Ja had ergens in mijn hoofd dat op Eurosonic bij het aankondigen van Van jets ze zeiden dat ze dit jara wonnen....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Van Jets hebben al meerdere platen, en Broken Glass Heroes zullen neem ik aan de Rockrally links hebben laten liggen - ik bedoel, met Pascal Deweze en Tim Vanhamel in de lineup lijkt me dat een aardig gevalletje overbodig.
Oh bah..School is Cool is goed natuurlijk! Sore Losers waren #2 bij de Rock Rally....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.
Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aangaan met wie dat maar wil in dit topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2
Leef je uit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aanga met wie dat maar wil in dit topic.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Van een jaren 60 band geloof ik??? The Zombies?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
WeezerButler +2quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
the Small Faces - Lazy sunday afternoon
coldplay - in my placequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef WeezerButler het volgende:
Van wie ; en wat ;
Yeah, how long must i wait for you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |