moet daar gelijk een reden voor zijn, wanneer ik in een goeie bui ben? Is het serieus zo erg?quote:
Niet altijd nee, als je uitgaat van uitzonderingen op de regel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
Niet altijd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in de winter geen rokjes kan dragen.
Gisteren nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
*klikt natuurlijk toch*quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 tip: zoek/klik NIET op Duiveltjee
Ik draag tegenwoordig sowieso 5 van de 7 dagen een rokje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaag nog. Een jurkje om precies te zijn.
Er is een vrachtwagen met Ben en Jerry's gekanteld op de Voorstraat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet daar gelijk een reden voor zijn, wanneer ik in een goeie bui ben? Is het serieus zo erg?
Ja maar het liefst met blote beentjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een meisje lopen zonder panty. Als die het niet koud hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig sowieso 5 van de 7 dagen een rokje.
Minirokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |