Druk weekend... Eigenlijk zou ik dit weekend alleen met een paar flessen drank in bed willen liggen en mijn kaken kapot kauwen door de x...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escobar in zijn hok trappen?
JIj vals kreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
Ja het vriest gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
oooo neeee, en het is echt koud nu, brrrrrrr
Ik kom net pas op gang man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wat zijn jullie allemaal vroeg hier met slapen gaan.
ik verveel me nu al.
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winterquote:
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, moest vanmorgen ook nog even flink krabben, heb het zooooooooooooooooo gehad met die winter, IK WIL ZOMER!!
Ja, wel aardige film wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Delan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik al vanmorgen om half 9 wakker was, dus ik ben een diesel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
wisseling van de wacht
Nog 10 minuten dan nachtbagger
Over 3 weekjes weer dan mag ik weer voor me werk naar istanboel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
Ik wil idd gewoon weer tot 12 uur 's nachts op een terras kunnen zitten met een drankje.
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is toch die film compleet over the top met die lelijke Mexicaan uit From Dust till Dawn?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Delan het volgende:
ook ik ga slapen! nog 1 dagje werken en dan een heerlijk weekendje voor de boeg!!
truste allemaal
en een extra dikke(om even on-topic te blijven) voor mata
Nou, nou geniaal..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GENIALE film. Met Danny Trejo inderdaad!
Heb je net de verkeerde te pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden in een bed met 3 bloeimooie vrouwen, elke haarkleur 1 die onverzadigbaar zijn... Maarja... Je krijgt niet altijd alles wat je wilt, vrouwen zijn nou eenmaal niet onverzadigbaar.![]()
hap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |