quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef alors het volgende:
Zoals Sander Lantinga deze plaat eens treffend omschreef: 'sommige platen worden beter naarmate je ze vaker hoort, voor deze geldt dat omgekeerd.'
Broken Strings wat een epic zeikplaat.
Het gevolg is, dat klanten grof betalen voor het nieuwe product en het bedrijf een zooi kosten op de balans mag zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
dat wil je niet wetenOver dingen als innovaties en hun gevolgen...
Ik denk dat Gerard Ekdom de mol is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Ook hier nog even. Please geen WIDM spoilers!!!
Nee Lantinga.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard Ekdom de mol is!
Ik denk Momfer. [/lame]quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wehehe nou uiteindelijk zorgen veel innovaties ook voor meer efficientie en lagere kosten maar laten we er niet te diep op ingaan vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het gevolg is, dat klanten grof betalen voor het nieuwe product en het bedrijf een zooi kosten op de balans mag zetten
Goed planquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe nou uiteindelijk zorgen veel innovaties ook voor meer efficientie en lagere kosten maar laten we er niet te diep op ingaan vanavond
Illanois, heeft een beetje een love it or hate it stem, maar hij heeft ook wel betere nummers. Die nooit worden gedraaidquote:
Succes alvast!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed planMorgen mag ik mijn toets managementinfo doen. Nu relaxen dus
Ik vond de plaat van net echt dramatischquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Illanois, heeft een beetje een love it or hate it stem, maar hij heeft ook wel betere nummers. Die nooit worden gedraaid
en toen zag ik kabouter Wesley voor mequote:
GODMILJAARquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en toen zag ik kabouter Wesley voor me
signalen wijzen er wel op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef -Hans- het volgende:
De toeter zit er ook weer in![]()
. Heb de nieuwe van de Staat nog niet gehoord. Dat is toch de nieuwe Megahit??
Thanks!quote:
In welke sector zit je?quote:
Mooie benamingen allemaal, maar wat doe je dan precies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control. Business controller. Regio Eindhoven/Limburg.
Brede begrippen. In m'n vorige functie als business controller bestond het vooral uit opstellen/analyseren van managementrapportages (maand/kwartaal/jaar/ad hoc) en interne controle/fraudeonderzoek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooie benamingen allemaal, maar wat doe je dan precies?
Is er werk in het zuiden? In de financiële sector, hier in Friesland is het echt bagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control. Business controller. Regio Eindhoven/Limburg.
giel is me te enthousiast bij allerlei optredens enzo. en hij lult me net iets teveel. ik word er niet zo lekker mee en laat daarom de radio meestal uit 's ochtends.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eensGiel vind ik een prima show om te luisteren 's ochtends, vind Michiel niet echt meevallen.
Berekende je ook daadwerkelijk REV/RTV/RVV , ratio's en dat soort dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Brede begrippen. In m'n vorige functie als business controller bestond het vooral uit opstellen/analyseren van managementrapportages (maand/kwartaal/jaar/ad hoc) en interne controle/fraudeonderzoek.
Het lijkt nu wel wat beter dan paar maanden geleden, maar als ik alleen in Zuid-Limburg zou zoeken (doe ik niet, want samenwoonplannen in Eindhoven), kun je wachten totdat je een ons weegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is er werk in het zuiden? In de financiële sector, hier in Friesland is het echt bagger.
Domien liet idd zoiets doorschemeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt af en toe wel es voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Berekende je ook daadwerkelijk REV/RTV/RVV , ratio's en dat soort dingen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Die hoorde ik dus ook, en bij de eerste lette ik nog niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is richting Utrecht ook nog een optie? Dat is +- een uurtje reizen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel wat beter dan paar maanden geleden, maar als ik alleen in Zuid-Limburg zou zoeken (doe ik niet, want samenwoonplannen in Eindhoven), kun je wachten totdat je een ons weegt. Noorden van Limburg en rond Eindhoven is aanbod groter.
O.a. dat heb ik dus morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt af en toe wel es voorbij.
Ik hoorde bij die eerst echt alleen maar gekraakquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hoorde ik dus ook, en bij de eerste lette ik nog niet op...
SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
Klopt!SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 't verkeer meezit wel... da's in de spits helaas niet het geval, dus ik beperk me richting die kant tot ongeveer Den Bosch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is richting Utrecht ook nog een optie? Dat is +- een uurtje reizen?
De trein valt af dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't verkeer meezit wel... da's in de spits helaas niet het geval, dus ik beperk me richting die kant tot ongeveer Den Bosch.
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zonquote:
en leuke dames in mono- danwel bikini!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
De trein valt af dus
[..]
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zon
Dat ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en leuke dames in mono- danwel bikini!
Mij ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
De trein valt af dus
[..]
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zon
vind hij zelf ook. Hij zingt "stom paard stom"quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, weer die Dazzeld Kid. ik vind het niks!
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vind hij zelf ook. Hij zingt "stom paard stom"
jahoorquote:
met wie ga jij slapen?quote:
Da's al een paar maanden niet meer, heeft weinig meerwaarde.quote:
Vind het wel geinigquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een paar maanden niet meer, heeft weinig meerwaarde.
Wellicht leuk om binnenkort weer eens te doen. Volgende week ofzo.
als ik nou nog in GRN woonde.......was ik daar gaan werken, in mn vrije tijd films kijken en iedere vreten bij de wok. wat moet ik dan nog met een huis??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Dit is wel wat voor Rock: VACATURE ASSISTENT THEATERMANAGER MUSTSEE GRONINGEN. Helaas voor jou niet bij Pathe
Vind ik ook wel, maar ik ga daar niet over. Het is al druk genoeg met video-editing klusjes en schakelen van studio naar studio + nieuwsstudio.quote:
Sounds good!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nou nog in GRN woonde.......was ik daar gaan werken, in mn vrije tijd films kijken en iedere vreten bij de wok. wat moet ik dan nog met een huis??
Schattig en Sara Kroos in één zinquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
http://twitpic.com/3typdr
schattige foto van sara kroos..
Goede pluspunten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
http://twitpic.com/3typdr
schattige foto van sara kroos..
ze hangen er goed bijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Tv's aansluiten is hels werk![]()
nu rust, heb het momenteel opgegeven![]()
arme jongen.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]mijn god het is nog echt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik ben ooit naar een voorstelling van haar geweest (ex was fan) en ik zat op Balkon 3 en dan vooraan. ik heb de hele avond in haar decolleté gekeken.....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]M'n ogen! Haal. Het. Weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u riep?
ik spoiler het niet voor niet schat.quote:
Jamaar, jamaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spoiler het niet voor niet schat.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Ach kom op, das een leuke foto.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schattig en Sara Kroos in één zin.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
WTF momentje van de dag http://www.digitalspy.co.(...)and-semen-scent.html
Broodnodig. ik zit erom te smachten werkelijk. Haat aan kouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor Roel...Ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post ik eens een keer een juweeltje...is t weer niet goed!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor Roel...gelukkig zijn er bh'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Me2 ! Ben helemaal klaar met de kou. Heb echt zin om weer te bakken @ balkon. Biertje erbij. Nice.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Broodnodig. ik zit erom te smachten werkelijk. Haat aan kou
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Geen hartslag vind ik altijd een behoorlijke afknapper, voor de rest ben ik niet zo kieskeurig
nja, als ze nog warm is....quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Geen hartslag vind ik altijd een behoorlijke afknapper, voor de rest ben ik niet zo kieskeurig
ik knap er vooral op af als mn date een piemel blijkt te hebben....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
JvT lijkt me....quote:
Wat een crapquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Als er maar een gat in zit, he
.
wat was dat ook weer? ik geloof dat ik em goed vond...owja, Royal Republic met underwear. ja, vond ik vet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Elekrotechnique![]()
wist niet dat dit de single was
![]()
Trouwens, wat vonden jullie van de gloedjespikfonkel plaat? ik volg de band al behoorlijk lang en ik vind et tof dat ze nu door 3fm opgepikt lijken te worden
Erg OKquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Elekrotechnique![]()
wist niet dat dit de single was
![]()
Trouwens, wat vonden jullie van de gloedjespikfonkel plaat? ik volg de band al behoorlijk lang en ik vind et tof dat ze nu door 3fm opgepikt lijken te worden
Geen idee manquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werd deze vanmorgen ofzo ook niet gedraaid? Staat iig niet op 3fmfan...
ik meende dat ook ergens te lezen vanochtend. iig was Easy van FnM vorige week vrijdagochtend nog te horen op de straalpaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werd deze vanmorgen ofzo ook niet gedraaid? Staat iig niet op 3fmfan...
Dope trackquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende dat ook ergens te lezen vanochtend. iig was Easy van FnM vorige week vrijdagochtend nog te horen op de straalpaal.
Zit er ook klaar voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Arcade Fire live schijnt nogal iets bijzonders te zijn, dus ik ben benieuwd
Ik trek dat niet zonder je hoor, denk dat ik ook maar niet komquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
Heel makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
Leeuwarden is toch veel mooierquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch veel mooier
Zwaar minpunt, toch??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
Mee eens. Klonk best dik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, moet moeite doen om te horen dat het live is. Eng strak
Misschien, heel misschien, dat Pathe ooit nog wel komtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....quote:
dat woerdt niet automatisch met een beamer op je muur geprojecteerd???quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ondertussen even lezen wat Roel allemaal op Twitter heeft gezet.
dat dus!quote:
quote:
GADVERDAMME. DIE LUCHT !quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....
Wel eens gedaan, maar het was teveel om te projecterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat woerdt niet automatisch met een beamer op je muur geprojecteerd???
Hoelaat vrij dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé bah. Een kut nieuw rooster gekregen, drie dagen in de week zes uur opstaan
's Avonds?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé bah. Een kut nieuw rooster gekregen, drie dagen in de week zes uur opstaan
Overmorgen Hans, overmorgen ga ik er naartoequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Go Back To The zoo ook nog niet gehoord
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Overmorgen Hans, overmorgen ga ik er naartoe
Jep. Ze spelen het dak er afquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ik
Whehequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor Hans heeft de ANWB Hansvoordeel.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gaaf man! Dat gaat echt tof wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met GBTTZ zeker wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ik
Je kan m'n maatje even een bericht sturen op facebookquote:
Ik vond ze op Appelpop ook erg tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf man! Dat gaat echt tof worden.
Zijn live ook echt tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vond ze op Appelpop ook erg tof
Energiek is inderdaad het sleutelwoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn live ook echt tof. Leuke liedjes, veel energie. Daar staat echt een goede band op het podium. Qua zang niet altijd goed, maar de rest maakt veel goed.
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Energiek is inderdaad het sleutelwoord
als ik voor betaald word heb ik het er ook wel over. Bovendien heb ik ook geen hekel aan school, maar om zes uur opstaan is killing voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afzien kerel. Dat zijn dagen die ik dagelijks draai, maar krijg er dan ook voor betaald
.
Das kud inderdaad! Ben ook geen ochtendmens. Maar goed, misschien krijg je op korte termijn een ander roosterquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als ik voor betaald word heb ik het er ook wel over. Bovendien heb ik ook geen hekel aan school, maar om zes uur opstaan is killing voor mij
Mwoa. Dat duurt nog minstens 7 weken, dus dat is minder. Aan de andere kant heb ik wel weer op vrijdag vrij, dus ik blijf positief. Want lang weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das kud inderdaad! Ben ook geen ochtendmens. Maar goed, misschien krijg je op korte termijn een ander rooster. Zo'n rooster heb ik nog nooit gehad
.
Nog zat kaartjes, geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar eens zien hoe de Oosterpoort er voor staat.
Staan ze daar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar eens zien hoe de Oosterpoort er voor staat.
Oeh, dat is het betere werk! Even een paar dagen afzien, maar dan wel een lang weekend. Lekker losquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa. Dat duurt nog minstens 7 weken, dus dat is minder. Aan de andere kant heb ik wel weer op vrijdag vrij, dus ik blijf positief. Want lang weekend
Dat is tof !quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je bood je voor Zwolle ook al aan toch?
Dat staat jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je bood je voor Zwolle ook al aan toch?
Zwolle is al uitverkocht en zeer binnenkort. Oosterpoort?quote:
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is het betere werk! Even een paar dagen afzien, maar dan wel een lang weekend. Lekker los. Maar toch, moet zeggen het is wel lang voor een schooldag.
I'm inquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle is al uitverkocht en zeer binnenkort. Oosterpoort?
Ik ben blij dat ik maar 1 zo'n dag hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemen
Oo.. miss montreal heeft fok ontdektquote:
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemen
Kijk, dat is de juiste insteekquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!
dat mocht ik willen dat ik miss mondriool was, mocht ik lekker giel pijpen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oo.. miss montreal heeft fok ontdekt
En dan vinden wij 1,5 uur al langquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oo.. miss montreal heeft fok ontdekt
ehm.....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan vinden wij 1,5 uur al lang
Gewoon af en toe naar buiten lopen om een frisse neus te halen, onder het mom van toiletbezoek of koffie halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!
hij zegt...I'm in...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zegt...I'm in...
jij zegt: deal, houd ik je aan....
ik zeg![]()
![]()
En dan zo'n dikke toeter rokenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gewoon af en toe naar buiten lopen om een frisse neus te halen, onder het mom van toiletbezoek of koffie halen
djonko jeweetz!quote:
Pubertjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zegt...I'm in...
jij zegt: deal, houd ik je aan....
ik zeg![]()
![]()
Ik persoonlijk niet. meet vanwege het rookgedeelte dan het drugsgedeeltje, maar sowieso is het verspilde tijd natuurlijk. Kan je ook net zo goed opletten, betaal der genoeg voorquote:
wel een beetje overjarige puber dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |