Dramatisch percentage. Zo moeilijk is het niet..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in mijn klas van de ict opleiding heeft 75% de tweede jaar niet gehaald.
Nee joh ik moet deze opleiding eerst nog afronden heb een MBO opleiding daar voor nodig. En die duurt als het goed is nog 3,5 jaar.quote:
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dramatisch percentage. Zo moeilijk is het niet..
Haha sowieso HBO is heel veel presenteren, wat voor opleiding dan ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh en ik maar hopen dat ik als een zombie stukjes achter mijn PC kon schrijven.
Bij mij heb je er ook zo een, hij heeft wel een bloedmooie vriendin dat even terzijdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.
Ah, okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik moet deze opleiding eerst nog afronden heb een MBO opleiding daar voor nodig. En die duurt als het goed is nog 3,5 jaar.
Truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was niveau 3 en als je alleen maar zit te gamen kom je ook niet ver.
tja, hij is natuurlijk vingervlug en goed met een joystick...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij heb je er ook zo een, hij heeft wel een bloedmooie vriendin dat even terzijde
Wereldtrack.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
alweer Biffy? 2e keer vanavond, ander nummer, maar toch. wel goed hoor. wow!
Hij is een nerd in populaire jongens kleren. Hij was op mijn vorige school heel populair. Terwijl hij in de eerste klas binnenkwam als een dikke nerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, hij is natuurlijk vingervlug en goed met een joystick...
slaap zacht en maak er een mooie laatstestagedag van!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook eens verstandig zijn voor een keer en zo lekker m'n bed induiken met een boek, nog even lezen, dan slapen en morgen ein-de-lijk m'n laatste stagedag! Trusten allen!![]()
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook eens verstandig zijn voor een keer en zo lekker m'n bed induiken met een boek, nog even lezen, dan slapen en morgen ein-de-lijk m'n laatste stagedag! Trusten allen!![]()
ach ja, dat meiske vind hem blijkbaar leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een nerd in populaire jongens kleren. Hij was op mijn vorige school heel populair. Terwijl hij in de eerste klas binnenkwam als een dikke nerd.
trusten schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Nou zij was echt niet de enige. Hij had bijna elk meisje kunnen krijgen hij wist wonderbaarlijk een brug te bouwen tussen de populaire kinderen en mooie meisjes en zijn vrienden de nerds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach ja, dat meiske vind hem blijkbaar leuk
dat doet ie goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zij was echt niet de enige. Hij had bijna elk meisje kunnen krijgen hij wist wonderbaarlijk een brug te bouwen tussen de populaire kinderen en mooie meisjes en zijn vrienden de nerds.
Trustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Hij was mijn voorbeeld een beetjequote:
ach, mensen kunnen heel snel veranderen.....collega vertelde me ooit over een vriendin van haar die echt volledig digibeet, verkering met een nerd en 2 jaar later haar eigen linux-dingen compileerde!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was mijn voorbeeld een beetje, het contrast tussen zijn vriendin van nu en twee jaar geleden is trouwen briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |