En mijn papa is moderator op Fok!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
FOK!ster in opleiding
http://forum.fok.nl/user/history/312593
Iemand overtuigen van je eigen persoonlijke smaak is dan ook onbegonnen werkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat zegt iedereen over zijn/haar eigen mening/standpunt. Derhalve klinkt het dan ook niet echt overtuigend.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
FOK!ster in opleiding
http://forum.fok.nl/user/history/312593
eeuwig maagd zijn past niet zo bij mij
Wat dat is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fabelachtig mooi!
ehh, wat is het?
Ach voorlopig vind ze hyves en msn nog veel belangrijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En mijn papa is moderator op Fok!
Ja, precies. Dus om mee te draaien in deze maatschappij zul je concessies moeten doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
Iemand overtuigen van je eigen persoonlijke smaak is dan ook onbegonnen werk
Mooi zo, mijne vindt dat ook. Fok boeit haar (nog) niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach voorlopig vind ze hyves en msn nog veel belangrijker
Hehe, same here, gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo, mijne vindt dat ook. Fok boeit haar (nog) niet.
Ik leef niet met concessies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Dus om mee te draaien in deze maatschappij zul je concessies moeten doen.
Ik ben verslaafd aan echte chocomel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Kluts het volgende:
Bekertje ECHTE chocomel, en nog een stuk pizza van eerder op de avond wat ik speciaal bewaard heb om later op te snacken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul, want daarom betaal jij ook braaf je belastingen e.d.
Biggelquote:
Tuurlijk.quote:
Ik drink het niet zoveel als jij, maar zeker in de winter is het lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan echte chocomel.
toch wel tenminste 1 liter per dag
Nee alleen uit fles of desnoods pak en koud.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik drink het niet zoveel als jij, maar zeker in de winter is het lekker.
Of nesquick.
Godver, wat was dat koud!quote:
Same here. Halfvolle choco is ook voor mietjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee alleen uit fles of desnoods pak en koud.
Ik kan het hebben ik word toch niet dik wat ik ook doe
Ja hij lag lekker voor de verwarming, maar ja, hij moet een keer terug naar zijn hok he.quote:
Zoo snel terug.quote:
Ah zo, vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja hij lag lekker voor de verwarming, maar ja, hij moet een keer terug naar zijn hok he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |