Ga een spelletje doen met zijn 3en of zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Reisbureau.
Moet nog wat leuks bedenken voor de zaterdag
ik ben in de mood voor softe muziek...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
die denken dat vaak alleen maarquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
Hoi Cougar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Lekker handig van jequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar word ik niet zo vrolijk van. Volgens mij heb ik nog maar weinig goede kleren niet in de was liggen.
spelletjes doen we vaak zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga een spelletje doen met zijn 3en of zo
Ooohquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben in de mood voor softe muziek...
Deze past vandaag niet
deze wel:
Aha, jammer dat het dan niet echt warm en zonnig is van wat ik zo zie, anders was een speeltuin een goede optiequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spelletjes doen we vaak zat
op papadag meestal ergens heen, leuk museum, kinderspeelparadijks, in de zomer naar t strand etc
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.quote:
je weet het hequote:
ja, boven de 20 danquote:
Hoiquote:
Nu word ik nieuwsgierig...quote:
hmhmhmquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die denken dat vaak alleen maar
Als ik weer aan het werk ben is ongeveer de helft van de was hier van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.
Heerlijk, single zijn.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
monogame huwelijken....... het hoort erbij, schijnt....
neuh, dat wordt pas vanaf lente weer leuke optiequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, jammer dat het dan niet echt warm en zonnig is van wat ik zo zie, anders was een speeltuin een goede optie
Kan jij dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.
Heerlijk, single zijn.
Heb jij al een toetje gehad vanavond?quote:
Oh, dan ben ik ook nog een jonkie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet het he
[..]
ja, boven de 20 dan
[..]
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
W8 maar tot ik later groot benquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet het he
[..]
ja, boven de 20 dan
[..]
Hoi
(niet dat het mijn idee ook is, volgens mij zijn mensen van nature helemaal niet monogaam)quote:
Alles op 40 graden en de wasmachine in!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb jij al een toetje gehad vanavond?
Ja, ben erquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskey ben je er?
Legt brokjes neer. ..
Yup, vooral nu moet je dan wel creatief zijn, hoe goed zijn ze dan met zwemmen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, dat wordt pas vanaf lente weer leuke optie
Nee, jij bent gewoon de uitzonderingquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik ook nog een jonkie.
Dat komt dan helemaal goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sjookoolaadevlaaa
![]()
maar het was het laatste restje, dus er kan nog wel wat bij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon de uitzondering
denk ik ook niet, vet onhandigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(niet dat het mijn idee ook is, volgens mij zijn mensen van nature helemaal niet monogaam)
voor mij een prima nummer om wat overtollig vocht kwijt te rakenquote:
oudste heeft diploma, jongste is druk bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, vooral nu moet je dan wel creatief zijn, hoe goed zijn ze dan met zwemmen?
Ik bedoel de wasmachine draaienquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alles op 40 graden en de wasmachine in!
Warm genoeg om het eruit te weten, koud genoeg om het niet te laten krimpen.
I know, daarom ook de kusjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij een prima nummer om wat overtollig vocht kwijt te raken![]()
*rolt spierballen*quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel de wasmachine draaien
Is dat dan geen optie om te gaan doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste heeft diploma, jongste is druk bezig
Bring it onquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft wel zin in spelletjes spelen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*rolt spierballen*
Wat denk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |