Toch te simpel waarschijnlijk?quote:
Tsja..De kans dat jij een vraag stelt die ik kan beantwoord, en wederzijds, is natuurlijk redelijk aanwezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch te simpel waarschijnlijk?
Norrage+2
Ja, ik dacht: lijkt me wel eens leuk, zo'n vervolgvraag, laat ik het ook eens proberenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh, misschien een vervolgvraag: down met jou?
Een caravan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
![]()
Nee, het is iets wat wel heel erg bij het Nederlandse straatbeeld hoort, al zie je er in de zomer in Frankrijk ook een hoop.
Een fiets inderdaad!quote:
Ik wil wel een +2 hoor!! Of je moet hem willen delen met Fela omdat ie toch wel de beste voorzet gafquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Een fiets inderdaad!
Norrage +1
Erg grappig, wat is die Zappa toch ook een mafkees:
Maar die levert weer een minder mooi plaatje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef WeezerButler het volgende:
Deze man zou dat grappiger doen, en zelfs met meer inhoud.
Erg scherpe en grappige gast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lijkt me Vincent Patty AKA Jiggy Djé.
De Amersfoortse Connectie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Inderdaad, heb wel eens een interview met hem gezien.
Jiggy Djé zat in de groep D.A.C., waar staat die afkorting voor?
Eén antwoord tegelijk graag en dan wachten tot je een afkeuring ontvangen hebt alvorens je er nog één post, anders kan je blijven gokken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef brabo74 het volgende:
pfff wat is nog meer logisch met een c........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |