Goed bezig dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 jaar hoop daarna journalistiek te gaan doen en anders verder in de sector waar ik nu zit.
slaap lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben best stoppable hoor, let maar op.
Trusten![]()
jij kruipt door het oog van de naald mannetje! tis dat ik weet dat jij zo'n anabolensportschooltiepje bent.....quote:
Fryslan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies vanwege die reden. Ik heb er totaal geen moeite mee dat andere mensen mijn tweets lezen, echt belangrijke dingen zal ik daar niet op zetten namelijk. Maar dat gevolg door bedrijven die schijnbaar niet verder dan hun neus (1 woord dus) kijken, vind ik schijtirritant.
Even een positief tegengeluid over dit soort twitteracties van 'bedrijven' dan. Ik kom oorspronkelijk uit de gemeente Menterwolde en was met de afgelopen verkiezingen druk aan het twitteren tot diep in de nacht (voor zover dat kon, eigenlijk masterlijk dat Nederland heel Twitter plat kreeg) en was ook erg nieuwsgierig naar hoe Menterwolde gestemd had. Heeft er toe geleid dat ik nu gevolgd wordt door een Twitter-account die het nieuws uit Menterwolde brengt, die volg ik dus ook terug en ben ik mooi op de hoogte van wat er zoal gebeurt in mijn jeugdomgeving
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij journalistiek moet je zeker kunnen lullen en presenteren. Zelf ook twee jaar gestudeerd
Uhu, ik geloof je directquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.
slaap lekker schatje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 00:00 mensen. Zo tijd om te pitten. Had al moeten slapen...Dramatisch dit.
slaap lekker liwwadder!quote:
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks. Nog 15 min ongeveer. Even poetsen
.
Morning breathquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!
Dou hest ut al aardig snel inne gaten, seunquote:
in mijn klas van de ict opleiding heeft 75% de tweede jaar niet gehaald.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt inderdaad een hoop 'rotzooi' rond. Figuren die het totaal niet serieus nemen. Zo jammer.
Hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders krijg je morgenochtend geen tongzoen!
dankje. ik spreek het verder niet hoor, maar lezen kan ik je bericht welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dou hest ut al aardig snel inne gaten, seun![]()
Trusten
Het is echt de enige opleiding die ik echt leuk vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, ik geloof je directMaar wel toffe opleiding hoor, zeker doen als je dat aanspreekt.
Ga ervoor danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is echt de enige opleiding die ik echt leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |