Ik trek dat niet zonder je hoor, denk dat ik ook maar niet komquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
Heel makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
Leeuwarden is toch veel mooierquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch veel mooier
Zwaar minpunt, toch??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
Mee eens. Klonk best dik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, moet moeite doen om te horen dat het live is. Eng strak
Misschien, heel misschien, dat Pathe ooit nog wel komtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....quote:
dat woerdt niet automatisch met een beamer op je muur geprojecteerd???quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ondertussen even lezen wat Roel allemaal op Twitter heeft gezet.
dat dus!quote:
quote:
GADVERDAMME. DIE LUCHT !quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |