nee, dat was voor een jubileum ofzo...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat ie niet altijd dan, ben ik ook wel eens geweest tidje geleden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt dus op het moment in de spreekwoordelijke "ijskast"?
Tisser stom aan dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
Hier toch een paar stomme dingen![]()
Zowel Laptop als pa en ma
Oh dearquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
eentje is er gemakkelijk op te lossenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Vertel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
vond het wel leuk overigensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was voor een jubileum ofzo...
Ik van luchtkussensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel leuk overigens, hou wel van treintjes
ik ook, ook om er op te gaanquote:
Ja, ik wil er ook graag opquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, ook om er op te gaan
maar staat altijd zo debiel als volwassen kerel tussen die kids
quote:
quote:Een megagroot luchtkussen in de vorm van een trein. Het gevaarte is maar liefst 26 meter lang, 4 meter breed en 5 meter hoog!
Oke, is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, Ik moest er gewoon weer even aan herinnerd worden
Laptop wil niet even simpel servicepak instalerenquote:
ojee, het zit je niet meequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
Laptop wou niet even simpel servicepak instaleren![]()
van mijn ma haar electrische deken aan doen anders koud in bed en mijn pa had dus rotzooi op de trap laten slingeren en heb daardoor dus zowel mijn hoofd als mijn zijgestoten
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tofquote:
Ach nee, NIET je zij...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, is goed
[..]
Laptop wou niet even simpel servicepak instaleren![]()
van mijn ma haar electrische deken aan doen anders koud in bed en mijn pa had dus rotzooi op de trap laten slingeren en heb daardoor dus zowel mijn hoofd als mijn zijgestoten
Vast net zo debiel als een stel volwassenen in een ballenbak die daar qua afmetingen niet geschikt voor isquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, ook om er op te gaan
maar staat altijd zo debiel als volwassen kerel tussen die kids
Das wel bagger jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, is goed
[..]
Laptop wil niet even simpel servicepak instaleren![]()
Nee, die was hier geweest. Ik gok op WoWquote:
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof
Bij dezen alvast een request voor ONZ radioquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owwww dat vind ik zo'n mooi nummer
Ballenbakquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast net zo debiel als een stel volwassenen in een ballenbak die daar qua afmetingen niet geschikt voor is..
Later op de avond tijdens een personeelsfeestje...
Alleen in GRTD (CC, Zero, Merel en een mod die ik niet ken)quote:
Ojaaaaaaaaaaaa, dat wilde ik nog doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij dezen alvast een request voor ONZ radio.
sinds mijn akkefietje met Lutte ben ik daar niet eens meer geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen in GRTD (CC, Zero, Merel en een mod die ik niet ken)
genoteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij dezen alvast een request voor ONZ radio.
Jaquote:
Ik heb Lutte daar al vrij lang niet meer gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds mijn akkefietje met Lutte ben ik daar niet eens meer geweest
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom er ook niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op mijn verjaardagquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
genoteerd
Zondag om 22:00 mag ik weer
En die vonden er de volgende dag 200 grote sokken in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
. Samen een keer in spelen
![]()
![]()
?
En hij was nog schoon! Want nieuw, en zou pas de dag erna geopend worden voor kindjes
...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die vonden er de volgende dag 200 grote sokken in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tofquote:
Alvast gefeliciteerd!quote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die was hier geweest. Ik gok op WoW.
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed gegoktEn nu ga ik slapen
Welterusten allemaal
VEERTIG JAAR?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!![]()
Ben hier dan niet: 40-jarig huwelijksfeest van mijn ouders
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed gegoktEn nu ga ik slapen
Welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |