Ik vond ze op Appelpop ook erg tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf man! Dat gaat echt tof worden.
Zijn live ook echt tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vond ze op Appelpop ook erg tof
Energiek is inderdaad het sleutelwoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn live ook echt tof. Leuke liedjes, veel energie. Daar staat echt een goede band op het podium. Qua zang niet altijd goed, maar de rest maakt veel goed.
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Energiek is inderdaad het sleutelwoord
als ik voor betaald word heb ik het er ook wel over. Bovendien heb ik ook geen hekel aan school, maar om zes uur opstaan is killing voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afzien kerel. Dat zijn dagen die ik dagelijks draai, maar krijg er dan ook voor betaald
.
Das kud inderdaad! Ben ook geen ochtendmens. Maar goed, misschien krijg je op korte termijn een ander roosterquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als ik voor betaald word heb ik het er ook wel over. Bovendien heb ik ook geen hekel aan school, maar om zes uur opstaan is killing voor mij
Mwoa. Dat duurt nog minstens 7 weken, dus dat is minder. Aan de andere kant heb ik wel weer op vrijdag vrij, dus ik blijf positief. Want lang weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das kud inderdaad! Ben ook geen ochtendmens. Maar goed, misschien krijg je op korte termijn een ander rooster. Zo'n rooster heb ik nog nooit gehad
.
Nog zat kaartjes, geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar eens zien hoe de Oosterpoort er voor staat.
Staan ze daar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar eens zien hoe de Oosterpoort er voor staat.
Oeh, dat is het betere werk! Even een paar dagen afzien, maar dan wel een lang weekend. Lekker losquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa. Dat duurt nog minstens 7 weken, dus dat is minder. Aan de andere kant heb ik wel weer op vrijdag vrij, dus ik blijf positief. Want lang weekend
Dat is tof !quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je bood je voor Zwolle ook al aan toch?
Dat staat jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je bood je voor Zwolle ook al aan toch?
Zwolle is al uitverkocht en zeer binnenkort. Oosterpoort?quote:
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat is het betere werk! Even een paar dagen afzien, maar dan wel een lang weekend. Lekker los. Maar toch, moet zeggen het is wel lang voor een schooldag.
I'm inquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle is al uitverkocht en zeer binnenkort. Oosterpoort?
Ik ben blij dat ik maar 1 zo'n dag hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemen
Oo.. miss montreal heeft fok ontdektquote:
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja. vier lessen van twee uur achtereen. Vervelendste is nog geen pauzes... Maar ik overleef het wel, gewoon die laatste lessen wat minder serieus nemen
Kijk, dat is de juiste insteekquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!
dat mocht ik willen dat ik miss mondriool was, mocht ik lekker giel pijpen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oo.. miss montreal heeft fok ontdekt
En dan vinden wij 1,5 uur al langquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oo.. miss montreal heeft fok ontdekt
ehm.....quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan vinden wij 1,5 uur al lang
Gewoon af en toe naar buiten lopen om een frisse neus te halen, onder het mom van toiletbezoek of koffie halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? 8u zonder pauze? dat doen ze chinese kinderslaven nog niet eens aan!
hij zegt...I'm in...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zegt...I'm in...
jij zegt: deal, houd ik je aan....
ik zeg![]()
![]()
En dan zo'n dikke toeter rokenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gewoon af en toe naar buiten lopen om een frisse neus te halen, onder het mom van toiletbezoek of koffie halen
djonko jeweetz!quote:
Pubertjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zegt...I'm in...
jij zegt: deal, houd ik je aan....
ik zeg![]()
![]()
Ik persoonlijk niet. meet vanwege het rookgedeelte dan het drugsgedeeltje, maar sowieso is het verspilde tijd natuurlijk. Kan je ook net zo goed opletten, betaal der genoeg voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |