Ja had ergens in mijn hoofd dat op Eurosonic bij het aankondigen van Van jets ze zeiden dat ze dit jara wonnen....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Van Jets hebben al meerdere platen, en Broken Glass Heroes zullen neem ik aan de Rockrally links hebben laten liggen - ik bedoel, met Pascal Deweze en Tim Vanhamel in de lineup lijkt me dat een aardig gevalletje overbodig.
 en volgens mij zeiden ze dat ook echt, en hebben ze het dus fout
 en volgens mij zeiden ze dat ook echt, en hebben ze het dus fout 

Oh bah..School is Cool is goed natuurlijk! Sore Losers waren #2 bij de Rock Rally....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.

Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Grobbel het volgende:
Sore Losers zou kunnen, al klinken die anders. School is Cool wellicht? Er stond me iets van bij dat ze vorig jaar namelijk de winnaars op de-Affaire hadden staan.

Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aangaan met wie dat maar wil in dit topic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2

Leef je uit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Pfft, aansteller. Ik denk dat ik nu de discussie zal aanga met wie dat maar wil in dit topic.

quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat we nog meer discussie krijgen in een duur 2 punten topic:
Grobbel +2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Van een jaren 60 band geloof ik??? The Zombies?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds

WeezerButler +2quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
the Small Faces - Lazy sunday afternoon

coldplay - in my placequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef WeezerButler het volgende:
Van wie ; en wat ;
Yeah, how long must i wait for you

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |