Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
symquote:
afgelopen zondag nog gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat dan geen optie om te gaan doen?
niets eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ja, alsof je daar niet op zat te azen gek
Tot zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over de was gesproken.. ga die van mij ff uit de machine halen! Tot zo!
Je bent toch een neef van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*rolt spierballen*
Wat denk jij dan?
Hey Gfquote:
Dan zou ik het zo niet wetenquote:
dan zou ik er op hebben moeten azenquote:
Nicequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niets eens
en hem dan toch hebben
trevquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot zo![]()
[..]
Je bent toch een neef van mij
[..]
Hey Gf
[..]
Dan zou ik het zo niet weten
Whehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik er op hebben moeten azen
Blijven er niet veel over zo hequote:
nee, ik kom niet eens in de buuuuurtquote:
Ik bedoel dat hij dan niet sterk is.quote:
1e klinkt leuk als het droog weer isquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens voor papadag.
Naar het bos gaan en een bal meenemen; oude kleren aan en lekker door de bossen heen lopen. Bal mee om ze ergens achter aan te laten jagen. Vond ik heerlijk als klein kind.
Middagje knutselen (oké, niet zo mannelijk maar de kleintjes vinden het vaak bijzonder leuk).
Mc Donalds (kan niet fout gaan!)
i know, ik lees nogal eens kromquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik kom niet eens in de buuuuurt
Seks om de seksquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
Ik win tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar eens testen
[..]
Niet ST maar WW
Nou, dan doe je datquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef es70 het volgende:
Seks om de seks. Dan kan ik ook wel naar GF (of dichterbij
) gaan...
Ja, stel achterlijke spamkevers hierquote:
dan ga je toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel eens zo'n club willen zien als GF heeft
Was is al opgehangen ookquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
KSC meet bij GF organiseren dan maar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Nee, dat dacht ik niet, dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik niet gemeen kon zijn?
Wanneer wou je dan stoeien?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet, dat weet ik wel zeker.
En dan nog win ik
Ben ik toch te scheiterig voorquote:
Stoeien?quote:
Kost dat veel ja?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ik toch te scheiterig voor
En het is een paren club he, om daar in je eentje heen te gaan... vrouwlief is nogal preuts wat dat betreft
En voor kijken alleen is het een erg duur grapje als kerel alleen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC meet bij GF organiseren dan maar?
Nee. Getver. (Sorry GFquote:
Ik denk dat een man veel moet geven ja. ;xquote:
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraidquote:
Ja, voor een kerel alleen is het echt 3x zo duur ofzoquote:
Valt wel mee hoor Koen, als je bedenkt dat je ok heel de avond gratis eten en drinken hebt voor dat bedragquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraid
Dat is toch gewoon de kroeg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraid
denk dat als ik hier bedragen had genoemd dat als spam gezien werdquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje kijkt wel even op de site
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Koen, als je bedenkt dat je ok heel de avond gratis eten en drinken hebt voor dat bedrag
Meiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar alvast april
klotewinter voorbij
Ik ook net nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uit...
Lentequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar alvast april
klotewinter voorbij
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je die paar dagen niet meer wachten?
Nee, maar de rest is dan voor het vertier ....... is niet veel tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uit...
Ja, dat is eens in de zoveel tijd, op de thema-avondquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bonnie st Claire had er Meervout
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 toch maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh oh...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik en het opsporen van taal fouten =
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh oh...
Jij gaat voor die post ook slaag krijgen...
Taalfouten is zonder spatie.quote:
nee, dat had ik al een keer gedaanquote:
Ze zit nog met rooie oortjes te lezen ..........................quote:
Nee johquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze zit nog met rooie oortjes te lezen ..........................
is dat iets voor jou en your husbandquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat had ik al een keer gedaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze zit nog met rooie oortjes te lezen ..........................
nice, tnxquote:
Wat toevalligquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nice, tnx
Gisteren speelde ik een stuke melodie, dat was to France van Mike
Ja zeker, ik speelde het en kon er niet meer opkomen wat het nou was..quote:
Welke plannen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoe staan de plannen er voor?
Leuk dat je dat kunt spelen trouwensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik speelde het en kon er niet meer opkomen wat het nou was..
Gelukkig weet mijn lief het ook allemaal
Nee man! Zonder husband natuurlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat iets voor jou en your husband
Trustequote:
bij railz miniworld, maar ik weet niet of ie er nog staat..quote:
Ik wil 'em hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij railz miniworld, maar ik weet niet of ie er nog staat..
staat ie niet altijd dan, ben ik ook wel eens geweest tidje geledenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij railz miniworld, maar ik weet niet of ie er nog staat..
Slaap lekkerquote:
Dont worry about mequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Wat heb je weinig gepost, gaar het wel goed daar??
nee, dat was voor een jubileum ofzo...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat ie niet altijd dan, ben ik ook wel eens geweest tidje geleden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt dus op het moment in de spreekwoordelijke "ijskast"?
Tisser stom aan dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
Hier toch een paar stomme dingen![]()
Zowel Laptop als pa en ma
Oh dearquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
eentje is er gemakkelijk op te lossenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Vertel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
vond het wel leuk overigensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was voor een jubileum ofzo...
Ik van luchtkussensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel leuk overigens, hou wel van treintjes
ik ook, ook om er op te gaanquote:
Ja, ik wil er ook graag opquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, ook om er op te gaan
maar staat altijd zo debiel als volwassen kerel tussen die kids
quote:
quote:Een megagroot luchtkussen in de vorm van een trein. Het gevaarte is maar liefst 26 meter lang, 4 meter breed en 5 meter hoog!
Oke, is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, Ik moest er gewoon weer even aan herinnerd worden
Laptop wil niet even simpel servicepak instalerenquote:
ojee, het zit je niet meequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
Laptop wou niet even simpel servicepak instaleren![]()
van mijn ma haar electrische deken aan doen anders koud in bed en mijn pa had dus rotzooi op de trap laten slingeren en heb daardoor dus zowel mijn hoofd als mijn zijgestoten
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tofquote:
Ach nee, NIET je zij...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, is goed
[..]
Laptop wou niet even simpel servicepak instaleren![]()
van mijn ma haar electrische deken aan doen anders koud in bed en mijn pa had dus rotzooi op de trap laten slingeren en heb daardoor dus zowel mijn hoofd als mijn zijgestoten
Vast net zo debiel als een stel volwassenen in een ballenbak die daar qua afmetingen niet geschikt voor isquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, ook om er op te gaan
maar staat altijd zo debiel als volwassen kerel tussen die kids
Das wel bagger jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, is goed
[..]
Laptop wil niet even simpel servicepak instaleren![]()
Nee, die was hier geweest. Ik gok op WoWquote:
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof
Bij dezen alvast een request voor ONZ radioquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owwww dat vind ik zo'n mooi nummer
Ballenbakquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast net zo debiel als een stel volwassenen in een ballenbak die daar qua afmetingen niet geschikt voor is..
Later op de avond tijdens een personeelsfeestje...
Alleen in GRTD (CC, Zero, Merel en een mod die ik niet ken)quote:
Ojaaaaaaaaaaaa, dat wilde ik nog doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij dezen alvast een request voor ONZ radio.
sinds mijn akkefietje met Lutte ben ik daar niet eens meer geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen in GRTD (CC, Zero, Merel en een mod die ik niet ken)
genoteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij dezen alvast een request voor ONZ radio.
Jaquote:
Ik heb Lutte daar al vrij lang niet meer gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds mijn akkefietje met Lutte ben ik daar niet eens meer geweest
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom er ook niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op mijn verjaardagquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
genoteerd
Zondag om 22:00 mag ik weer
En die vonden er de volgende dag 200 grote sokken in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
. Samen een keer in spelen
![]()
![]()
?
En hij was nog schoon! Want nieuw, en zou pas de dag erna geopend worden voor kindjes
...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die vonden er de volgende dag 200 grote sokken in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tofquote:
Alvast gefeliciteerd!quote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die was hier geweest. Ik gok op WoW.
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed gegoktEn nu ga ik slapen
Welterusten allemaal
VEERTIG JAAR?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!![]()
Ben hier dan niet: 40-jarig huwelijksfeest van mijn ouders
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
niks, ik gaf een normale reactie en kreeg abnormale antwoordenquote:
truste MZquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Ik ken je wel een beetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Truste mopquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Sweet dreams Marquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Slaap lekker lieverdjequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Jaoh... Die ouwelui hier ook alweer ruim 30quote:
Lukt het niet met de muis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
Morgen nog maar eens een poging wagen met die stomme laptop![]()
Mijn opa en oma hadden er ruim 58 jaar op zitten toen mijn opa overleedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn ouders hebben de 46 net niet gehaald helaas
de mijne haalden 53 jaar , das alweer 10 jaar geledenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah gos....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's vervelendquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks, ik gaf een normale reactie en kreeg abnormale antwoorden
toen maar weggegaan
het was altijd een heel leuke SC, zeker overdag, maar laatste weken is het stukken minderquote:
Mijn grootouders waren nog niet bij de 40 toen opa overleedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaoh... Die ouwelui hier ook alweer ruim 30![]()
...
Vista is inderdaad bagger. Alleen de Business versie gaat nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Servicepack er op instaleren, morgen nog maar eens proberen. KUT VISTA
dat weet ik, van de pats boemquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vader was pats boem weg....
Ik ben geen fan van alle users daar maar vind een aantal wel heel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was altijd een heel leuke SC, zeker overdag, maar laatste weken is het stukken minder
ben ik dan de enige die geen problemen heeft met vista?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vista is inderdaad bagger. Alleen de Business versie gaat nog
Ik vind het vooral erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die geen problemen heeft met vista?
bijna welquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bijna wel, alleen "basic" gebruikers en beginners kunnen er over 't algemeen zonder problemen mee werken
Wat erg...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vader was pats boem weg....
Vista is Windows 7 Alpha releasequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt hard, maar beter van wel, anders wil het zeggen dat jij eerder zou gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat erg...
Is nog steeds mijn grootste nachtmeriie: 1 of beide ouders verliezen..
Helaas gaat het toch een keer gebeuren
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vista is Windows 7 Alpha releaseZ'n tijd te ver vooruit indertijd
That's not mequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bijna wel, alleen "basic" gebruikers en beginners kunnen er over 't algemeen zonder problemen mee werken
Dat idee heb ik dus ook want mijn ouders zijn er fan vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Windows '98 met een Windows 2000 feestneus en 10x meer crashesquote:
De mijn 34 jaar in april, als ik het goed hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hahaMijne dit jaar ook 38 bedenk ik me nu
als je het aan ziet komen kun je er nog een beetje naar toe leven, maar een aneurisma is echt pats boem...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat erg...
Is nog steeds mijn grootste nachtmeriie: 1 of beide ouders verliezen..
Helaas gaat het toch een keer gebeuren
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows '98 met een Windows 2000 feestneus en 10x meer crashes
Klopt. Of dat nog steeds zo is weet ik overigens nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
98 2e editie was goed hoor, 2000 ook (nog steeds trouwens
)
W98 heb ik ook heel lang prima mee gewerktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows '98 met een Windows 2000 feestneus en 10x meer crashes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je het aan ziet komen kun je er nog een beetje naar toe leven, maar een aneurisma is echt pats boem...
Dat is idd heel plotseling ja..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je het aan ziet komen kun je er nog een beetje naar toe leven, maar een aneurisma is echt pats boem...
ik had 2nd editionquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
98 2e editie was goed hoor, 2000 ook (nog steeds trouwens
)
Ben altijd wel happy met XP geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
W98 heb ik ook heel lang prima mee gewerkt
Maar als ik van alle versies mag kiezen, geen mij maar XP
Doe mij dan maar 3.11quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
draai nu 1.5 jaar Windows 7 en XP begin ik langzamerhand te verleren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog mee gewerktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij dan maar 3.11die deed het of niet, geen andere mogelijkheid
ik heb het liggen in seal en ik durf het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
draai nu 1.5 jaar Windows 7 en XP begin ik langzamerhand te verleren.
Zakelijk is het nog steeds hetgeen we installeren bij ons, 7 is nog steeds "not done"
Heb ik 4 jaar lang les mee gegeven, toen noodgedwongen over gestapt naar XP.quote:
Ik alleen met de laatste versie van dos en dan zelf je cd-speler aan roepenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog mee gewerkt
En Dos 3.iets en Dos 6.22
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ST in slaap gesust door dat Windows gebazel?
yep, mijn eerste 2 speeds CD drive indertijd op de HCC dagen gekocht, moest je koppelen aan je Sound Blaster kaartquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen met de laatste versie van dos en dan zelf je cd-speler aan roepen
Win 85 was kut om te installeren, moest je eerst vanaf een floppy een bestandje op je had zetten en dan pas kon je de cd !!!! draaien En dat heb ik tientallen zoniet honderden keren gedaan net zoals W98..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen met de laatste versie van dos en dan zelf je cd-speler aan roepen
Ik weet het, heb het zelf ook gedaan, alleen dan niet zo vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Win 85 was kut om te installeren, moest je eerst vanaf een floppy een bestandje op je had zetten en dan pas kon je de cd !!!! draaien En dat heb ik tientallen zoniet honderden keren gedaan net zoals W98..
en vergeet Basic en Qbasic nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog mee gewerkt
En Dos 3.iets en Dos 6.22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
zow, waar was dat? Zo snel lijken ze nooit te rijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw baanrecord geklokt op de Fyra: 173,7 km/h
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en vergeet Basic en Qbasic niet
Basic deed ik op De C64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik ga niet slapen, ik ga gewoon wegquote:
Dag lieverdquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw baanrecord geklokt op de Fyra: 173,7 km/h
[ afbeelding ]
we jagen je wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, ik ga gewoon weg
Maar ik ga zo wel slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga gewoon weg lekker lieverdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dag lieverd![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Tot morgen. Ging je morgen nou hier werken?
Dag, STquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar zullen we het eens over hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga niet slapen![]()
Ik snap gewoon geen fuck van wat jullie zeggen, dus dan ga ik wel wat anders doen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga niet slapen![]()
Ik snap gewoon geen fuck van wat jullie zeggen, dus dan ga ik wel wat anders doen
Iets ten noorden van de Groene Hart tunnelquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, waar was dat? Zo snel lijken ze nooit te rijden
naast de A4 dus, rij ik dagelijks langsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets ten noorden van de Groene Hart tunnel
Ja, morgen ga ik hier werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
Dag lieverd![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Tot morgen. Ging je morgen nou hier werken?
Is goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En nogmaals bedankt voor je hulp gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |