Deze smileyquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)aaggeletterden.dhtml
[ afbeelding ]
dankjewel, dankzij jou moet ik 3 jaar wachten tot ik eindelijk een baan kan krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
SGP
PvdA
50 plus
D66
Maar goed, ik ga gewoon VVD stemmen natuurlijk. Onzinnig initiatief.
Gewoon een paar ballen kweken en naar Shell bellen voor een trainee-functie. Luilak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dankjewel, dankzij jou moet ik 3 jaar wachten tot ik eindelijk een baan kan krijgen.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1069673quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan het debat van gisteren niet vinden op uitzendinggemist. iemand een linkje?
Behoorlijk wat verschuivingen tov vorige week:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Coalitie op 35 zetels in de laatste NOVA peiling.
Loek had ook beter bij MKB kunnen blijven dan een hogere functie op te zoeken, afgezien dat die provenciale verkiezingen alweer op een punt zijn aanbeland dat ze alleen maar gebruikt worden om een meerderheid in de eerste kamer te forceren en voorbij gaan aan de zaken waar de provincie wel wat over te zeggen heeft(incluus de belangenverstrengeling die kan voorkomen omdat de kiezer de EK niet direct kan kiezen maar bijv wel naast een N weg woont of geen gemeentelijke herindeling wilt).quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Hexagon het volgende:
Het optreden van meneer Hermans heeft de VVD zo te zien geen goed gedaan
Alsof dat er in verdisconteerd is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Hexagon het volgende:
Het optreden van meneer Hermans heeft de VVD zo te zien geen goed gedaan
Ja en hij was consequent slecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Hexagon het volgende:
Mwa die heeft toch wel al een aantal debatten gehad?
Dat krijg je met personen die niet gewend zijn om in het openbaar te onderhandelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en hij was consequent slecht.
Een Cohen-groupie die anderen bekritiseerd vanwege hun debatkwaliteiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en hij was consequent slecht.
13 voor de pvdaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef freako het volgende:
Behoorlijk wat verschuivingen tov vorige week:
[ afbeelding ]
Hij geloofde zelf niet eens wat hij stond te oreren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een Cohen-groupie die anderen bekritiseerd vanwege hun debatkwaliteiten.![]()
Zo slecht was Loeki bovendien niet.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij geloofde zelf niet eens wat hij stond te oreren.
Je obsessie begint ongezonde vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
13 voor de pvdaecht niet, propaganda beïnvloeding van de massa,
![]()
Maar peilingen he.... gewoon weer verlies dus voor de pvda, winst voor pvv, vvd, in het echie weldra.
Dat verhaal over zwaarder straffen ging nergens over. Wanneer hij daar persoonlijk wel achter zou staan is het wel heel erg met hem gesteld.quote:
Zijn opmerkingen over dat het goed is om veelplegers langdurig op te sluiten? Ik, for one, ben het daar wel mee eens. Noem me maar gek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat verhaal over zwaarder straffen ging nergens over. Wanneer hij daar persoonlijk wel achter zou staan is het wel heel erg met hem gesteld.
Nee het onbegrip voor mijn 'i told yo so's' is zorgwekkende.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef du_ke het volgende:
Je obsessie begint ongezonde vormen aan te nemen.
Hij meende dat criminelen er beter van worden wanneer ze langer worden opgesloten. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn opmerkingen over dat het goed is om veelplegers langdurig op te sluiten? Ik, for one, ben het daar wel mee eens. Noem me maar gek.
Het is misschien een beetje cynisch, maar dat ligt er net aan hoelang je ze opsluit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Tem het volgende:
Dat je er minder last van hebt als maatschappij zijnde, is wat anders. Alleen dat is korte termijn denken want de overlast wordt alleen uitgesteld.
Dat doen ze in de US. Daar lopen de kosten van het gevangeniswezen helemaal uit de klauwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje cynisch, maar dat ligt er net aan hoelang je ze opsluit.
Opsluiten is inderdaad erg duur. Heroine en crack gratis uitdelen lijkt mij in beginsel beter. In ieder geval zijn autokraak's en staatovervallen wel ontzettend irritant en dient het ook relatief zwaar bestraft te worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef Tem het volgende:
Dat doen ze in de US. Daar lopen de kosten van het gevangeniswezen helemaal uit de klauwen.
Hij moest zelfs gecorrigeerd worden over het standpunt van de SPquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een Cohen-groupie die anderen bekritiseerd vanwege hun debatkwaliteiten.![]()
Zo slecht was Loeki bovendien niet.
Maar er wordt al zwaar gestraft in Nederland. Daarnaast is het voornamelijk weer symboolpolitiek. Zwaarder straffen is duurder en levert niets op. Lijkt me niet iets wat de VVd zou moeten willen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opsluiten is inderdaad erg duur. Heroine en crack gratis uitdelen lijkt mij in beginsel beter. In ieder geval zijn autokraak's en staatovervallen wel ontzettend irritant en dient het ook relatief zwaar bestraft te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |