lekker bij Yvonne tussen de dijenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je op die manier mod geworden? Licked your way up?
het onderwerp is te smakelijk om te gaan slapen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, ik was onderweg naar mn bed
We hebben het er zaterdag nog wel overquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Delan het volgende:
[..]
het onderwerp is te smakelijk om te gaan slapen toch?
Tricky.. crewbash is banwaardig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Dronken Yvonne voelde het verschil tussen die aftandse labrador en Daniel het Kuttenlikkertje toch niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil geen vunzigheden meemaken hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We hebben het er zaterdag nog wel over
wat over hoe heerlijk zoenen is? DEAL!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We hebben het er zaterdag nog wel over
uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil geen vunzigheden meemaken hoor!
Volgens mij staan wij op eenzame hoogte, naast alle andere tovve mensenquote:
Zoenen misschien wel. Lekker zoenen daarentegen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Ik vind zoenen wel leuk hoor, maar het is voornamelijk leuk omdat je van iemand houdt en elkaar een beetje kunt opgeilen. Het zoenen op zich gaat vrij snel vervelen, vind ik dan.
Ik kan wel heel lang zoenen en knuffelen, ligt kompleet aan mijn buiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Ik vind zoenen wel leuk hoor, maar het is voornamelijk leuk omdat je van iemand houdt en elkaar een beetje kunt opgeilen. Het zoenen op zich gaat vrij snel vervelen, vind ik dan.
Wat een nietszeggend antwoord!quote:
Neuh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
Daniel heeft spijt dat ie ooit heeft toegeven hoe ie over zoenen denkt.
zoenen, zoenen, zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij staan wij op eenzame hoogte, naast alle andere tovve mensen
Heeeeel bekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Ik vertoon vermijdingsgedrag. Ik moet nog zoooveel doen hier, want morgen vertrekken we richting het Zuiden maar ik heb zooo geen zin in opruimen.
Oh, de tragiek die mijn leven is.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Kreator het volgende:
Zeldzaam. En dan nog. Af en toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
Zoenen misschien wel. Lekker zoenen daarentegen...
uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend antwoord!
Ja nee, nu word ik gewoon bang!quote:
ik kan altijd lang zoenen en knuffelen, graaaaaaaag zelfsquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan wel heel lang zoenen en knuffelen, ligt kompleet aan mijn bui
verlegen was het tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, nu word ik gewoon bang!
quote:
Dat voelt wel goed dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeeeel bekend
Maar als je het doet, dan is het het wel waard!
Nee, in Heerlen, kom je langs!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Delan het volgende:
[..]
dat gooi je zaterdag maar over het balkon hoor! weg ermee!
een heeeeeeeeeeule grote!! met aaaaaaaaallemaal leuke spulletjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op voorraad IKEA Heerlenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in Heerlen, kom je langs!
Gewoon 25 man uitnodigen, dan moet je wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat voelt wel goed dan.
Maar die stap nemen he..
Hij is dit weekend in de buurt van Heerlen, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Duiven ook. En in Amersfoort. En in Hengelo.
Lijkt niet op Zwolle.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een idee
dat noemt zich vanaf nu een date!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in Heerlen, kom je langs!
Ik denk dat ik het al weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op voorraad IKEA Heerlen
Ik heb zn zusje dan alquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
[..]
dat noemt zich vanaf nu een date!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |