Heb bewust een foto van een niet-ontklede Sabrina genomen, anders was het wel erg makkelijk geworden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:40 schreef WeezerButler het volgende:
Girls and Boys
Moments and whatnauts - Girls
Blur - Girls and boys
Sabrina - Boys
quote:had drie keer drie songs lang een kamerbrede glimlach op ons gezicht en dat van onze omstanders getoverd. Op tape zetten hun songs al aan tot het soort rondedans waaraan een normaal mens van boven de twintig zich nog maar zelden waagt, en live ontstaat er pas helemáál een soort collectieve gelukzaligheid waarbij je links en rechts in het publiek al eens iemand met een wazige blik ziet denken: subiet trek ik al mijn kleren uit. Gelukkig speelde
slechts drie songs en werden de grenzen van het welvoeglijke nooit overschreden, maar voor pakweg Pukkelpop 2012 zouden wij toch overwegen om een gordijn rond het terrein te hangen, Chokri. We overdrijven, maar niet veel.
De schijnbaar achteloze manier waaropde songs uit de mouw schudt - opgericht in september 2009, meneer! - en het joie de vivre waarmee het die songs op een podium brengt, had ik tijdens Humo?s Rock Rally eerlijk gezegd nooit eerder meegemaakt, en dan heb ik het niet enkel over die van 2010. 't Is een geluid dat we hier in België nog niet hadden. In het buitenland komt Fleet Foxes misschien in de buurt, of vroeger Violent Femmes in een potige bui, maar dat zijn vergelijkingen die ik enkel maak voor mensen die zeggen dat álles al eens eerder gedaan is en daarbij een revolver tegen mijn slaap houden. Goud dus. Puur goud.
Achteraf, tegen drie uur 's ochtends aan de uitgang van de AB, vroeg zanger-songschrijver Johannes Genard mij of ik het een goed idee vond om 'In Want of Something' nu al als single uit te brengen. Ja. En 'New Kids in Town'. En dan rustig werken aan die debuutplaat.
Had ze vroeger ook al een gezicht? Nooit gezien.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
Ik kijk zoweizo altijd eerst naar haar gezicht. Is er knapper op geworden vind ik... door de jaren heen.
MadMaster +2quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Sonny Bono
Gene Simmons
Indien juist (denk van wel...), ik ben over 1,5 uur terug...
quote:Ze gaven op zaterdag 6 november een prima optreden op het I Zie U Graag-festival in Breda, lees mee:won dit jaar Humo's Rock Rally en is in korte tijd razend populair geworden. Met een grote variëteit aan instrumenten en bandleden maakt deze band een verassende vorm van indiepop. Daarmee heeft dit vijftal aan de almachtige Vlaamse Humo laten zien dat zij dé band van 2010 zijn.
Plus
Het enthousiasme van de band is het grote pluspunt van deze band. Muzikaal zijn ze uitstekend op elkaar ingespeeld en kunnen dan ook creatief het podium benutten. Hier en daar is het wat rommelig, of eigenlijk wat chaotisch, maar dat zorgt er in dit geval voor dat men de aandacht bij het optreden houd. Ook de covers die de band speelt van Talking Heads en The Pixies vallen goed bij het publiek.
Min
Er zijn weinig minpunten op te noemen over het optreden van vanavond. Misschien dat anderen het chaotische van de band wel storend vinden. Maar ze zijn dan ook nog druk bezig met ervaring opdoen en zich te verbeteren. Dat gaat absoluut goed komen.
Conclusieheeft zichzelf tot het hoogtepunt van de avond verheven. Het is een uitbarsting van creativiteit op het podium. Stiekem gaat er ook wel eens ergens wat mis op het podium, maar daar wordt met enthousiasme overheen gewalst waardoor het een genot blijft om naar te kijken. Muzikaal zit het goed in elkaar en ook het publiek geniet net zo hard als de band.
Ja had ergens in mijn hoofd dat op Eurosonic bij het aankondigen van Van jets ze zeiden dat ze dit jara wonnen....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Van Jets hebben al meerdere platen, en Broken Glass Heroes zullen neem ik aan de Rockrally links hebben laten liggen - ik bedoel, met Pascal Deweze en Tim Vanhamel in de lineup lijkt me dat een aardig gevalletje overbodig.
Oh bah..School is Cool is goed natuurlijk! Sore Losers waren #2 bij de Rock Rally....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.
Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aangaan met wie dat maar wil in dit topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2
Leef je uit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aanga met wie dat maar wil in dit topic.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Van een jaren 60 band geloof ik??? The Zombies?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
WeezerButler +2quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
the Small Faces - Lazy sunday afternoon
coldplay - in my placequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef WeezerButler het volgende:
Van wie ; en wat ;
Yeah, how long must i wait for you
Toch te simpel waarschijnlijk?quote:
Tsja..De kans dat jij een vraag stelt die ik kan beantwoord, en wederzijds, is natuurlijk redelijk aanwezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch te simpel waarschijnlijk?
Norrage+2
Ja, ik dacht: lijkt me wel eens leuk, zo'n vervolgvraag, laat ik het ook eens proberenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh, misschien een vervolgvraag: down met jou?
Een caravan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
![]()
Nee, het is iets wat wel heel erg bij het Nederlandse straatbeeld hoort, al zie je er in de zomer in Frankrijk ook een hoop.
Een fiets inderdaad!quote:
Ik wil wel een +2 hoor!! Of je moet hem willen delen met Fela omdat ie toch wel de beste voorzet gafquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Een fiets inderdaad!
Norrage +1
Erg grappig, wat is die Zappa toch ook een mafkees:
Maar die levert weer een minder mooi plaatje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef WeezerButler het volgende:
Deze man zou dat grappiger doen, en zelfs met meer inhoud.
Erg scherpe en grappige gast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lijkt me Vincent Patty AKA Jiggy Djé.
De Amersfoortse Connectie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Inderdaad, heb wel eens een interview met hem gezien.
Jiggy Djé zat in de groep D.A.C., waar staat die afkorting voor?
Eén antwoord tegelijk graag en dan wachten tot je een afkeuring ontvangen hebt alvorens je er nog één post, anders kan je blijven gokken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef brabo74 het volgende:
pfff wat is nog meer logisch met een c........
excuus, maar ja, dubbele punten topic he....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén tegelijk antwoord graag en dan wachten tot je een afkeuring ontvangen hebt alvorens je er nog één post, anders kan je blijven gokken...
Les 1 ; Muziekanten zijn ook mensen. Dus, op een enkele dame na, kijken de heren hier naar de eventuele vrouw in de band. In dit geval d'Arcyquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:04 schreef brabo74 het volgende:
Had gehoopt dat Billy met haar vooor wat verwarring zou zorgen maar ja, heb jullie weer eens vreselijk onderschat!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:01 schreef ranja het volgende:
Heb nooit kunnen wennen aan Billy met kaal haar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef bukgeit het volgende:
Onderste band is bekend, de bovenste herken ik niet.
Ongetwijfeld, maar da's niet wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Waaghals het volgende:
de leden van gare du nord houden wel van een kopje koffie
quote:Even Izzy, Slash and Axl Rose
When I call, you put them all on hold
And say to me that you'd do anything
And all I can do is say that
I haven't much I can give you in return
Only my heart and a promise not to turn
But I'll sing to you every day and every night
, I'm your man
Heel cool!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef bukgeit het volgende:
"Susanne" van Weezer! Ik heb het blauwe vinylsingeltje waar het op staat (B-kantje Undone - The Sweater Song). Hoe cool ben ik?
n00biedoobiedoo +2quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suzanne is geschreven door Ferdy Lancee.
blanke huidslkleur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben Rivers Cuomo en ik trouwens gemeen?
Je verjaardag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben Rivers Cuomo en ik trouwens gemeen?
Bijnaquote:
Ik had uiteraard wel kunnen weten dat het die cover band zou zijnquote:
Benny lijkt nog wel, maar Agnetha niet helemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Norrage het volgende:
Ik had uiteraard wel kunnen weten dat het die cover band zou zijn
quote:Da’s al tien jaar da’k in ‘t vak zit
‘k Heb gezongen in Aalst, Peutie, Zwevezele en Genoelselderen
‘k Heb zalen doen vollopen, ‘k heb ook zalen doen leeglopen
‘k Heb succes gekend, ‘k heb ellende gekend
‘k Heb toejuichingen gehad, bloemekes, verzoeknummers
, Cherie, Een bakske vol stro
zat deze week geloof ik in "De slimste mens ter wereld", nooit gewetenquote:
eerder zelfs, geloof ik. Maar ik bedoel een band die echt uit elkaar is gegaan, en nu alweer een tijdje bezig is aan het nieuwe album. Deze week hebben ze aangegeven wanneer die er gaat komen..quote:
Is het dus ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef ranja het volgende:
The Kills? hoewel dat was april en of die uitelkaar zijn geweest...
oja, dat kwam ik laatst tegen alleen wist ik toen niet waar het over gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Thomas AC/DA gaat weer terug naar het oude nest, idd.
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Felagund het volgende:
R.E.M? Of zijn die ook niet uit elkaar geweest.
Die bedoel ik inderdaadquote:
Hij speelt ook op het overgrote deel van de nummers de gitaar in jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:53 schreef Beregd het volgende:
ik denk dat hij wel meer gedaan heeft dan geproducet op dat album hoor, net als bij loretta Lynn toen, maar zelf ook nog niet geluisterd.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Jan Dulles, Jaap Witte en Jaap Kwakman...
Helaas, dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets voor jou? Gratis kaart voor Nationaal Songfestival op 30 januari a.s.
Klopt hoor, ga maar door.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster +2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Maxima --> Dansplaat --> Brainpowerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef belsen het volgende:
Dan ga ik wel weer.
[ afbeelding ]
Welke Nederlandse artiest hoort dan bij dit plaatje?
Dat dus, de traan bij Adios mon nino tijdens de huwelijksceremonie.quote:
Elmo76 + 2quote:
noobus +2 echte fan zeker!quote:
quote:Hilversum III bestond nog niet
Maar ieder had zijn eigen stem
Op elke steiger klonk een lied
..
Dat schijnt Arnie Alberts te zijn geweest...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef belsen het volgende:
Herman van Veen > Babette van Veen > Arnie Albers> Robin Albers
Dat dus, beide zaten op maandagmiddag op Hilversum 3 na elkaar zelfs als ik me goed herinner...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan Herman-Babette- Bas Westerweel als oud-collega van-Robin Albers
Nog net Hilversum 3:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was al Radio 3 denk ik. Of in het begin net over 't randje.
quote:Jan Steeman of the AVRO Radio offered Robin a deejay contract in 1984 and from that time Robin started his long radio career at the national radio.
Oeh! 1 deel van je antwoord is goed!quote:
quote:
quote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft een naam van een acteur gebruikt als stagename.
Niet opzoeken he
Correctquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zult het al echt moeten weten van de band
Niet zo haten...quote:(opgezocht dus, ik ben altijd al blij als ik de naam van "Goh, is het alweer halverwege het optreden, ik moest mijn shirt maar eens uittrekken" Boyd kan onthouden)
Gewoon gokjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zijn toch telkens die 2e namen die je noemt, belsen?
quote:
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Als niemand gokt ligt het topic bij zo'n vraag zo weer een paar uur op zijn gat.
Fixed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.
Een uur niets antwoorden en de volgende vraag dan maar...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef belsen het volgende:
Als niemand gokt ligt het topic bij zo'n vraag zo weer een paar uur op zijn gat.
Ik ken de meeste van de 1e namen ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zijn toch telkens die 2e namen die je noemt, belsen?
1. Onder het tapijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een paar platen van, maar ik weet niet waar ze liggen.
Ben hem een keer tegengekomen in een muziekquiz waar ik aan meedeed, en gewonnen overigens omdat ik als enige dit antwoord wel wist.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.
Inderdaad. Deze band was wat later actief.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
In ieder geval allebei niet...
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef belsen het volgende:
Meneer tweede van rechts komt me bekend voor...
Gokje op MAM.
2 xquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef De_Rikster het volgende:
Het is een +2 ronde toch?
Dat is toch die dame van Teach-in?
Ik had de intro geskipped...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 x, dat kan je d'r ook horen zingen.
Dank Belsen...
Maak je niet dik, dun is de mode???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Vrijdag is me nog niet Fout genoeg,
Wat is de A-kant?
[ afbeelding ]
De Kanarie van Arie, maar ik vind het goed genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Elmo76 het volgende:
Arie, wat is er aan de hand met je kanarie?! (geen idee of het zo heet. maar 't is wel iets met kanarie)
quote:
quote:Noem de volgende 5 'beugelbekkies'
Dat is niet de Whale die ik ken...quote:
Jawel, maar dan met 2 meer/minder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is niet de Whale die ik ken...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, maar dan met 2 meer/minder.
OT: Butt Head, Dennis, Isaac Hanson, Kim de Boer en Brace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |