Goede pluspunten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
http://twitpic.com/3typdr
schattige foto van sara kroos..
ze hangen er goed bijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Tv's aansluiten is hels werk![]()
nu rust, heb het momenteel opgegeven![]()
arme jongen.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]mijn god het is nog echt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik ben ooit naar een voorstelling van haar geweest (ex was fan) en ik zat op Balkon 3 en dan vooraan. ik heb de hele avond in haar decolleté gekeken.....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]M'n ogen! Haal. Het. Weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?
ik spoiler het niet voor niet schat.quote:
Jamaar, jamaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spoiler het niet voor niet schat.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Ach kom op, das een leuke foto.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schattig en Sara Kroos in één zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |