Nee, ik ben gewoon eens niet in de relmodus vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een vrachtwagen met Ben en Jerry's gekanteld op de Voorstraat?
Een van je waarde FOK!-collegae.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wie heeft dat maximale postaantal van 300 ooit bedacht
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Wat ik altijd zo kut vind in de zomer is dat je dan naar werk alsnog creatief en representatief moet zijn met je outfit als het zo bloedheet is.
Doe mij maar gewoon een rokje en truitje erop.
Een user met de naam Spartaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn wie heeft dat maximale postaantal van 300 ooit bedacht
Nu gebied de eerlijkheid mij ook om te zeggen dat de kledingstijl die ik op werk hanteer toch vaak totaal anders is dan wat ik in mijn vrije tijd draag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo fijn dat ik daar niet zo'n rekening mee hoef te houden
Dat dus. Hoewel mijn werkgever korte broeken niet echt op prijs stelt. Maar jeans + t-shirt is geen probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
Zo fijn dat ik daar niet zo'n rekening mee hoef te houden
Ja dat sowieso wel natuurlijk. Maar het is niet zo streng bij ons.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu gebied de eerlijkheid mij ook om te zeggen dat de kledingstijl die ik op werk hanteer toch vaak totaal anders is dan wat ik in mijn vrije tijd draag.
Ja hey, ik zit in de IT en weet je hoe het is als er dan ineens zo'n sexy ding tegenover je zit in zo'n iets te leuk topje. Das slecht voor mijn iq, daalt met minstens 100 punten dan. mijn hormoonlevel stijgt met 100 punten. Dat is niet werkbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Wat ik altijd zo kut vind in de zomer is dat je dan naar werk alsnog creatief en representatief moet zijn met je outfit als het zo bloedheet is.
Minirokjes trek ik maar niet naar werk aan. En daar loop ik in mijn vrije tijd tegenwoordig bijna altijd in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso wel natuurlijk. Maar het is niet zo streng bij ons.
Gelukkig hoef ik er ook geen rekening mee te houden, mischien een paar maandjes en[ daarna weer schoolbanken, dus kan gewoon lekker in shorts/t-shirts naar schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Waarom denk je dat ik het liefst tussen de nerds op een ingenieursbureau werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja hey, ik zit in de IT en weet je hoe het is als er dan ineens zo'n sexy ding tegenover je zit in zo'n iets te leuk topje. Das slecht voor mijn iq, daalt met minstens 100 punten dan. mijn hormoonlevel stijgt met 100 punten. Dat is niet werkbaar.
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er ook geen rekening mee te houden, mischien een paar maandjes en[ daarna weer schoolbanken, dus kan gewoon lekker in shorts/t-shirts naar school
wow..ik elke zomerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al 15 jaar geen korte broek meer gedragen heb.
is weer een tegenvallerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best sexy kort ding, maar die draag ik niet naar mijn werk natuurlijk.
quote:
naar het werk doe ik zowieso nooit korte broeken aan, maar zodra ik thuis ben, weg met de jeans en lange broeken...en lekker korte broeken aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n best sexy kort ding, maar die draag ik niet naar mijn werk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |