Veel plezier.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ruim 2kamerapp. Ik vermoed dat ik dat niet kan betalenToch bedankt trouwens, lief dat je aan me denkt
heb jij geen zolderkamertje vrij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..], dacht meteen aan jou en je lieve buren
Goede vraag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij geen zolderkamertje vrij?
We hebben wel een zolder, maar dat gaat met een trap die je in het plafond opbergt. Veel plezier op zolder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij geen zolderkamertje vrij?
M'n huisgenoot trouwens. Ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..], dacht meteen aan jou en je lieve buren
<insert Alors is baas plaatje>quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Ik heb Mykonos in mijn zeroes lijstje, wat een baas ben ik
Oeh, dat is al vroeg ja! Heb jij dat al vaker gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, om 9:00 uur presentatie over social media geven. Life goes on.
Mwa, wel aardig inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
wombats live! ik vind die neiuwe single vetjes!
Niet zo vaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is al vroeg ja! Heb jij dat al vaker gedaan?
ook al drie keer moeten doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, okay. Zou mooi zijn! Succes in elk gevalquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Maar wie weet wat het oplevert
.
Ik had vandaag een presentatie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over Twitter enzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ook al drie keer moeten doengok dat het bij jou iets belangrijker is
Kan ermee doorquote:
Ik zit op een technische opleiding maar je moet gvd alles presenteren daar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben blij dat ik geen presentaties hoef te geven.....hoewel ik dat vroeger enger vond dan nu. Sta nu zo af en toe aan een nieuwe groep bellers uit te leggen wie ik ben, wat ik doe, dat ik ze beoordeel en dat ik omkoopbaar ben....
Ze hebben gewonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vandaag een presentatie.
Dat plannen ze gvd op mijn vrije dag en s'avonds. Ik had Ajax ook nog bijna gemist.
Succes, lijkt me interessant! Zou je die bedrijven wel willen vertellen dat ze niet iedere gek die toevallig 1 woord twittert per direct gaan volgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zie http://goo.gl/PluO8
[..]
Thnx.
Presenteren is best gaafquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben blij dat ik geen presentaties hoef te geven.....hoewel ik dat vroeger enger vond dan nu. Sta nu zo af en toe aan een nieuwe groep bellers uit te leggen wie ik ben, wat ik doe, dat ik ze beoordeel en dat ik omkoopbaar ben....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Succes, lijkt me interessant! Zou je die bedrijven wel willen vertellen dat ze niet iedere gek die toevallig 1 woord twittert per direct gaan volgen?
dat is goed voor je! leer je voor een groep te staan enzo....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit op een technische opleiding maar je moet gvd alles presenteren daar.
Waarom in godsnaam?
Als ik wou opvallen had ik wel acteerschool gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is goed voor je! leer je voor een groep te staan enzo....
(denk ik)
Finale: Utrecht - Ajax, hoop ikquote:
Twee voorbeeldjes. Ik heb het over een plant 'varen', ik word vervolgens gevolgd door één of andere account die iets met het andere varen (wat je dus op water doet) te maken heeft. Ik twitter in een @ naar iemand anders of z'n ouders soms het huis gaan verkopen, ik krijg een reply of ik soms hulp nodig heb met verhuizen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Da's een strategie
. Maar niet per definitie goed idd
.
Met andere woorden boek de kaarten voor de bekerfinale Ajax-Twente alvast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |