Spelletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien alleen voor 'spelletjes'
quote:
Was het ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, leuk zeg
Klinkt als een positieve dag
vrouwlief werken he, dan zijn we een dagje met z'n 3-enquote:
Blauwig overhemdje met witte broek is altijd goed.quote:
Lijkt mij ook iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kerels kunnen een bijvrouw hebben, dus lijkt het me niet meer dan logisch dat ik een bijman kan hebben
.
Nog ruim een weekquote:
Met jou zou ik best willen spelenquote:
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blauwig overhemdje met witte broek is altijd goed.
Ik snap dat je het spannend vind maar het komt goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Was het ook!
Morgen naar de bedrijfsarts, dus wel spannend..
Maak er een leuke gezellig dag vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief werken he, dan zijn we een dagje met z'n 3-en
Fijn dat hij goed thuis is gekomen, maar balen dattie zo eigenwijs is zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig wel wel..![]()
Maar hij moest en zou naar huis gaan lopen toen hij eindelijk in Breda was..
Reisbureau.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak er een leuke gezellig dag van![]()
Wat voor een werk doet vrouwlief dan?
Psiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fucking mietjes, geef je ze seks zonder vastigheid, is het weeeeeeeeeeer niet goed, want boohoooo, gevoelens
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over jasje dasje gesproken. Is het morgen mooi genoeg weer dat ik zonder risico een witte broek zou kunnen dragen (feestje)?
Mannenquote:
sommige oudjes ook hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Hoewel, die jonkies, die willen nog wel eens gewoon echt alleen seks voor de seks hebben
Daar word ik niet zo vrolijk van. Volgens mij heb ik nog maar weinig goede kleren niet in de was liggen.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bijman. Extra-meneer. Side dish, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |