quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, maar dit was de goeie versie van springen. Normaal spriing ik in een droom eerst tig keer OVER het zwembad heen. Kom dan wel gewoon netjes aan de andere kant terecht, maar ik wil IN het water, en dat lukt dan pas na 10x springen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef missbehavin het volgende:
's Morgens adca & de munnik luisteren moet ik niet doen, krijg er een slechte mind set van, denken aan mij ex enzo.
quote:
Sugababequote:
Geen Bredanezen hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komenquote:
EN IK HEB ZO'N ZIN IN HET WEEKENDquote:
En hoequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:37 schreef rival het volgende:
Gisteren viel het in de arena ook stil na 8 minuten
"Gelukkig" is het goedgekomen
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, er was wel een fan van RKC met ons mee... en die gaat met ons mee Ajax-RKC kijken... hij beloofde in RKC outfit te komen
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe![]()
Jammer dat die van vertongen op de lat kwam, die was mooi
Ajax-Twente in de kuip zeg ik jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Hé! Weet je alweer wat je wilde vragen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onze mandemakers gaan jullie slopen jong.
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
noujah de score is oke, het spel werd ik niet zo heel vrolijk van...
WAT? die kabouter was dramatisch (vanuit mijn oogpunt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon beter. Ben allang blij dat sulejmani weer in vorm lijkt te komen.
Het had geloof ik niets met RKC of voetbal in het algemeen te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hé! Weet je alweer wat je wilde vragen?
Dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het had geloof ik niets met RKC of voetbal in het algemeen te maken.`
Ja hij was ook dramatisch!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
WAT? die kabouter was dramatisch (vanuit mijn oogpunt)
dat ie er een pingel in schiet, sja dat mag wel voor dat salaris...
oke de 2e goal was mooi.. maar dat is dan ook alles....
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag in Engeland
(nou ja, ws. 12-2 alweer terug voor een dag, maar ach)
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij was ook dramatisch!!
Het enige verschil is dat ie nu wel scoorde. Iets wat tot nu toe elke keer niet lukte.
Ik zei toch niet dat ie geweldig speelde?
je zei in vorm lijkt te komen.... als je daarmee bedoeld hij schoot er 1 in.. ja dan wel... maar dat is niet wat ik er onder versta...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij was ook dramatisch!!
Het enige verschil is dat ie nu wel scoorde. Iets wat tot nu toe elke keer niet lukte.
Ik zei toch niet dat ie geweldig speelde?
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.
Ach zolang we boven feyenoord staan ben ik tevreden (oh wat is die tegenwoordig makkelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jullie nu tegen NAC niet winnen staan jullie gelijk vijfde.
Verder met dit project, maar dan vanuit Grun. Met dus af en toe (1~2 dagen per maand) terug naar Engeland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat fijn![]()
En dan gewoon lekker in NL werken of staat er al een nieuw project in het buitenland op je te wachten?
Vaak is het zo dat als een speler lange tijd alleen maar naast schiet er een paar treffers nodig zijn om weer vertrouwen te krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
je zei in vorm lijkt te komen.... als je daarmee bedoeld hij schoot er 1 in.. ja dan wel... maar dat is niet wat ik er onder versta...
Oh dat scheelt wel ja. Kan je je sociale leven ook weer oppakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verder met dit project, maar dan vanuit Grun. Met dus af en toe (1~2 dagen per maand) terug naar Engeland.
Ik heb ook een beetje gelogen zie ik net. Want Roda JC kan jullie nu niet inhalen (doelsaldo . . .)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Exact!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat scheelt wel ja. Kan je je sociale leven ook weer oppakken
Ajax - Utrecht bedoel je, en dan voor de 3e keer op je kloten krijgen in 1 seizoen.quote:
je vergeet de 3e en 4e nog... Ranzig en TMIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Is het aso of humor als ik de handdoek die ik heb gebruikt om mijn zooi na het spelen met mijzelf op te ruimen weer netjes op het rek hang?
Of allebei..
Nee we gaan voor Ajax - Twentequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax - Utrecht bedoel je, en dan voor de 3e keer op je kloten krijgen in 1 seizoen.
En ik heb nog wel zo mijn best gedaan om het netjes te zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
je vergeet de 3e en 4e nog... Ranzig en TMI
quote:
Zonder files 2 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang is 't eigenlijk scheuren van Emmen naar hiero?
Ja 2 maartquote:
oh dat kan niet in de finale en ajax heeft alleen nog maar amateurclubs voor zich voor de finale?quote:
Uhm 2 maart twente - utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oh dat kan niet in de finale en ajax heeft alleen nog maar amateurclubs voor zich voor de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |