ik vermoed dat ie met ieniemienie bezig is....quote:
Rocky toch..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat ie met zijn ieniemienie bezig is....
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat ie met ieniemienie bezig is....
ik las overharigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een beetje overjarige puber dan...
Dat heb je aan jezelf te dankenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een beetje overjarige puber dan...
nee, dat niet....mijn wangen en torso zijn een soort woestijn qua begroeiing...quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn eigen ieniemienie of die muisquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef CindieY het volgende:
En voor alle geïnteresseerden.. 8 april 2011 in de kleine zaal voor 12.50 euro!
Ik vind ze sowieso voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef alors het volgende:
GBTTZ staat eind maart ook nog in Sneek, mocht het voor herhaling vatbaar zijn
Bolwerkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef alors het volgende:
GBTTZ staat eind maart ook nog in Sneek, mocht het voor herhaling vatbaar zijn
dat mag je zelf bepalenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zijn eigen ieniemienie of die muis
nou idd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
vrouwen poepen niet....wta een onzin!
Ik vind 'm wel geinigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
vrouwen poepen niet....wta een onzin!
tis gewoon gejat van Theo Maassen....quote:
Nog een kamer nodig in Zwolle?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso voor herhaling vatbaar
LOL ! Wist ik serieus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis gewoon gejat van Theo Maassen....
Mooie vrouwen poepen niet! En als jouw vriendin dat wel doet....dna weet je dat....
daar is de baas! hallo pienjo!quote:
hallo heloef!quote:
Mwah, liefst een studiootje danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, je wilde toch verhuizen, iets met buren ofzo?
succes man!quote:
Ja geen idee, 'woonruimte'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, liefst een studiootje danNog meer van die huisgenoten, nee dankje
Ruim 2kamerapp. Ik vermoed dat ik dat niet kan betalenquote:
Veel plezier.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ruim 2kamerapp. Ik vermoed dat ik dat niet kan betalenToch bedankt trouwens, lief dat je aan me denkt
heb jij geen zolderkamertje vrij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..], dacht meteen aan jou en je lieve buren
Goede vraag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij geen zolderkamertje vrij?
We hebben wel een zolder, maar dat gaat met een trap die je in het plafond opbergt. Veel plezier op zolder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij geen zolderkamertje vrij?
M'n huisgenoot trouwens. Ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..], dacht meteen aan jou en je lieve buren
<insert Alors is baas plaatje>quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Ik heb Mykonos in mijn zeroes lijstje, wat een baas ben ik
Oeh, dat is al vroeg ja! Heb jij dat al vaker gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, om 9:00 uur presentatie over social media geven. Life goes on.
Mwa, wel aardig inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wombats live! ik vind die neiuwe single vetjes!
Niet zo vaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is al vroeg ja! Heb jij dat al vaker gedaan?
ook al drie keer moeten doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, okay. Zou mooi zijn! Succes in elk gevalquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar wie weet wat het oplevert
.
Ik had vandaag een presentatie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over Twitter enzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ook al drie keer moeten doengok dat het bij jou iets belangrijker is
Kan ermee doorquote:
Ik zit op een technische opleiding maar je moet gvd alles presenteren daar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben blij dat ik geen presentaties hoef te geven.....hoewel ik dat vroeger enger vond dan nu. Sta nu zo af en toe aan een nieuwe groep bellers uit te leggen wie ik ben, wat ik doe, dat ik ze beoordeel en dat ik omkoopbaar ben....
Ze hebben gewonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vandaag een presentatie.
Dat plannen ze gvd op mijn vrije dag en s'avonds. Ik had Ajax ook nog bijna gemist.
Succes, lijkt me interessant! Zou je die bedrijven wel willen vertellen dat ze niet iedere gek die toevallig 1 woord twittert per direct gaan volgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zie http://goo.gl/PluO8
[..]
Thnx.
Presenteren is best gaafquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben blij dat ik geen presentaties hoef te geven.....hoewel ik dat vroeger enger vond dan nu. Sta nu zo af en toe aan een nieuwe groep bellers uit te leggen wie ik ben, wat ik doe, dat ik ze beoordeel en dat ik omkoopbaar ben....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Succes, lijkt me interessant! Zou je die bedrijven wel willen vertellen dat ze niet iedere gek die toevallig 1 woord twittert per direct gaan volgen?
dat is goed voor je! leer je voor een groep te staan enzo....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit op een technische opleiding maar je moet gvd alles presenteren daar.
Waarom in godsnaam?
Als ik wou opvallen had ik wel acteerschool gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is goed voor je! leer je voor een groep te staan enzo....
(denk ik)
Finale: Utrecht - Ajax, hoop ikquote:
Twee voorbeeldjes. Ik heb het over een plant 'varen', ik word vervolgens gevolgd door één of andere account die iets met het andere varen (wat je dus op water doet) te maken heeft. Ik twitter in een @ naar iemand anders of z'n ouders soms het huis gaan verkopen, ik krijg een reply of ik soms hulp nodig heb met verhuizen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Da's een strategie
. Maar niet per definitie goed idd
.
Met andere woorden boek de kaarten voor de bekerfinale Ajax-Twente alvast.quote:
vond het vroeger echt doodeng. maar ben gewoon bewust een aantal keer als 1e van een klas ofzo gaan presenteren. dan was ik er vanaf. en dat ging steeds beter. nu maakt het me niet zoveel meer uit. Enige vervelende is dat ik een beetje stotter en dan verergert dan. maar ach, daar maak je een grapje over en je bent klaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Presenteren is best gaaf![]()
Ik moest op mijn vorige stage, iets aan 8 man van het managementteam presenteren. Best leuk
WIl je met ons delen wat je aan het leren bent ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wedstrijd van de net-niet-kampioenen.
kunnen presenteren is belangrijk in elk vak hoger dan het MBO. Als jij voor een redelijk grote functie wil soliciteren zul je je toch echt moeten kunnen neerzetten. Je hebt er echt ontzettend veel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik wou opvallen had ik wel acteerschool gedaan![]()
Wat ik eigenlijk ook wou gaan doen.
Duel zal als Twente - Ajax de boeken in gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Met andere woorden boek de kaarten voor de bekerfinale Ajax-Twente alvast.
Bindingsenergieën en Instrumentele analysemethodesquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WIl je met ons delen wat je aan het leren bent ?
Lastige potquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Duel zal als Twente - Ajax de boeken in gaan
zei ik het niet, Miss Montreal!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond het vroeger echt doodeng. maar ben gewoon bewust een aantal keer als 1e van een klas ofzo gaan presenteren. dan was ik er vanaf. en dat ging steeds beter. nu maakt het me niet zoveel meer uit. Enige vervelende is dat ik een beetje stotter en dan verergert dan. maar ach, daar maak je een grapje over en je bent klaar.
Als ik een presentatie geef zit daar vaak iemand bij die bijvoorbeeld communicatietrainer is en die vind ik dat het vrij aardig doe voor iemand die niet dagelijks voor een groep staat. ben ik blij om
geil!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bindingsenergieën en Instrumentele analysemethodes.
Gaan we mierenneuken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Duel zal als Twente - Ajax de boeken in gaan
Dat klinkt vreselijk lastig. Is dat het ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bindingsenergieën en Instrumentele analysemethodes.
Ligt aan de opleiding hè. Voor mij als docent in opleiding is presenteren juist ontzettend belangrijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Het presenteren is ook niet zo vreselijk ik zie het nut er alleen niet van in.
nee, zo erg stotter ik lang niet. de meesten merken het niet eens....tot ik het zelf zegquote:
Wel goed, dat je bewust voor de klas bent gaan staan om het te overwinnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vond het vroeger echt doodeng. maar ben gewoon bewust een aantal keer als 1e van een klas ofzo gaan presenteren. dan was ik er vanaf. en dat ging steeds beter. nu maakt het me niet zoveel meer uit. Enige vervelende is dat ik een beetje stotter en dan verergert dan. maar ach, daar maak je een grapje over en je bent klaar.
Als ik een presentatie geef zit daar vaak iemand bij die bijvoorbeeld communicatietrainer is en die vind ik dat het vrij aardig doe voor iemand die niet dagelijks voor een groep staat. ben ik blij om
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Het presenteren is ook niet zo vreselijk ik zie het nut er alleen niet van in.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kunnen presenteren is belangrijk in elk vak hoger dan het MBO. Als jij voor een redelijk grote functie wil soliciteren zul je je toch echt moeten kunnen neerzetten. Je hebt er echt ontzettend veel aan
Stotter je zo snel dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zo erg stotter ik lang niet. de meesten merken het niet eens....tot ik het zelf zeg
Ja kijk als ik in de toekomst voor een groep moest gaan staan had ik er geen problemen maar ik doe een technische opleiding die vooral te maken heeft met het ontwerpen van online media.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt aan de opleiding hè. Voor mij als docent in opleiding presenteren juist ontzettend belangrijk.
Wat een baas is Rock tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel goed, dat je bewust voor de klas bent gaan staan om het te overwinnen
Ik zit op het MBOquote:
Best kans natuurlijk dat je met opdrachtgevers (collega's, etc) regelmatig om de tafel moet gaan zitten om zaken te bespreken. Dan is het wel belangrijk om je goed te presenterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kijk als ik in de toekomst voor een groep moest gaan staan had ik er geen problemen maar ik doe een technische opleiding die vooral te maken heeft met het ontwerpen van online media.
Zul je nooit ideeën moeten presenteren voor een groep mensen? Ik suggereer maar wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja kijk als ik in de toekomst voor een groep moest gaan staan had ik er geen problemen maar ik doe een technische opleiding die vooral te maken heeft met het ontwerpen van online media.
Nohquote:
ow, in het dagelijks leven stotter ik wel, maar ik weet dat vaak op te vangen door mn zin opnieuw te beginnen. dat is natuurlijk fout volgens een studente logopedie die ik ooit sprak, maar voor mij werkt het. en ik heb er niet zoveel last van dat ik er aan onderdoor ga. Heel lang geleden een keer bij een logopedist geweest en die vond het onzin me te kwellen met allerlei oefeningen.quote:
combi van willen en moeten.....een paar keer kon niemand van mijn collegae het doen en moest ik wel....maar als ik echt niet had gewild of geduft had ik het niet gedaan. had de 1e keer wel echt knikkende knieeen....heb dat ook gewoon eerlijk gezegd tegen mn publiekquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel goed, dat je bewust voor de klas bent gaan staan om het te overwinnen
Nou ja ze zeggen dat het is omdat je het voor een opdrachtgever ook zal moeten presenteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zul je nooit ideeën moeten presenteren voor een groep mensen? Ik suggereer maar wat.
Mooi dat je er op die manier mee om weet te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, in het dagelijks leven stotter ik wel, maar ik weet dat vaak op te vangen door mn zin opnieuw te beginnen. dat is natuurlijk fout volgens een studente logopedie die ik ooit sprak, maar voor mij werkt het. en ik heb er niet zoveel last van dat ik er aan onderdoor ga. Heel lang geleden een keer bij een logopedist geweest en die vond het onzin me te kwellen met allerlei oefeningen.
Nou, bijvoorbeeld. Misschien groei jij wel mooi in je functie en krijg je een hogere functie en zul je ook moeten presenteren.. Dat van die andere klas snap ik niet, verschillende docenten oid?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ze zeggen dat het is omdat je het voor een opdrachtgever ook zal moeten presenteren.
Wat ik niet begrijp dat mensen in een andere klas op dezelfde opleiding dat niet hoeven te doen.
We hebben nu ook vergaderingen maar die gaan gewoon aan tafel er gaat niemand staan die echt presenteert als het ware.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best kans natuurlijk dat je met opdrachtgevers (collega's, etc) regelmatig om de tafel moet gaan zitten om zaken te bespreken. Dan is het wel belangrijk om je goed te presenteren.
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
Op het MBO is het alleen jammer, dat de klasgenoten vaak niet zo geïnteresseerd zijn..
Ja verschillende docenten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld. Misschien groei jij wel mooi in je functie en krijg je een hogere functie en zul je ook moeten presenteren.. Dat van die andere klas snap ik niet, verschillende docenten oid?
je beschermt je tweets nu toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee voorbeeldjes. Ik heb het over een plant 'varen', ik word vervolgens gevolgd door één of andere account die iets met het andere varen (wat je dus op water doet) te maken heeft. Ik twitter in een @ naar iemand anders of z'n ouders soms het huis gaan verkopen, ik krijg een reply of ik soms hulp nodig heb met verhuizen.
ik en mijn klasgenoot kregen een keer om 09:00 te horen dat we om 13:00 een presentatie moesten geven over de structuur van een helpdesk aan een andere klas. Was de beste presentatie die ik tot nu toe heb gegeven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kunnen presenteren is belangrijk in elk vak hoger dan het MBO. Als jij voor een redelijk grote functie wil soliciteren zul je je toch echt moeten kunnen neerzetten. Je hebt er echt ontzettend veel aan
Nou het kan niemand echt boeien wat er wordt gepresenteerd wordt mij ook niet maar iedereen luistert wel gewoon uit beleefdheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
Op het MBO is het alleen jammer, dat de klasgenoten vaak niet zo geïnteresseerd zijn..
Dat gebeurt bij mij op het werk ook zelden, maar als het moet dan is het wel prettig dat je het een beetje kan. Vinden van een balans is altijd lastig bij dat soort opleidingen. Soms is het wel wat overkillquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben nu ook vergaderingen maar die gaan gewoon aan tafel er gaat niemand staan die echt presenteert als het ware.
Klopt. Gelukkig ben ik er straks weg.. Tijd voor het echte werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.
Je moet niet alleen uit beleefdheid luisteren.. Maar vooral kijken hoe hij/zij zich neerzet. Daar kun je ook veel van leren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het kan niemand echt boeien wat er wordt gepresenteerd wordt mij ook niet maar iedereen luistert wel gewoon uit beleefdheid.
Doorstuderen of werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben ik er straks weg.. Tijd voor het echte werk
Ik denk doorstuderen. Werken heb ik al 4 jaar gedaan.. Dat kan heel m'n leven nog.quote:
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.quote:
Precies vanwege die reden. Ik heb er totaal geen moeite mee dat andere mensen mijn tweets lezen, echt belangrijke dingen zal ik daar niet op zetten namelijk. Maar dat gevolg door bedrijven die schijnbaar niet verder dan hun neus (1 woord dus) kijken, vind ik schijtirritant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je beschermt je tweets nu toch?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben best stoppable hoor, let maar op.
Trusten![]()
Miss Montrealquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
en de eerste die mij Mr Montreal noemt sla ik op de meet, als die er ooit komt, helemaal verrot!
Bij journalistiek moet je zeker kunnen lullen en presenteren. Zelf ook twee jaar gestudeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.
Goed bezig dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.
slaap lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben best stoppable hoor, let maar op.
Trusten![]()
jij kruipt door het oog van de naald mannetje! tis dat ik weet dat jij zo'n anabolensportschooltiepje bent.....quote:
Fryslan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies vanwege die reden. Ik heb er totaal geen moeite mee dat andere mensen mijn tweets lezen, echt belangrijke dingen zal ik daar niet op zetten namelijk. Maar dat gevolg door bedrijven die schijnbaar niet verder dan hun neus (1 woord dus) kijken, vind ik schijtirritant.
Even een positief tegengeluid over dit soort twitteracties van 'bedrijven' dan. Ik kom oorspronkelijk uit de gemeente Menterwolde en was met de afgelopen verkiezingen druk aan het twitteren tot diep in de nacht (voor zover dat kon, eigenlijk masterlijk dat Nederland heel Twitter plat kreeg) en was ook erg nieuwsgierig naar hoe Menterwolde gestemd had. Heeft er toe geleid dat ik nu gevolgd wordt door een Twitter-account die het nieuws uit Menterwolde brengt, die volg ik dus ook terug en ben ik mooi op de hoogte van wat er zoal gebeurt in mijn jeugdomgeving
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij journalistiek moet je zeker kunnen lullen en presenteren. Zelf ook twee jaar gestudeerd
Uhu, ik geloof je directquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.
slaap lekker schatje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 00:00 mensen. Zo tijd om te pitten. Had al moeten slapen...Dramatisch dit.
slaap lekker liwwadder!quote:
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks. Nog 15 min ongeveer. Even poetsen
.
Morning breathquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!
Dou hest ut al aardig snel inne gaten, seunquote:
in mijn klas van de ict opleiding heeft 75% de tweede jaar niet gehaald.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.
Hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!
dankje. ik spreek het verder niet hoor, maar lezen kan ik je bericht welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dou hest ut al aardig snel inne gaten, seun![]()
Trusten
Het is echt de enige opleiding die ik echt leuk vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, ik geloof je directMaar wel toffe opleiding hoor, zeker doen als je dat aanspreekt.
Ga ervoor danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is echt de enige opleiding die ik echt leuk vind.
Dramatisch percentage. Zo moeilijk is het niet..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in mijn klas van de ict opleiding heeft 75% de tweede jaar niet gehaald.
Nee joh ik moet deze opleiding eerst nog afronden heb een MBO opleiding daar voor nodig. En die duurt als het goed is nog 3,5 jaar.quote:
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dramatisch percentage. Zo moeilijk is het niet..
Haha sowieso HBO is heel veel presenteren, wat voor opleiding dan ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.
Bij mij heb je er ook zo een, hij heeft wel een bloedmooie vriendin dat even terzijdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.
Ah, okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik moet deze opleiding eerst nog afronden heb een MBO opleiding daar voor nodig. En die duurt als het goed is nog 3,5 jaar.
Truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.
tja, hij is natuurlijk vingervlug en goed met een joystick...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij heb je er ook zo een, hij heeft wel een bloedmooie vriendin dat even terzijde
Wereldtrack.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
alweer Biffy? 2e keer vanavond, ander nummer, maar toch. wel goed hoor. wow!
Hij is een nerd in populaire jongens kleren. Hij was op mijn vorige school heel populair. Terwijl hij in de eerste klas binnenkwam als een dikke nerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, hij is natuurlijk vingervlug en goed met een joystick...
slaap zacht en maak er een mooie laatstestagedag van!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook eens verstandig zijn voor een keer en zo lekker m'n bed induiken met een boek, nog even lezen, dan slapen en morgen ein-de-lijk m'n laatste stagedag! Trusten allen!![]()
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook eens verstandig zijn voor een keer en zo lekker m'n bed induiken met een boek, nog even lezen, dan slapen en morgen ein-de-lijk m'n laatste stagedag! Trusten allen!![]()
ach ja, dat meiske vind hem blijkbaar leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een nerd in populaire jongens kleren. Hij was op mijn vorige school heel populair. Terwijl hij in de eerste klas binnenkwam als een dikke nerd.
trusten schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Nou zij was echt niet de enige. Hij had bijna elk meisje kunnen krijgen hij wist wonderbaarlijk een brug te bouwen tussen de populaire kinderen en mooie meisjes en zijn vrienden de nerds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja, dat meiske vind hem blijkbaar leuk
dat doet ie goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zij was echt niet de enige. Hij had bijna elk meisje kunnen krijgen hij wist wonderbaarlijk een brug te bouwen tussen de populaire kinderen en mooie meisjes en zijn vrienden de nerds.
Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Hij was mijn voorbeeld een beetjequote:
ach, mensen kunnen heel snel veranderen.....collega vertelde me ooit over een vriendin van haar die echt volledig digibeet, verkering met een nerd en 2 jaar later haar eigen linux-dingen compileerde!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was mijn voorbeeld een beetje, het contrast tussen zijn vriendin van nu en twee jaar geleden is trouwen briljant.
das niet aardig Roel!quote:
hoi onbekende!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
jjaaaa! tof liedje:)
I'll kill her
slaap lekker bekende!quote:
al de Lichtsnel Gate meegekregenquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi onbekende!
[..]
slaap lekker bekende!
een nieuwe vrouw mensenquote:
Marijke is geen grietje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een leuke griet is die Marijke
Fijne stem ook
Ik mis Guanabana.quote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Marijke is geen grietje.
Marijke is een baas
ja leuk hequote:
Hoi muziekliefhebsterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
jjaaaa! tof liedje:)
I'll kill her
gaat dat zo hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
nou hup jongens vraag haar verkering!
Okee ik gooi ff wat ijsblokjes op de grondquote:
OH GRAPPIG JONGEN! IK LIG HIER ECHT DUBBEL!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee ik gooi ff wat ijsblokjes op de grond
Om het ijs te breken!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111EINZ
Wolfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk een slicke player!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga ook uitslapen. Tenminste als ik niks van mijn baas hoor!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Nou ik vind het wel mooi geweest voor vandaag, lekker uitslapen morgenAls ik niks meer van mijn groepsgenootjes hoor tenminste, en ik heb nog niks gehoord
slaap lekker!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef alors het volgende:
Nou poppetjes, tot morgenNieuwe megahit
Weltrusten![]()
ik heb geoefend! ik kan je hele liedje nu aardig meedoenquote:
daarom moet ik die scrobbler eigenlijk uitzetten...dan zie ik vaak al wat er aankomt....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Sirolf het volgende:
Mr. Blue Sky!![]()
![]()
En ik kom maar niet aan slaap toe door die muziek...
Ah, cool!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geoefend! ik kan je hele liedje nu aardig meedoenalsi k de tekst tenminste voor me heb...
Heb een paar dagen terug wat relletjes over geld langs zien komen, maar weet niet of dat is wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
al de Lichtsnel Gate meegekregen
hierbij de tekst in mijn sigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geoefend! ik kan je hele liedje nu aardig meedoenalsi k de tekst tenminste voor me heb...
joe! dankjewelquote:
nee een rel tussen nathalie bos en chaosje. chaosje zou tegen haar hebben gezegd op een bedreigende om hem te bellen, waarna zij hem van pedofilie beschuldigt heeft. Uiteindelijk hebben ze nu allebei aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb een paar dagen terug wat relletjes over geld langs zien komen, maar weet niet of dat is wat je bedoelde.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef LS_Chaosje het volgende:
#3fm morgen ff aangifte doen tegen natalie bos bij de politie, ben het zat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef natalie_bos het volgende:
Aangifte gedaan voor 1.Hacken van mijn accounts, 2.Bedreiging, 3.Het stalken van een minderjarig meisje nader te noemen mijzelf.
genieten van muziekquote:
waar komen al die nieuwelingen toch opeens vandaanquote:
Oh dat, da's een gevolg van waar ik het over had.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee een rel tussen nathalie bos en chaosje. chaosje zou tegen haar hebben gezegd op een bedreigende om hem te bellen, waarna zij hem van pedofilie beschuldigt heeft. Uiteindelijk hebben ze nu allebei aangifte gedaan.
[..]
[..]
Ik had brood gestrooid, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar komen al die nieuwelingen toch opeens vandaan
dus van geld naar pedofilie. het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh dat, da's een gevolg van waar ik het over had.
quote:
Arcade Fire?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar komen al die nieuwelingen toch opeens vandaan
Hele avond lopen ouwehoeren met een zooi collega's, dus ik zit er qua stemming nog lekker in!quote:
ja, voor arcade fire, en bedankt voor de uitnodiging:)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Arcade Fire?
nuja, welkom nieuwelingen! en kom vaker langs
Voor zover ik het gevolgd heb begon die natalie opeens overal tegenaan te schoppen en te schreeuwen dat de door LS opgehaalde SR-donatie zou zijn gebruikt door chaos voor drugs (wat mij nogal een raar verhaal lijkt, maar kan dat natuurlijk niet zeker weten...). En toen ging het dus van kwaad tot erger...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dus van geld naar pedofilie. het moet niet gekker worden.
Ja, ik ben aan het leren aka programmatjes maken op mn GRMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, daar heb je nog een schattig vogeltje!![]()
Notefolio ftw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het leren aka programmatjes maken op mn GRM.
die natalie spoort ook niet zij was ook zogenaamd in eindhoven, maar mocht zogezegd niet bij de microfoon komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor zover ik het gevolgd heb begon die natalie opeens overal tegenaan te schoppen en te schreeuwen dat de door LS opgehaalde SR-donatie zou zijn gebruikt door chaos voor drugs (wat mij nogal een raar verhaal lijkt, maar kan dat natuurlijk niet zeker weten...). En toen ging het dus van kwaad tot erger...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef natalie_bos het volgende:
weet je waar op lijkt hier als je niet uit eindhoven komt mag je niet bij de mic #sr10 bah discriminatie hier kut beveiliging fuck jullie
Wij mogen al geeneens meer rekenmachines gebruiken bij tentamens, laat staan de grm.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En het is toegestaan, dus waarom zou je het niet doen![]()
Wat doe je voor opleiding/school?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Wij mogen al geeneens meer rekenmachines gebruiken bij tentamens, laat staan de grm.
Wat? Kleine schattige pinootjes niet?? Schat! Hoe kun je dat nou zeggen??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
nja, mooi hoor....maar toch is het niet helemaal mijn ding
Ik ben blond as hell, wat is een GRM? Grote RekenMachine?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het leren aka programmatjes maken op mn GRM.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben blond as hell, wat is een GRM? Grote RekenMachine?![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben blond as hell, wat is een GRM? Grote RekenMachine?![]()
ARcade Fire niet. ik vind het wel mooi, maar niet geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat? Kleine schattige pinootjes niet?? Schat! Hoe kun je dat nou zeggen??
Heul niet!quote:
Tnx hon, hoef ik daar iig niet van wakker te liggen vannacht!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Grafische RekenMachine
Ow, zo! En Pino is een God!! Ik geloof niet, maar af en toe brengt Pino mij aan het twijfelen. Pinoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ARcade Fire niet. ik vind het wel mooi, maar niet geweldig.
Pino daarentegen een soort....ja....ehm.......heerlijkheid!
Nee dat moetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zo slim dat je alles uit je hoofd doet?
Bij ons soort doe je het gewoon nooit goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Kwek. het volgende:
[..]
K snap dr niks meer van. Geef je vrouwen gelijk, is het nog niet goed..
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, zo! En Pino is een God!! Ik geloof niet, maar af en toe brengt Pino mij aan het twijfelen. Pino
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij ons soort doe je het gewoon nooit goed!![]()
En falen in je quote is niet erg, lukt mij ook errug goed
Niet zo verlegen doen, als er al 2 mensen zijn hier die je verafgoden, dan moet het toch wel zo zijn? En het zijn ook nog eens 2 wijze mensenquote:
ja, daar ga je van blozen he! als je van zo'n leuke dame een complimentje krijgt!quote:
Lees de post boven je, schat! Groot compliment enzo!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar ga je van blozen he! als je van zo'n leuke dame een complimentje krijgt!
kreeg ik maar eens complimentjes![]()
ja, maar ik had al gepost voor ik je compliment las popje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Lees de post boven je, schat! Groot compliment enzo!
Hmm, je bent tijdens SR hier dus ook geweest zo te zien? Dan ging het zo snel, want herken je niet ofzo.quote:
Weet ik poeperd, dus was het een spontaan en welgemeend complimentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik had al gepost voor ik je compliment las popje!
Jupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, je bent tijdens SR hier dus ook geweest zo te zien? Dan ging het zo snel, want herken je niet ofzo.
Waar in Overijssel woon je? Echt Enschede?
Eanskequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Kwek. het volgende:
[..]
JupOok niet heul veul ofzo.
Half uurtje van Eanske af
poeperd??? jemig de pemig. ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik poeperd, dus was het een spontaan en welgemeend compliment
Poeperdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik poeperd, dus was het een spontaan en welgemeend compliment
Ja, ik heb je vanavond zo keihard genegeerd hier, ik had het gevoel dat ik het goed moest makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poeperd??? jemig de pemig. ik ook van jou hoor
door me poeperd te noemen? dat wordt nog wat later!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vanavond zo keihard genegeerd hier, ik had het gevoel dat ik het goed moest maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |