Ben ik toch te scheiterig voorquote:
Stoeien?quote:
Kost dat veel ja?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ik toch te scheiterig voor
En het is een paren club he, om daar in je eentje heen te gaan... vrouwlief is nogal preuts wat dat betreft
En voor kijken alleen is het een erg duur grapje als kerel alleen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC meet bij GF organiseren dan maar?
Nee. Getver. (Sorry GFquote:
Ik denk dat een man veel moet geven ja. ;xquote:
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraidquote:
Ja, voor een kerel alleen is het echt 3x zo duur ofzoquote:
Valt wel mee hoor Koen, als je bedenkt dat je ok heel de avond gratis eten en drinken hebt voor dat bedragquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraid
Dat is toch gewoon de kroeg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. Terecht ook denk ik, anders gaan veel kerels het als een goedkoop alternatief voor de hoeren zien I'm afraid
denk dat als ik hier bedragen had genoemd dat als spam gezien werdquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje kijkt wel even op de site
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Koen, als je bedenkt dat je ok heel de avond gratis eten en drinken hebt voor dat bedrag
Meiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar alvast april
klotewinter voorbij
Ik ook net nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uit...
Lentequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar alvast april
klotewinter voorbij
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je die paar dagen niet meer wachten?
Nee, maar de rest is dan voor het vertier ....... is niet veel tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vreet en zuip die 70 ballen er nét niet uit...
Ja, dat is eens in de zoveel tijd, op de thema-avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |