Heb bewust een foto van een niet-ontklede Sabrina genomen, anders was het wel erg makkelijk geworden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:40 schreef WeezerButler het volgende:
Girls and Boys
Moments and whatnauts - Girls
Blur - Girls and boys
Sabrina - Boys
quote:had drie keer drie songs lang een kamerbrede glimlach op ons gezicht en dat van onze omstanders getoverd. Op tape zetten hun songs al aan tot het soort rondedans waaraan een normaal mens van boven de twintig zich nog maar zelden waagt, en live ontstaat er pas helemáál een soort collectieve gelukzaligheid waarbij je links en rechts in het publiek al eens iemand met een wazige blik ziet denken: subiet trek ik al mijn kleren uit. Gelukkig speelde
slechts drie songs en werden de grenzen van het welvoeglijke nooit overschreden, maar voor pakweg Pukkelpop 2012 zouden wij toch overwegen om een gordijn rond het terrein te hangen, Chokri. We overdrijven, maar niet veel.
De schijnbaar achteloze manier waaropde songs uit de mouw schudt - opgericht in september 2009, meneer! - en het joie de vivre waarmee het die songs op een podium brengt, had ik tijdens Humo?s Rock Rally eerlijk gezegd nooit eerder meegemaakt, en dan heb ik het niet enkel over die van 2010. 't Is een geluid dat we hier in België nog niet hadden. In het buitenland komt Fleet Foxes misschien in de buurt, of vroeger Violent Femmes in een potige bui, maar dat zijn vergelijkingen die ik enkel maak voor mensen die zeggen dat álles al eens eerder gedaan is en daarbij een revolver tegen mijn slaap houden. Goud dus. Puur goud.
Achteraf, tegen drie uur 's ochtends aan de uitgang van de AB, vroeg zanger-songschrijver Johannes Genard mij of ik het een goed idee vond om 'In Want of Something' nu al als single uit te brengen. Ja. En 'New Kids in Town'. En dan rustig werken aan die debuutplaat.
Had ze vroeger ook al een gezicht? Nooit gezien.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
Ik kijk zoweizo altijd eerst naar haar gezicht. Is er knapper op geworden vind ik... door de jaren heen.
MadMaster +2quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Sonny Bono
Gene Simmons
Indien juist (denk van wel...), ik ben over 1,5 uur terug...
quote:Ze gaven op zaterdag 6 november een prima optreden op het I Zie U Graag-festival in Breda, lees mee:won dit jaar Humo's Rock Rally en is in korte tijd razend populair geworden. Met een grote variëteit aan instrumenten en bandleden maakt deze band een verassende vorm van indiepop. Daarmee heeft dit vijftal aan de almachtige Vlaamse Humo laten zien dat zij dé band van 2010 zijn.
Plus
Het enthousiasme van de band is het grote pluspunt van deze band. Muzikaal zijn ze uitstekend op elkaar ingespeeld en kunnen dan ook creatief het podium benutten. Hier en daar is het wat rommelig, of eigenlijk wat chaotisch, maar dat zorgt er in dit geval voor dat men de aandacht bij het optreden houd. Ook de covers die de band speelt van Talking Heads en The Pixies vallen goed bij het publiek.
Min
Er zijn weinig minpunten op te noemen over het optreden van vanavond. Misschien dat anderen het chaotische van de band wel storend vinden. Maar ze zijn dan ook nog druk bezig met ervaring opdoen en zich te verbeteren. Dat gaat absoluut goed komen.
Conclusieheeft zichzelf tot het hoogtepunt van de avond verheven. Het is een uitbarsting van creativiteit op het podium. Stiekem gaat er ook wel eens ergens wat mis op het podium, maar daar wordt met enthousiasme overheen gewalst waardoor het een genot blijft om naar te kijken. Muzikaal zit het goed in elkaar en ook het publiek geniet net zo hard als de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |