Nou ja ze zeggen dat het is omdat je het voor een opdrachtgever ook zal moeten presenteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zul je nooit ideeën moeten presenteren voor een groep mensen? Ik suggereer maar wat.
Mooi dat je er op die manier mee om weet te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, in het dagelijks leven stotter ik wel, maar ik weet dat vaak op te vangen door mn zin opnieuw te beginnen. dat is natuurlijk fout volgens een studente logopedie die ik ooit sprak, maar voor mij werkt het. en ik heb er niet zoveel last van dat ik er aan onderdoor ga. Heel lang geleden een keer bij een logopedist geweest en die vond het onzin me te kwellen met allerlei oefeningen.
Nou, bijvoorbeeld. Misschien groei jij wel mooi in je functie en krijg je een hogere functie en zul je ook moeten presenteren.. Dat van die andere klas snap ik niet, verschillende docenten oid?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ze zeggen dat het is omdat je het voor een opdrachtgever ook zal moeten presenteren.
Wat ik niet begrijp dat mensen in een andere klas op dezelfde opleiding dat niet hoeven te doen.
We hebben nu ook vergaderingen maar die gaan gewoon aan tafel er gaat niemand staan die echt presenteert als het ware.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best kans natuurlijk dat je met opdrachtgevers (collega's, etc) regelmatig om de tafel moet gaan zitten om zaken te bespreken. Dan is het wel belangrijk om je goed te presenteren.
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
Op het MBO is het alleen jammer, dat de klasgenoten vaak niet zo geïnteresseerd zijn..
Ja verschillende docenten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld. Misschien groei jij wel mooi in je functie en krijg je een hogere functie en zul je ook moeten presenteren.. Dat van die andere klas snap ik niet, verschillende docenten oid?
je beschermt je tweets nu toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee voorbeeldjes. Ik heb het over een plant 'varen', ik word vervolgens gevolgd door één of andere account die iets met het andere varen (wat je dus op water doet) te maken heeft. Ik twitter in een @ naar iemand anders of z'n ouders soms het huis gaan verkopen, ik krijg een reply of ik soms hulp nodig heb met verhuizen.
ik en mijn klasgenoot kregen een keer om 09:00 te horen dat we om 13:00 een presentatie moesten geven over de structuur van een helpdesk aan een andere klas. Was de beste presentatie die ik tot nu toe heb gegeven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kunnen presenteren is belangrijk in elk vak hoger dan het MBO. Als jij voor een redelijk grote functie wil soliciteren zul je je toch echt moeten kunnen neerzetten. Je hebt er echt ontzettend veel aan
Nou het kan niemand echt boeien wat er wordt gepresenteerd wordt mij ook niet maar iedereen luistert wel gewoon uit beleefdheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
Op het MBO is het alleen jammer, dat de klasgenoten vaak niet zo geïnteresseerd zijn..
Dat gebeurt bij mij op het werk ook zelden, maar als het moet dan is het wel prettig dat je het een beetje kan. Vinden van een balans is altijd lastig bij dat soort opleidingen. Soms is het wel wat overkillquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben nu ook vergaderingen maar die gaan gewoon aan tafel er gaat niemand staan die echt presenteert als het ware.
Klopt. Gelukkig ben ik er straks weg.. Tijd voor het echte werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.
Je moet niet alleen uit beleefdheid luisteren.. Maar vooral kijken hoe hij/zij zich neerzet. Daar kun je ook veel van leren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het kan niemand echt boeien wat er wordt gepresenteerd wordt mij ook niet maar iedereen luistert wel gewoon uit beleefdheid.
Doorstuderen of werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben ik er straks weg.. Tijd voor het echte werk
Ik denk doorstuderen. Werken heb ik al 4 jaar gedaan.. Dat kan heel m'n leven nog.quote:
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.quote:
Precies vanwege die reden. Ik heb er totaal geen moeite mee dat andere mensen mijn tweets lezen, echt belangrijke dingen zal ik daar niet op zetten namelijk. Maar dat gevolg door bedrijven die schijnbaar niet verder dan hun neus (1 woord dus) kijken, vind ik schijtirritant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je beschermt je tweets nu toch?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben best stoppable hoor, let maar op.
Trusten![]()
Miss Montrealquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
en de eerste die mij Mr Montreal noemt sla ik op de meet, als die er ooit komt, helemaal verrot!
Bij journalistiek moet je zeker kunnen lullen en presenteren. Zelf ook twee jaar gestudeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |