quote:
Yayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de dag ook wel goed doorgekomen, de tweede dag op rij zelfs
de heks zit hier al op de bankquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, een stomme uitdrukking.
Waarom is jouw huwelijk een sprookjeshuwelijk en is dat ook volgens jou zo
quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
Carnaval is het volksfeest van al dan niet tijdelijke alcoholisten!
Als jij het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
met een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ik ben anders gewoon ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteus
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
of weet jij een betere?
Je bent zelf liefquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben anders gewoon ik![]()
En jij bent gewoon jij, en jij bent lief.
Never mind.quote:
Ehm. Nee. Maar dat weet je bestquote:
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
Koen heeft geen sprookjeshuwelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
quote:
Of bleef de prinses een kikkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaan
Ehm, not quitequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Op mijn muil gezicht gaan, zoiets
.
Slaap lekker wokquote:
quote:
Het is mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Nou ook weer klaar met mijn haar enzo
Ok. Jij bent mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
adoratietopic gesloten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
uhm...gewoon geen adoratietopicquote:
hmmm zou je niet zeggen hier somsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm...gewoon geen adoratietopic
Jawel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou nou opquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
ST is best een heel lekker wijf en dat weet ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |