Mooie benamingen allemaal, maar wat doe je dan precies?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control. Business controller. Regio Eindhoven/Limburg.
Brede begrippen. In m'n vorige functie als business controller bestond het vooral uit opstellen/analyseren van managementrapportages (maand/kwartaal/jaar/ad hoc) en interne controle/fraudeonderzoek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooie benamingen allemaal, maar wat doe je dan precies?
Is er werk in het zuiden? In de financiële sector, hier in Friesland is het echt bagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Finance & control. Business controller. Regio Eindhoven/Limburg.
giel is me te enthousiast bij allerlei optredens enzo. en hij lult me net iets teveel. ik word er niet zo lekker mee en laat daarom de radio meestal uit 's ochtends.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eensGiel vind ik een prima show om te luisteren 's ochtends, vind Michiel niet echt meevallen.
Berekende je ook daadwerkelijk REV/RTV/RVV , ratio's en dat soort dingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Brede begrippen. In m'n vorige functie als business controller bestond het vooral uit opstellen/analyseren van managementrapportages (maand/kwartaal/jaar/ad hoc) en interne controle/fraudeonderzoek.
Het lijkt nu wel wat beter dan paar maanden geleden, maar als ik alleen in Zuid-Limburg zou zoeken (doe ik niet, want samenwoonplannen in Eindhoven), kun je wachten totdat je een ons weegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is er werk in het zuiden? In de financiële sector, hier in Friesland is het echt bagger.
Domien liet idd zoiets doorschemeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt af en toe wel es voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Berekende je ook daadwerkelijk REV/RTV/RVV , ratio's en dat soort dingen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Die hoorde ik dus ook, en bij de eerste lette ik nog niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is richting Utrecht ook nog een optie? Dat is +- een uurtje reizen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel wat beter dan paar maanden geleden, maar als ik alleen in Zuid-Limburg zou zoeken (doe ik niet, want samenwoonplannen in Eindhoven), kun je wachten totdat je een ons weegt. Noorden van Limburg en rond Eindhoven is aanbod groter.
O.a. dat heb ik dus morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt af en toe wel es voorbij.
Ik hoorde bij die eerst echt alleen maar gekraakquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die hoorde ik dus ook, en bij de eerste lette ik nog niet op...
SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
Klopt!SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 't verkeer meezit wel... da's in de spits helaas niet het geval, dus ik beperk me richting die kant tot ongeveer Den Bosch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is richting Utrecht ook nog een optie? Dat is +- een uurtje reizen?
De trein valt af dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't verkeer meezit wel... da's in de spits helaas niet het geval, dus ik beperk me richting die kant tot ongeveer Den Bosch.
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zonquote:
en leuke dames in mono- danwel bikini!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
De trein valt af dus
[..]
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zon
Dat ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en leuke dames in mono- danwel bikini!
Mij ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
De trein valt af dus
[..]
Ik moet denken aan een strand, blauwe zee, cocktail en zon
vind hij zelf ook. Hij zingt "stom paard stom"quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, weer die Dazzeld Kid. ik vind het niks!
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vind hij zelf ook. Hij zingt "stom paard stom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |