quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Kan door voedseltekort komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....quote:
Ik vraag me ook af wanneer in haar leven dat was dan...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Staal het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik enger vind om los te laten op kinderen. De Tefal actifry of een anorhexje als orthopedagoog.
OMDAT HET SCHOFTERIG ISquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Baszh het volgende:
Die vader van Enriqo had toch zeker ook geen grote TV met spelcomputer op zijn kamer toen hij opgroeide.. Waarom doet hij nu zo moeilijk over het weghalen ervan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Baszh het volgende:
Die vader van Enriqo had toch zeker ook geen grote TV met spelcomputer op zijn kamer toen hij opgroeide.. Waarom doet hij nu zo moeilijk over het weghalen ervan.
Ze is geen beste acteur neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
Die dieetvrouw lijkt wel een robot. Ze heeft werkelijk elk zinnetje uit haar hoofd geleerd...
Het praat bijna tegen je he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef PirE het volgende:
Ik blijf me verbazen over die onderkin van die moeder van Enrico
Allergie zal het zeker niet zijn.quote:
Je gaat bijna twijfelen waar de mond zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het praat bijna tegen je he?
Dit soort programma's kun je niet meer kijken zonder Beemsterkaas, Saeco en de Tefal Actifry.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar werd er dus gekookt met de Actifry
achterlijk gedoequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar werd er dus gekookt met de Actifry
Tot een uur geleden wist ik niet wat een actifry was...'t helpt dus wel...misschien moet ik ook 's zo'n ding aanschaffenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit soort programma's kun je niet meer kijken zonder Beemsterkaas, Saeco en de Tefal Actifry.
Die oogschaduw/oogpotlood wat ze altijd onder haar ogen doet dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef PirE het volgende:
Ik blijf me verbazen over die onderkin van die moeder van Enrico
Een topic uit 2008 en loopt nu nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot een uur geleden wist ik niet wat een actifry was...'t helpt dus wel...misschien moet ik ook 's zo'n ding aanschaffen
Bij Tefal lachen ze zich nu helemaal kapotquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Een topic uit 2008 en loopt nu nog.
Tefal Actifry (hete lucht friteuse)
Do the math..
Kinderen worden opeens heel inventief als ze ergens onderuit willen komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Komakie het volgende:
Kinderen hebben toch bijvoorbeeld ook Lichamelijke Opvoeding op school?
Dat blijkt wel weer. Of nog erger, de ouders die zeggen dat het niet per se hoeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kinderen worden opeens heel inventief als ze ergens onderuit willen komen
Dat was natuurlijk zeer terecht. Eet groenten kreng! Ze moeten dat kind echt helpen om brood en groenten te leren eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef gifkwal het volgende:
Ik schrok deze aflevering nog het meest van die moeder van Naomi die ongelooflijk gemeen deed tegen die oudste dochter die niks lust. Zeggen dat ze alleen trots is op haar andere kind en dat het kind niks waard is... wtf!
Geniaal die uitbarsting van de vader van Enrico. Is Rogier daarom met die vette koe getrouwd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Melochan het volgende:
Er komt al 38 jaar niemand bij me binnen. Mijn god
Broodje hamburger dus, daar zit vaak groenten bij.... ideaal de McDonalds!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk zeer terecht. Eet groenten kreng! Ze moeten dat kind echt helpen om brood en groenten te leren eten.
Kan een prima training zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Broodje hamburger dus, daar zit vaak groenten bij.... ideaal de McDonalds!
Kun je je scherm aanraken en klooien met foto's enzo. Ik snap er het nut echt niet van. Volgens mij gooi je dan ook heel snel je scherm van je bureau.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is een computer met touchscreen
Nee idd, wat een onzin zeg. Zit de jeugd daar tegenwoordig op te wachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kun je je scherm aanraken en klooien met foto's enzo. Ik snap er het nut echt niet van. Volgens mij gooi je dan ook heel snel je scherm van je bureau.
En van te voren een lekkere pizza.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Vanavond weer lekker met chips en cola op de bank
Neehee! Frietjes uit de actifry en een junami-appel voor op de bank!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
En van te voren een lekkere pizza.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neehee! Frietjes uit de actifry en een junami-appel voor op de bank!
dat had toch een reden? ze mochten niet te snel afvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat het streefgewicht dat ze hebben nog altijd veel te hoog is.
daarom doet jouw kind ook niet meequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
kan je nagaan, mijn kind is nagenoeg even lang als die jongen, maar die zit nog ruim in 134/140 en hij knalt uit 146
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Acht kilo afvallen betekent niet 8 kilo vet minder...
ik zou mijn kind niet eens mee laten doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Popples het volgende:
[..]
daarom doet jouw kind ook niet mee
Tevens is het wel een potentiële fok!kerquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
Een computer krijgen als je door een scan heen moet. Ik snap wel waarom hij moeilijk doet hij wil gewoon een computer
welnee, voor die tijd istie dood door vervettingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tevens is het wel een potentiële fok!ker
En dat levert sowieso geen langdurig resultaat op. Ze worden alleen maar verwend en vervolgens weer dik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Dat je een kind een klein kadootje geeft als aanmoediging daar is niets mis mee, maar dan bedoel ik een leuk tijdschrift of iets anders goedkoops, maar een pc en een blackberryachterlijk.
Ook dat en dat kind maakt er vervolgens weer gebruik van door zijn ouders als het ware te chanteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dat levert sowieso geen langdurig resultaat op. Ze worden alleen maar verwend en vervolgens weer dik.
En een water ijsje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Toen ik vroeger ooit als kind aan mijn amandelen was geholpen kreeg ik een sleutelhanger
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
ze houdt van aansluitende kleding, nou dat moet met haar postuur geen probleem zijn
vast welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kunnen er ook frikandellen in?
kip wat niet schoongemaakt is welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kunnen er ook frikandellen in?
paar minuten? doe maar eerder een uurquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Lekker makkelijk toch. Even de ingrediënten snijden, scheut olie in dat ding, ingrediënten er bij en na een paar minuten gaat de piep en kun je het zo op een bord gooien.
Waarschijnlijk woont hij nog geen kilometer van de schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dat nou voor zin, op zo een electrische fiets?
anders moeten ze hem brengen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dat nou voor zin, op zo een electrische fiets?
Nee hij kwam anders te laat op school vertelde ze netquote:
Zal ook wel de enige zijn van zijn schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat sowieso
ik zou niet op het idee komen om een elektrische fiets voor mijn kind te kopen
Staat hij nog voor lul ook om zo'n ding, meer iets voor een oma.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat sowieso
ik zou niet op het idee komen om een elektrische fiets voor mijn kind te kopen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Is dit niet ontzettend genant als die jongen nu weer op school komt?
Ik denk als hij 10 jaar ouder is en hij kijkt het weer terug dan denkt hij vast vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Is dit niet ontzettend genant als die jongen nu weer op school komt?
Zou wel leuk zijn om die kinderen over 10 jaar weer te zien. En die edit zag ik ook, die vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk als hij 10 jaar ouder is en hij kijkt het weer terug dan denkt hij vast vanwas ik zo
Gehaktbal met veel mayonaise...ik denk niet dat er iets ongezonder en vetter is dan dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
zucht, wat overdreven. gehakt ballen zijn niet vies. een hele schaal gehaktballen ook niet.
je moet ze alleen niet allemaal tegelijk opeten.
gewoon een gehaktbal moet toch kunnen?
gewoon leren maat houden
ik heb het over gehaktbal,niet over mayonaise.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gehaktbal met veel mayonaise...ik denk niet dat er iets ongezonder en vetter is dan dat.
Als je in vloeibaar vet bakt, dan valt het best wel mee. Zit vol met onverzadigde vetten...niets mis mee. Jus over gekookte aardappelen lijkt me een stuk ongezonder.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege de boter waarin ze zijn gebakken.
ben ik het wel mee eens, maar zij noemde als reden de boter, ik vond het ook wat overdreven. Gekookte aardappels zonder jus zijn trouwens vies (ik eet nooit gekookte aardappels, bah).quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je in vloeibaar vet bakt, dan valt het best wel mee. Zit vol met onverzadigde vetten...niets mis mee. Jus over gekookte aardappelen lijkt me een stuk ongezonder.
Denk het wel, bonje met de buren van de week was ook al weer een herhaling.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
Zal dubbeltje op z'n kant een herhaling zijn, wat hier na komt
Stiekem vind ik de donderdagavond van rtl loseravond / leedvermaakavondquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
Zal dubbeltje op z'n kant een herhaling zijn, wat hier na komt
Vorige week was dat dacht ik met die bibliothecaresse. Die daar niet weg wou omdat ze hoger kon komen en niet wou stoppen omdat ze al zoveel had opgebouwdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het wel, bonje met de buren van de week was ook al weer een herhaling.
Het waren ook geen echte gehaktballen, het was van dat vettige geperste separatorvlees met stukjes vet... Die ballen zijn echt ranzig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gehaktbal met veel mayonaise...ik denk niet dat er iets ongezonder en vetter is dan dat.
Ik erger me ook altijd aan die hele tafels met voedsel die omgeflikkerd moeten worden en aan de kastjes die leeggehaald worden waarbij kilo's voedsel gewoon worden weggegooid. Totaal gestoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef miss_dynastie het volgende:
- Dat geknutsel en geknoei met eten hou ik niet van
Ja, heel slim inderdaad. Gaan ze de nieuwe "tactiek" uitleggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef emss het volgende:
Ik vind het nogal dom van die ouders om te zeggen : Ja, vanaf nu geen dure kado's meer, maar complimentjes.
Duhuh, als je van te voren al gaat zeggen dat de coach heeft gezegd dat je meer complimentjes moet geven dan gelooft dat kind dat toch niet meer, dat die complimentjes gemeend zijn?
Daar heb je wel gelijk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:07 schreef Ivo1985 het volgende:
Och, mijn ouders wonen ook nog steeds in een rijtjeshuis. Ze geven het geld liever uit een een strak afgewerkt huis, fatsoenlijke kleding, 3x per jaar op vakantie, goede apparatuur en zo af en toe eens een auto of motorfiets nieuw kopen zonder lening of financiering.
In een rijtjeshuis wonen heeft volgens mij dan ook niets te maken met wel of geen dure spullen kunnen/willen kopen. Als je tevreden bent met je rijtjeshuis en meer plezier hebt als je je geld aan andere zaken uit geeft dan aan een dure woning, dan blijf je toch lekker in je rijtjeshuis wonen. Ook al kun je jezelf een vrijstaande villa in Blaricum veroorloven.
Jorian is dat die dikke??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef pberends het volgende:
Vooral die Jorian is irritant. Hij gedraagt zich als een kind van 6 ipv 12.
Hoogstens stevig gebouwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Het is een programma over dikke kinderen...
Ja echt wel of hij doet het erom omdat de camera er bij isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Wat een lulbehanger die vader, met zijn saucijzenbroodje.
Dat was het dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja echt wel of hij doet het erom omdat de camera er bij is
Vooruit, ik zal eerst mijn appel eten. Alleen niet zo eentje van de sponsor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
komkommerschijfjes en wortelsap
potverdrie
Ze doet er ook weinig voor om er vanaf te komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef fespo het volgende:
die moeder van Tim, wat een olifanten reet
Wat een onzin, mijn huisarts is ook jonger dan ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat zo'n broekie vertellen hoe jij je relatie moet redden
dat programma met robert ten brink en dyan beekman is al zo'n kutprogrammaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat zo'n broekie vertellen hoe jij je relatie moet redden
Neem aan dat hij/zij opgeleid is tot. Ik neem niet aan dat deze vrouw een relatiecoach, obesitascoach en een mediatycoon tegelijk is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, mijn huisarts is ook jonger dan ik.
Dat laatste in ieder geval niet nee, maar ik ga ervan uit dat deze vrouw ook een opleiding heeft, het ging mij erom dat je haar een broekie noemt, daarom kan ze nog wel goed zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neem aan dat hij/zij opgeleid is tot. Ik neem niet aan dat deze vrouw een relatiecoach, obesitascoach en een mediatycoon tegelijk is.
Het punt waar ze op hameren lijkt me, is dat het hele gezin bij een kleine tegenslag opgeeft en nooit even dat beetje extra geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
dit gaat echt nergens meer over zeg.
ik ga wat nuttigs doen.
dit gaat niet meer over afvallen, maar een gezin compleet te kijk zetten.
Ik doelde meer op haar ervaring.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste in ieder geval niet nee, maar ik ga ervan uit dat deze vrouw ook een opleiding heeft, het ging mij erom dat je haar een broekie noemt, daarom kan ze nog wel goed zijn.
Wat haar ervaring is weet ik niet, dan heb je gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik doelde meer op haar ervaring.
Wanneer komt de actifry weer in beeld?
die andere kreeg toch een BB., of haal ik ze nu door elkaar? Dit is toch enrico.quote:
Hij is toch diegene die een computer, een BB en zo werd beloofd? Of misschien haal ik ze nu doorelkaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die andere kreeg toch een BB., of haal ik ze nu door elkaar? Dit is toch enrico.
Dit is Enrico volgens mij. Die andere jongen kreeg een bb geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch diegene die een computer, een BB en zo werd beloofd? Of misschien haal ik ze nu doorelkaar.
Inderdaad, er wordt te weinig gebruik gemaakt van de actiefry!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef WcPot het volgende:
Nog niet zo'n boeiende uitzending vanavond al zeg ik het zelf
Dat was toch Jorian?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch diegene die een computer, een BB en zo werd beloofd? Of misschien haal ik ze nu doorelkaar.
Die blonde? Geloof dat je gelijk hebt. Ik weet het nou al niet meer, zo goed zit ik op te letten.quote:
Die brieven helpen ook niet echt bij het afvallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Dat zoetsappige gedoe met die brieven hoeft voor mij niet, het lijkt All you Need wel.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef WcPot het volgende:
Gaan we straks ook nog naar Een dubbeltje op z'n kant kijken. Kijken wat Willie nu weer gaat opkopen voor een prikkie![]()
Geen Willie vanavondquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
Geen dubbeltje omdat een extra nieuws uitzending?
Of wel, liefde geeft toch een vol gevoel van binnen? Aka minder eten aka meer afvallen aka iedereen blij. Liefde is dus het beste als je aan het afvallen bent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die brieven helpen ook niet echt bij het afvallen
Met dat ik-ben-geen-zittype mens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef WcPot het volgende:
Gaan we straks ook nog naar Een dubbeltje op z'n kant kijken. Kijken wat Willie nu weer gaat opkopen voor een prikkie![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Hoezo extra nieuwsuitzending? Is er wat gebeurd? Ik heb het nieuws niet echt gevolgd vandaag.
Anders kijk ik wel dubbeltje.
aka mijn vriend JandeHoopquote:Extra #RTL nieuws om half tien over Egypte.
#spannend #nieuwestart?
Mubarak treedt wsl af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Hoezo extra nieuwsuitzending? Is er wat gebeurd? Ik heb het nieuws niet echt gevolgd vandaag.
Oh de camera gaat weg en ik ga met u meequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
aka mijn vriend JandeHoop
Zal wel met Egypte en aftreden Hosni Mubarak te maken hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Mij ook niet ik wil Willie zien met zijn paardenstaartjequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat, dat interesseert mij eigenlijk niet zo
Die man is echt geniaal. Goed begin van de dag altijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Oh de camera gaat weg en ik ga met u mee
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien gaat er nog vaak iets misquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man is echt geniaal. Goed begin van de dag altijd
Altijd leuk om te zien hoe hij snuffelt tussen de spulletjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man is echt geniaal. Goed begin van de dag altijd
Ja redelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien gaat er nog vaak iets mis
Ik had laatst zo een knijpflesje van AH huismerk, zit amper wat in. Die van zonnatura zal we 3x zo duur zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Ivo1985 het volgende:
Als ie al wat meer was afgevallen, was het een stuk makkelijker om hem uit het water te trekken.
En nu ook al zonnatura reclame.
Meuslibollen mogen ook. Maar inderdaad GEEN wit. Of nou ja, alles mag, als het maar met mate is. 1 bolletje wit, en de rest meergranen of volkoren is natuurlijk geen probleem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Gezond? Ik zie witte broodjes. geen volkoren boterhammen.
Precies, gebakken aardappelen zijn ongezond en wit brood is gezondquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Gezond? Ik zie witte broodjes. geen volkoren boterhammen.
Laten we samen hopen.. ik zie trouwens een letter A van afvallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef WcPot het volgende:
Het is een korte nieuws uitzending misschien toch nog Willie
Misschien is Willy wel in Egypte om te kijken wat Mubarak in z'n hokje heeft staan...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef WcPot het volgende:
Het is een korte nieuws uitzending misschien toch nog Willie
Johh je meent het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laten we samen hopen.. ik zie trouwens een letter A van afvallen
Die kans is wel aanwezig misschien kan Willie nog wat leuke beeldjes op de kop tikkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is Willy wel in Egypte om te kijken wat Mubarak in z'n hokje heeft staan...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is Willy wel in Egypte om te kijken wat Mubarak in z'n hokje heeft staan...
speltbloem is ook wit maar is juist gezond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, gebakken aardappelen zijn ongezond en wit brood is gezondSlecht voorlichting
Ze maakt een beetje levenloze indruk, het lijkt wel een pop.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt Marije ook steeds aantrekkelijker worden?
Ik kan me voorstellen dat ze heel goed in bed is, ze is vast een afgestudeerde sm-meesteres ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze maakt een beetje levenloze indruk, het lijkt wel een pop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |