Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hahaha zelfs met een normale post heb je nog de Lapoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er sommige mensen maanden bezig zijn met praalwagens en weet ik het wat en er echt helemaal in opgaan. Het is meer een excuus voor de zuipliefhebbers om dan helemaal los te gaan. Ik weet wel dat niet IEDEREEN zich kapot zuipt tijdens carnaval
Nee, die snappen ons zuiderlingen niet en zullen ons nooit snappen ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Maarja, die hollanders witten da tonnie.
oke, ik dacht al, heeft ze eindelijk weekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat was iets heel anders
Heb jij ST in leer gemist?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het TT subject gemist geloof ik
Dat was een truukquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha zelfs met een normale post heb je nog de Lapo
ik was vorige topics bij Mediamarktquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
oke
[..]
Heb jij ST in leer gemist?
Dat is zeker balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vorige topics bij Mediamarkten kids in bed doen
de foto staat er nog wel hoor, 2 topics terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vorige topics bij Mediamarkten kids in bed doen
terugzoeken dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de foto staat er nog wel hoor, 2 topics terug
Jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Wie loopt er even voor ome Stewie naar de koelkast? Ik heb dorst
ben je dus net te laatquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Niks omquote:
Denk om je bloeddruk, schatquote:
Ohhhh. Jouw vrouw dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degene waar ik mee getrouwd schijn te zijn
Ik kan prima typen, ik word alleen steeds gestoord (ja, nog gestoorderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Ik kan wel tegen een slokje![]()
Ik ga jou trouwens op een type cursus sturen want het duurt me steeds te lang![]()
Oh dear, geen spare ribs voor my lady![]()
Ik was nuchterquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
Net als de kermis in Volendam. Daar is ook niemand nuchter
Ome stewie heeft toch geen polio?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
Dit had ook in 3 posts gekunt hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ohhhh. Jouw vrouw dus.
[..]
Ik kan prima typen, ik word alleen steeds gestoord (ja, nog gestoorder).
[..]
Ik was nuchter.
Mijn bloeddruk is prima hoor...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk, schat
yep, de vrouw is een uitdrukking hequote:
Ik vind jou tofquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit had ook in 3 posts gekunt hoor
Nou, hier ga je lam worden![]()
gelukkig nog iemand die vandaagquote:
Ik heb geen foto gekregen. Obviouslyquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig nog iemand die vandaagvindt
Je foto is ook![]()
![]()
Nouhouquote:
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteusquote:
Ik ben de dag ook wel goed doorgekomen, de tweede dag op rij zelfsquote:
Ja, een stomme uitdrukkingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de vrouw is een uitdrukking he
ik heb volgens iedereeen hier ook een sprookjeshuwelijk
Het is dus gewoon jouw dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteus
staat in 2.666quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Heey
[..]
Ik heb geen foto gekregen. Obviously
quote:
Yayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de dag ook wel goed doorgekomen, de tweede dag op rij zelfs
de heks zit hier al op de bankquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, een stomme uitdrukking.
Waarom is jouw huwelijk een sprookjeshuwelijk en is dat ook volgens jou zo
quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
Carnaval is het volksfeest van al dan niet tijdelijke alcoholisten!
Als jij het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
met een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ik ben anders gewoon ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Ik kreeg complimentjes op mijn werk, over dat ik mijn werk zo goed doe, en ik kreeg een cadeautje van een collega, en Thijs was heel vrolijk, en en en jullie doen ook nog zo belachelijk lief en complimenteus
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
of weet jij een betere?
Je bent zelf liefquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben anders gewoon ik![]()
En jij bent gewoon jij, en jij bent lief.
Never mind.quote:
Ehm. Nee. Maar dat weet je bestquote:
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
Koen heeft geen sprookjeshuwelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Never mind.
Ik hoopte dat je me kon vertellen wat een huwelijk een sprookjeshuwelijk maakt, misschien heb ik er ook wel een. Maar daar ga ik dus niet achter komen
.
quote:
Of bleef de prinses een kikkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik wel het idee had dat ik een sprookjeshuwelijk had, maar dat ik me de laatste jaren realiseer dat sprookjes niet bestaan
Ehm, not quitequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Op mijn muil gezicht gaan, zoiets
.
Slaap lekker wokquote:
quote:
Het is mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Nou ook weer klaar met mijn haar enzo
Ok. Jij bent mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
adoratietopic gesloten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
uhm...gewoon geen adoratietopicquote:
hmmm zou je niet zeggen hier somsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm...gewoon geen adoratietopic
Jawel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hou nou opquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
ST is best een heel lekker wijf en dat weet ze
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent lief en soms wat te bescheiden
Forum Opties | |
---|---|