Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hahaha zelfs met een normale post heb je nog de Lapoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er sommige mensen maanden bezig zijn met praalwagens en weet ik het wat en er echt helemaal in opgaan. Het is meer een excuus voor de zuipliefhebbers om dan helemaal los te gaan. Ik weet wel dat niet IEDEREEN zich kapot zuipt tijdens carnaval
Nee, die snappen ons zuiderlingen niet en zullen ons nooit snappen ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Maarja, die hollanders witten da tonnie.
oke, ik dacht al, heeft ze eindelijk weekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat was iets heel anders
Heb jij ST in leer gemist?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het TT subject gemist geloof ik
Dat was een truukquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha zelfs met een normale post heb je nog de Lapo
ik was vorige topics bij Mediamarktquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
oke
[..]
Heb jij ST in leer gemist?
Dat is zeker balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vorige topics bij Mediamarkten kids in bed doen
de foto staat er nog wel hoor, 2 topics terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vorige topics bij Mediamarkten kids in bed doen
terugzoeken dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de foto staat er nog wel hoor, 2 topics terug
Jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Wie loopt er even voor ome Stewie naar de koelkast? Ik heb dorst
ben je dus net te laatquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Niks omquote:
Denk om je bloeddruk, schatquote:
Ohhhh. Jouw vrouw dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degene waar ik mee getrouwd schijn te zijn
Ik kan prima typen, ik word alleen steeds gestoord (ja, nog gestoorderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Ik kan wel tegen een slokje![]()
Ik ga jou trouwens op een type cursus sturen want het duurt me steeds te lang![]()
Oh dear, geen spare ribs voor my lady![]()
Ik was nuchterquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
Net als de kermis in Volendam. Daar is ook niemand nuchter
Ome stewie heeft toch geen polio?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Dit had ook in 3 posts gekunt hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ohhhh. Jouw vrouw dus.
[..]
Ik kan prima typen, ik word alleen steeds gestoord (ja, nog gestoorder).
[..]
Ik was nuchter.
Mijn bloeddruk is prima hoor...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk, schat
yep, de vrouw is een uitdrukking hequote:
Ik vind jou tofquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit had ook in 3 posts gekunt hoor
Nou, hier ga je lam worden![]()
gelukkig nog iemand die vandaagquote:
Ik heb geen foto gekregen. Obviouslyquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig nog iemand die vandaagvindt
Je foto is ook![]()
![]()
Nouhouquote:
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteusquote:
Ik ben de dag ook wel goed doorgekomen, de tweede dag op rij zelfsquote:
Ja, een stomme uitdrukkingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de vrouw is een uitdrukking he
ik heb volgens iedereeen hier ook een sprookjeshuwelijk
Het is dus gewoon jouw dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteus
staat in 2.666quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Heey
[..]
Ik heb geen foto gekregen. Obviously
quote:
Yayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de dag ook wel goed doorgekomen, de tweede dag op rij zelfs
de heks zit hier al op de bankquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, een stomme uitdrukking.
Waarom is jouw huwelijk een sprookjeshuwelijk en is dat ook volgens jou zo
quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
Carnaval is het volksfeest van al dan niet tijdelijke alcoholisten!
Als jij het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
met een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ik ben anders gewoon ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteus
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
of weet jij een betere?
Je bent zelf liefquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben anders gewoon ik![]()
En jij bent gewoon jij, en jij bent lief.
Never mind.quote:
Ehm. Nee. Maar dat weet je bestquote:
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
Koen heeft geen sprookjeshuwelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
quote:
Of bleef de prinses een kikkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaan
Ehm, not quitequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Op mijn muil gezicht gaan, zoiets
.
Slaap lekker wokquote:
quote:
Het is mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Nou ook weer klaar met mijn haar enzo
Ok. Jij bent mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
adoratietopic gesloten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
uhm...gewoon geen adoratietopicquote:
hmmm zou je niet zeggen hier somsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm...gewoon geen adoratietopic
Jawel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou nou opquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
ST is best een heel lekker wijf en dat weet ze
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent lief en soms wat te bescheiden
Nee, veel te bescheidenquote:
hmmm mijn vrouw noemde me ooit een impotente lulquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
ST, de vrouw waar zelfs impotente mannen een erectie van krijgen
Okay, die is misschien wat grof maar niet grof bedoeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
ST, de vrouw waar zelfs impotente mannen een erectie van krijgen
Whatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm mijn vrouw noemde me ooit een impotente lul
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaan
Dat is ook niet aardig van haarquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen is aan 'het werk' kijkende naar jouw foto in topic 2666quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
nu hebben jullie iedereeen weggejaagd
Nee hoor, niet iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
nu hebben jullie iedereeen weggejaagd
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is aan 'het werk' kijkende naar jouw foto in topic 2666
Wie welquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koen heeft geen sprookjeshuwelijk
Lekker taartje met waarschijnlijk een overweldigend lekkere vullingquote:
KLAAR NOU!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker taartje met waarschijnlijk een overweldigend lekkere vulling
Ik had het gewoon over een taartjequote:
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over een taartje
Elke avond zat ze op de bank?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik had wel een sprookjeshuwelijk
Elke avond als ik thuis kwam zat er een heks op de bank
QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik had wel een sprookjeshuwelijk
Elke avond als ik thuis kwam zat er een heks op de bank
Welterusten jongenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg gefokt voor vandaag
Vroeg naar bed een keer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed een keer
jouw vent zit te gamenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Elke avond zat ze op de bank?
Die van Koen ook al..
Luie mormels
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed een keer
nee, hij werkt gewoon hoor, meestalquote:
je kwaakt af en toequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
Ik zou echt een fantastisch man zijn al heb ik wel wat Donald Duck trekjes
jij loopt ook in je blote kont, behalve als je gaat zwemmen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
Ik zou echt een fantastisch man zijn al heb ik wel wat Donald Duck trekjes
zelfs ik ben 2 dagen in de week eerder thuis, haal ik de koters van de BSOquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hij werkt gewoon hoor, meestal![]()
en dan ben ik eerder thuis
Ik kan nog wel eens wat driftig zijnquote:
Whahahahahahahaha shit mijn bierquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij loopt ook in je blote kont, behalve als je gaat zwemmen?
Hahahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha shit mijn bier![]()
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik haal Thijs meestal op, hij brengt hem dan weer vaker wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik ben 2 dagen in de week eerder thuis, haal ik de koters van de BSO
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
viel me nooit op bij DD, totdat ik het ergens gelezen hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Helaasquote:
ben je te dun voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
Ik gooi mezelf maar bij het grofvuil dan
Ik wil een harem vol leuke mannenquote:
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
Hey WWquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.
doe je goedquote:
Gratis tip: Dell-toetesenborden hebben afwateringsgootjes en -gaatjes, dan blijft het er niet in liggen en plakken en doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, sorry hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar gingen wij het ook niet meer over hebben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas
die heb ik weg gegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis tip: Dell-toetesenborden hebben afwateringsgootjes en -gaatjes, dan blijft het er niet in liggen en plakken en doen.
Ik zou zeggen neem er eenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit naar een treetje Bock Bier te staren
Feitquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar gingen wij het ook niet meer over hebben
Hmmmmz, misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon in de tweedehands-winkel. Dan komen er vanzelf vrouwen kijken en eentje je meenemen! Niet jezelf te vroeg afschrijven.
Ik dacht dat Wok op "zakenreis" wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hotel? Wilde Wokking een avondje rust en heeft ze Wok naar een hotel gestuurd?
JIj bent te goed voor deze wereld.quote:
ik breng de kids ook maar 2x per week naar school, meer is met die reistijd van me niet waar te maken en dan ook nog 8 uur per dag te werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik haal Thijs meestal op, hij brengt hem dan weer vaker weg
Hey Friemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wok op "zakenreis" was![]()
Daar zijn de studentjes dus latersssssss![]()
Hij doet ut weer
quote:
ik geef serieus alles weg....quote:
Ik zou niet weten waar je dat moet kopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga dat zo doen
Van de week toch eens op jacht naar Jopen Bier
Ik wil wel maar dan ga ik ruzie krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen willen veel mannen schijnbaar 'de enige' zijn
.
Het lijken soms verd*mme wel wijven.
Tuurlijk! Zetten we er nog een leuk kaartje met omschrijving ervoor, mooi jasje, dasje aan en je kan zo in de etalage.quote:
Ik ken genoeg ouders die het NOOIT doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik breng de kids ook maar 2x per week naar school, meer is met die reistijd van me niet waar te maken en dan ook nog 8 uur per dag te werken
Woohooquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zetten we er nog een leuk kaartje met omschrijving ervoor, mooi jasje, dasje aan en je kan zo in de etalage.
AH schijnt het te hebben en anders rij ik even langs de kerk binnenkortquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat moet kopen
De kerkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AH schijnt het te hebben en anders rij ik even langs de kerk binnenkort
Laterquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
ff naar huis crossen ....... totzo
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelensquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen willen veel mannen schijnbaar 'de enige' zijn
.
Het lijken soms verd*mme wel wijven.
rij voorzichtigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef serieus alles weg....
Ik ga geen geld vragen voor dingen waar ik iemand een plezier mee kan doen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelens
Tot zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef friemelaar het volgende:
Hoe is die?quote:
Ja. Bijman. Extra-meneer. Side dish, ...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelens
Klinkt gewaagd met dit weer maar wie weetquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over jasje dasje gesproken. Is het morgen mooi genoeg weer dat ik zonder risico een witte broek zou kunnen dragen (feestje)?
Ik wil 't, ik zeg niet dat ik 't hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
Ik hoorde dat je niet meer in dat fijne dorp woont, dan wordt er een stuk minder op je gelet
Hai Whiskersquote:
Redelijk, vriendin heeft me meegenomen voor een High Teaquote:
Het is echt een knalwitte van katoen. Dus ik weet niet of ik de gok wil wagen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt gewaagd met dit weer maar wie weet
Oooh, wat tofquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Redelijk, vriendin heeft me meegenomen voor een High Tea
Dat is zeker tofquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel een beetje meer voor de Lente/Zomer als ik zo eerlijk mag zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is echt een knalwitte van katoen. Dus ik weet niet of ik de gok wil wagen.
hey, leuk zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is echt een knalwitte van katoen. Dus ik weet niet of ik de gok wil wagen.
Kerel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai Whiskers![]()
Pa nog goed thuisgekomen?
Fuck de normen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel een beetje meer voor de Lente/Zomer als ik zo eerlijk mag zijn
ik heb er geen probleem meequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kerels kunnen een bijvrouw hebben, dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ik een bijman kan hebben
.
Misschien alleen voor 'spelletjes'quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kerels kunnen een bijvrouw hebben, dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ik een bijman kan hebben
.
Met wie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dan ga ik ruzie krijgen
Spelletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien alleen voor 'spelletjes'
quote:
Was het ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, leuk zeg
Klinkt als een positieve dag
vrouwlief werken he, dan zijn we een dagje met z'n 3-enquote:
Blauwig overhemdje met witte broek is altijd goed.quote:
Lijkt mij ook iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Nog ruim een weekquote:
Met jou zou ik best willen spelenquote:
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blauwig overhemdje met witte broek is altijd goed.
Ik snap dat je het spannend vind maar het komt goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was het ook!
Morgen naar de bedrijfsarts, dus wel spannend..
Maak er een leuke gezellig dag vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief werken he, dan zijn we een dagje met z'n 3-en
Fijn dat hij goed thuis is gekomen, maar balen dattie zo eigenwijs is zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig wel wel..![]()
Maar hij moest en zou naar huis gaan lopen toen hij eindelijk in Breda was..
Reisbureau.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak er een leuke gezellig dag van![]()
Wat voor een werk doet vrouwlief dan?
Psiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over jasje dasje gesproken. Is het morgen mooi genoeg weer dat ik zonder risico een witte broek zou kunnen dragen (feestje)?
Mannenquote:
sommige oudjes ook hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
Daar word ik niet zo vrolijk van. Volgens mij heb ik nog maar weinig goede kleren niet in de was liggen.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bijman. Extra-meneer. Side dish, ...
Ga een spelletje doen met zijn 3en of zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Reisbureau.
Moet nog wat leuks bedenken voor de zaterdag
ik ben in de mood voor softe muziek...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
die denken dat vaak alleen maarquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoi Cougar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Lekker handig van jequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar word ik niet zo vrolijk van. Volgens mij heb ik nog maar weinig goede kleren niet in de was liggen.
spelletjes doen we vaak zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga een spelletje doen met zijn 3en of zo
Ooohquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben in de mood voor softe muziek...
Deze past vandaag niet
deze wel:
Aha, jammer dat het dan niet echt warm en zonnig is van wat ik zo zie, anders was een speeltuin een goede optiequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spelletjes doen we vaak zat
op papadag meestal ergens heen, leuk museum, kinderspeelparadijks, in de zomer naar t strand etc
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.quote:
je weet het hequote:
ja, boven de 20 danquote:
Hoiquote:
Nu word ik nieuwsgierig...quote:
hmhmhmquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die denken dat vaak alleen maar
Als ik weer aan het werk ben is ongeveer de helft van de was hier van mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.
Heerlijk, single zijn.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
monogame huwelijken....... het hoort erbij, schijnt....
neuh, dat wordt pas vanaf lente weer leuke optiequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, jammer dat het dan niet echt warm en zonnig is van wat ik zo zie, anders was een speeltuin een goede optie
Kan jij dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, voordat het een keer nuttig is voor mij om de wasmachine te draaien moet ik de helft van mijn kleren verbruikt hebben.
Heerlijk, single zijn.
Heb jij al een toetje gehad vanavond?quote:
Oh, dan ben ik ook nog een jonkie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet het he
[..]
ja, boven de 20 dan
[..]
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
W8 maar tot ik later groot benquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet het he
[..]
ja, boven de 20 dan
[..]
Hoi
(niet dat het mijn idee ook is, volgens mij zijn mensen van nature helemaal niet monogaam)quote:
Alles op 40 graden en de wasmachine in!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb jij al een toetje gehad vanavond?
Ja, ben erquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskey ben je er?
Legt brokjes neer. ..
Yup, vooral nu moet je dan wel creatief zijn, hoe goed zijn ze dan met zwemmen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, dat wordt pas vanaf lente weer leuke optie
Nee, jij bent gewoon de uitzonderingquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik ook nog een jonkie.
Dat komt dan helemaal goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sjookoolaadevlaaa
![]()
maar het was het laatste restje, dus er kan nog wel wat bij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon de uitzondering
denk ik ook niet, vet onhandigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(niet dat het mijn idee ook is, volgens mij zijn mensen van nature helemaal niet monogaam)
oudste heeft diploma, jongste is druk bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, vooral nu moet je dan wel creatief zijn, hoe goed zijn ze dan met zwemmen?
Ik bedoel de wasmachine draaienquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alles op 40 graden en de wasmachine in!
Warm genoeg om het eruit te weten, koud genoeg om het niet te laten krimpen.
I know, daarom ook de kusjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij een prima nummer om wat overtollig vocht kwijt te raken![]()
*rolt spierballen*quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel de wasmachine draaien
Is dat dan geen optie om te gaan doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste heeft diploma, jongste is druk bezig
Bring it onquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft wel zin in spelletjes spelen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*rolt spierballen*
Wat denk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |