Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft een naam van een acteur gebruikt als stagename.
Niet opzoeken he
Correctquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zult het al echt moeten weten van de band
Niet zo haten...quote:(opgezocht dus, ik ben altijd al blij als ik de naam van "Goh, is het alweer halverwege het optreden, ik moest mijn shirt maar eens uittrekken" Boyd kan onthouden)
Gewoon gokjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zijn toch telkens die 2e namen die je noemt, belsen?
quote:
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Als niemand gokt ligt het topic bij zo'n vraag zo weer een paar uur op zijn gat.
Fixed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.
Een uur niets antwoorden en de volgende vraag dan maar...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef belsen het volgende:
Als niemand gokt ligt het topic bij zo'n vraag zo weer een paar uur op zijn gat.
Ik ken de meeste van de 1e namen ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zijn toch telkens die 2e namen die je noemt, belsen?
1. Onder het tapijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een paar platen van, maar ik weet niet waar ze liggen.
Ben hem een keer tegengekomen in een muziekquiz waar ik aan meedeed, en gewonnen overigens omdat ik als enige dit antwoord wel wist.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is er wel 1tje voor de fans, idd. Volgens mij zijn dat er niet zoveel bij de Trivia'ers.
Inderdaad. Deze band was wat later actief.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
In ieder geval allebei niet...
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef belsen het volgende:
Meneer tweede van rechts komt me bekend voor...
Gokje op MAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |