ben je te dun voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
Ik gooi mezelf maar bij het grofvuil dan
Ik wil een harem vol leuke mannenquote:
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
Hey WWquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.
doe je goedquote:
Gratis tip: Dell-toetesenborden hebben afwateringsgootjes en -gaatjes, dan blijft het er niet in liggen en plakken en doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha shit mijn bier![]()
Oh, sorry hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar gingen wij het ook niet meer over hebben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
die heb ik weg gegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis tip: Dell-toetesenborden hebben afwateringsgootjes en -gaatjes, dan blijft het er niet in liggen en plakken en doen.
Ik zou zeggen neem er eenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit naar een treetje Bock Bier te staren
Feitquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar gingen wij het ook niet meer over hebben
Hmmmmz, misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.
Ik dacht dat Wok op "zakenreis" wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hotel? Wilde Wokking een avondje rust en heeft ze Wok naar een hotel gestuurd?
JIj bent te goed voor deze wereld.quote:
ik ga dat zo doenquote:
ik breng de kids ook maar 2x per week naar school, meer is met die reistijd van me niet waar te maken en dan ook nog 8 uur per dag te werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik haal Thijs meestal op, hij brengt hem dan weer vaker weg
Hey Friemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wok op "zakenreis" was![]()
Daar zijn de studentjes dus latersssssss![]()
Hij doet ut weer
quote:
ik geef serieus alles weg....quote:
Ik zou niet weten waar je dat moet kopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga dat zo doen
Van de week toch eens op jacht naar Jopen Bier
Ik wil wel maar dan ga ik ruzie krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen willen veel mannen schijnbaar 'de enige' zijn
.
Het lijken soms verd*mme wel wijven.
Tuurlijk! Zetten we er nog een leuk kaartje met omschrijving ervoor, mooi jasje, dasje aan en je kan zo in de etalage.quote:
Ik ken genoeg ouders die het NOOIT doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik breng de kids ook maar 2x per week naar school, meer is met die reistijd van me niet waar te maken en dan ook nog 8 uur per dag te werken
Woohooquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zetten we er nog een leuk kaartje met omschrijving ervoor, mooi jasje, dasje aan en je kan zo in de etalage.
AH schijnt het te hebben en anders rij ik even langs de kerk binnenkortquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat moet kopen
De kerkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AH schijnt het te hebben en anders rij ik even langs de kerk binnenkort
Laterquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
ff naar huis crossen ....... totzo
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen willen veel mannen schijnbaar 'de enige' zijn
.
Het lijken soms verd*mme wel wijven.
rij voorzichtigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef serieus alles weg....
Ik ga geen geld vragen voor dingen waar ik iemand een plezier mee kan doen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelens
Tot zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
Hoe is die?quote:
Ja. Bijman. Extra-meneer. Side dish, ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |