Het was een mooi moment om die opmerking te plaatsenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verband is hopelijk platonisch, anders vil ik je. En anders haar vriend wel.
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.quote:
Stilte voor de storm baby...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.
Ik vind dit een heel onaantrekkelijke uitspraak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik vind het niet super spetterend ofzo, dan doe ik liever andere dingen met mijn tong.
Ik snap ook echt niet dat iemand niet dol kan zijn op zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel onaantrekkelijke uitspraak.
[matig]quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar toch, ik vind zoenen echt wel super spetterend
Je ziet een onderbroek... wat nu?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[matig]
als het spettert doe je het te hard.
[/matig]
Sorry.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit iemand 9 keer op een rij in mijn fobo?
quote:
Oh... _Fonz... de opper "fobo-hosselaar".quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
9 tissues vol, B!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Net als je denkt dat je geen leven hebt in Singles, komt er weer een nerd die 10 keer sneuer iss.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
Oh... _Fonz... de opper "fobo-hosselaar".
Dat vind ik ook!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
Het woord alleen al klinkt heerlijk (en zoveel mooier dan alle andere talen om ons heen!)...
zzzzzoenen..
Wat voel jij je nu lekker he, Krea?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je geen leven hebt in Singles, komt er weer een nerd die 10 keer sneuer iss.
Die aller eerste kus.. je kijkt elkaar in de ogen, steeds iets dichter naar elkaar toe schuivelend. Je ogen sluiten en vlak daarna die eerste tinteling van de lippen die elkaar rakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat iemand niet dol kan zijn op zoenen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Een écht goede zoenpartij is het beste voorspel ever.
Jeweettoggg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar jij mag dat! Ik wist niet dat jij een kloon hebt?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
[matig]
als het spettert doe je het te hard.
[/matig]
Het windt mij enorm op. Kan echt niet zonder. Een hoer zou me dan ook nix lijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Een écht goede zoenpartij is het beste voorspel ever.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die aller eerste kus.. je kijkt elkaar in de ogen, steeds iets dichter naar elkaar toe schuivelend. Je ogen sluiten en vlak daarna die eerste tinteling van de lippen die elkaar raken
en daarna elkaar alle hoeken van de kamer laten zien natuurlijk
Soms moet je die eerste kus gewoon terug laten komen. Je ogen dicht doen en genieten
Dat is ook echt DE reden dat ik totaal niets in hoeren zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het windt mij enorm op. Kan echt niet zonder. Een hoer zou me dan ook nix lijken
Ik voelde me/ben sowieso al ver verheven boven het gepeupel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
Wat voel jij je nu lekker he, Krea?
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Danielquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh zoenen leuk voor een paar minuten maar dan zit ik al richting de nek etc.
Een paar minuten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
oe, jammie!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de buurt, ik kom wel even langs.
Eensch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Daniel
wij zullen nooooooooooooooooooooooit zoenen!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
daniel is niet goed bij zn hoofd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij willen we allemaal zoenen. Behalve Daniel
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijf liever op andere plaatsen uurtje met mijn tong hangen.
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijf liever op andere plaatsen uurtje met mijn tong hangen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?
Joh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voelde me/ben sowieso al ver verheven boven het gepeupel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |