Man, doe normaal. Crocs??? Waterschoenen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tip! Waterschoenen. Of desnoods Croqs. Maar geen slippers.
Nee geen Croqs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tip! Waterschoenen. Of desnoods Croqs. Maar geen slippers.
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die draag ik ook alleen binnenshuis, joggingbroeken.
Ik had het niet over broekenquote:
Ja, waarom niet? Ik vind Uggs ook niet lelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij wijze van, mata. Ik zei eigenlijk: MAAR DAT VINDT JE TOCH NIET MOOI HE???
Dan nog!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),
Zelfs dat doe ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik draag ze thuis en naar de supermarkt(woon er 2 minuten vandaan),
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Man, doe normaal. Crocs??? Waterschoenen?
Nee je ziet ze steeds vaker buiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een joggingbroek is relaxed voor thuis op de bank. (zoals nu)
Maar ik zal 'm NOOIT naar buiten aandoen.
Wat dacht je van uggs maakt niet uit bij een man of bij een vrouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.
Daarom zijn er, speciaal voor mensen als jij..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik vind Uggs ook niet lelijk.
En dan met Juicy oid op de kont in contrasterende letters.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee je ziet ze steeds vaker buiten.
Binnenshuis, dat snap ik helemaal
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog!
Maar ik ben dan ook gewoon ijdel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelen er niet als een kerstboom uitzie
Precies, jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat dacht je van uggs maakt niet uit bij een man of bij een vrouw
Oh, het gaat me ook niet zozeer om de mening van anderen, want als ik zie hoe mensen er hier soms bij lopen. Alleen voor mezelf wil ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben dus niet zo ijdel. Mij gaat het erom dat ik schoon ben, en schone kleren aanheb en wat anderen vinden maakt mij niet zoveel uit zolang ik me er maar goed bijvoelen er niet als een kerstboom uitzie
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zijn er, speciaal voor mensen als jij..
[ afbeelding ]
Vind ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Man, slippers? Zie wat je zelf zegt, dat is net zo belachelijk.
Heb jij een dochter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.
Die is 13 en erg gevoelig voor dit soort onzin
Ah ja, pubersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh nee, laat mijn dochter het maar niet niet.
Die is 13 en erg gevoelig voor dit soort onzin
FOK!ster in opleidingquote:
Fabelachtig mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:
Ik heb van beetman vandaag Fable III gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |