Ik trek dat niet zonder je hoor, denk dat ik ook maar niet komquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
Heel makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
reddne jullie het morgenavond zonder mij denken jullie??
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
Leeuwarden is toch veel mooierquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof je niet.....je houdt niet meer van me nu ik de provincie verlaten heb
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch veel mooier
Zwaar minpunt, toch??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
Mee eens. Klonk best dik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, moet moeite doen om te horen dat het live is. Eng strak
Misschien, heel misschien, dat Pathe ooit nog wel komtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooie stad, dat klopt...maar geen Pathe!
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....quote:
dat woerdt niet automatisch met een beamer op je muur geprojecteerd???quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ondertussen even lezen wat Roel allemaal op Twitter heeft gezet.
dat dus!quote:
quote:
GADVERDAMME. DIE LUCHT !quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yep....maar verder is het een mooie stad om doorheen te kuieren. heb nog niet zoveel gezien, maar t centrum en de straatjes er om heen zijn prima te doen. alleen jammer dat de doelesteeg 's ochtends naar bier en pis ruikt....
Wel eens gedaan, maar het was teveel om te projecterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat woerdt niet automatisch met een beamer op je muur geprojecteerd???
Hoelaat vrij dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé bah. Een kut nieuw rooster gekregen, drie dagen in de week zes uur opstaan
's Avonds?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Hé bah. Een kut nieuw rooster gekregen, drie dagen in de week zes uur opstaan
Overmorgen Hans, overmorgen ga ik er naartoequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Go Back To The zoo ook nog niet gehoord
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Overmorgen Hans, overmorgen ga ik er naartoe
Jep. Ze spelen het dak er afquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ik
Whehequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor Hans heeft de ANWB Hansvoordeel.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gaaf man! Dat gaat echt tof wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met GBTTZ zeker wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het vanuuit huis wel horen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |