quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
WTF momentje van de dag http://www.digitalspy.co.(...)and-semen-scent.html
Broodnodig. ik zit erom te smachten werkelijk. Haat aan kouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor Roel...Ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
post ik eens een keer een juweeltje...is t weer niet goed!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor Roel...gelukkig zijn er bh'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Me2 ! Ben helemaal klaar met de kou. Heb echt zin om weer te bakken @ balkon. Biertje erbij. Nice.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Broodnodig. ik zit erom te smachten werkelijk. Haat aan kou
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Geen hartslag vind ik altijd een behoorlijke afknapper, voor de rest ben ik niet zo kieskeurig
nja, als ze nog warm is....quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Geen hartslag vind ik altijd een behoorlijke afknapper, voor de rest ben ik niet zo kieskeurig
ik knap er vooral op af als mn date een piemel blijkt te hebben....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
JvT lijkt me....quote:
Wat een crapquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Als er maar een gat in zit, he
.
wat was dat ook weer? ik geloof dat ik em goed vond...owja, Royal Republic met underwear. ja, vond ik vet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Elekrotechnique![]()
wist niet dat dit de single was
![]()
Trouwens, wat vonden jullie van de gloedjespikfonkel plaat? ik volg de band al behoorlijk lang en ik vind et tof dat ze nu door 3fm opgepikt lijken te worden
Erg OKquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Elekrotechnique![]()
wist niet dat dit de single was
![]()
Trouwens, wat vonden jullie van de gloedjespikfonkel plaat? ik volg de band al behoorlijk lang en ik vind et tof dat ze nu door 3fm opgepikt lijken te worden
Geen idee manquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werd deze vanmorgen ofzo ook niet gedraaid? Staat iig niet op 3fmfan...
ik meende dat ook ergens te lezen vanochtend. iig was Easy van FnM vorige week vrijdagochtend nog te horen op de straalpaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werd deze vanmorgen ofzo ook niet gedraaid? Staat iig niet op 3fmfan...
Dope trackquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende dat ook ergens te lezen vanochtend. iig was Easy van FnM vorige week vrijdagochtend nog te horen op de straalpaal.
Zit er ook klaar voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Arcade Fire live schijnt nogal iets bijzonders te zijn, dus ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |