quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, maar dit was de goeie versie van springen. Normaal spriing ik in een droom eerst tig keer OVER het zwembad heen. Kom dan wel gewoon netjes aan de andere kant terecht, maar ik wil IN het water, en dat lukt dan pas na 10x springen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef missbehavin het volgende:
's Morgens adca & de munnik luisteren moet ik niet doen, krijg er een slechte mind set van, denken aan mij ex enzo.
quote:
Sugababequote:
Geen Bredanezen hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komenquote:
EN IK HEB ZO'N ZIN IN HET WEEKENDquote:
En hoequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komen
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe![]()
Jammer dat die van vertongen op de lat kwam, die was mooi
Ajax-Twente in de kuip zeg ik jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Hé! Weet je alweer wat je wilde vragen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...
WAT? die kabouter was dramatisch (vanuit mijn oogpunt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |