Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, dat nooitquote:
Genoeg slapen? Ohw dan heb ik nog zo'n 2 uurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je genoeg slaapt?
Goed uitgerust zijn voor een toets is beter dan de hele nacht doorgestampt hebben...
Ik zal maar niets zeggen. Ben maar even 'voorzichtig' met de onderwerpen welke ik hier bspreekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Stu, er staat 'zeilen' in mijn woordenlijst van Duits
Sorry, het viel me even op
Hoe laat moet je er dan uit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat nooit![]()
[..]
Genoeg slapen? Ohw dan heb ik nog zo'n 2 uur
OKee, ja kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed van
Binnenkort heb ik weer een cursus over hoogbegaafdheid en waarom vaak zulke mensen ook ADHD hebben of een andere vorm van autisme
Ik wil er meer van weten
* Trevland geeft RN een knuffelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
KnuffelSlowChat, dat kan ik wel gebruiken![]()
ik dacht ze gaan uit eten, zijn ze bij de McDonalds geweestquote:
Huh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen. Ben maar even 'voorzichtig' met de onderwerpen welke ik hier bspreek![]()
![]()
en dan zeggen dat Mac niet uit eten isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ze gaan uit eten, zijn ze bij de McDonalds geweest
En naar een film waar ze de titel niet meer van weet....
Ooh dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft RN een knuffel.
En nu hup weer aan het leren
het is wel afzien maar ik speel tenminste weer en er zit een goede piano inquote:
Ga je ons nog een keer wat laten horen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo keyboard is binnen en ingewijd
het is niet wat ik gewend ben maar ik kan tenminste weer spelen
oh moeilijk te volgen dan.. ik krijg van uit mijn werk soort van cursusavonden aangeboden, het is niet echt een cursus, meer een informatie-avond eigenlijk. Ik vind het erg interessant dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ja klopt
Ik was in december in Antwerpen op een soort van congres over autisme. Paar lezingen bijgewoond over autisme. Kon niet alles volgen, maar soms ging het wel over hoogbegaafdheid bij autisten. Er was iig een hoogleraar aanwezig, die zelf ook autistisch is. Was wel moeilijk te volgen, weetenschappelijk Engels en ook nog monotoom (maar daar kon zij natuurlijk niks aan doen)
Sorry mopquote:
Symphiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft niets met jou te maken hoorquote:
dat kan pas als mijn normale keyboard gemaakt is, maar dat is een duur grapjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga je ons nog een keer wat laten horen?
zeilenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor![]()
Geen zin om verder op in te gaan eigenlijk voordat mensen uit hun dak gaan hier
Snel gegaan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan pas als mijn normale keyboard gemaakt is, maar dat is een duur grapje
Late reactie van mequote:
Maar het is beter dat jij zeker 9 uur per nacht slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Late reactie van me:o![]()
Als ik om 8 uur op sta haal ik het nog wel
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Eigenlijk wel, maar vandaag was ik ook weer hyperactief terwijl ik pas om 2 uur sliepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is beter dat jij zeker 9 uur per nacht slaapt
Doe je ffquote:
Dan juist nu op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar vandaag was ik ook weer hyperactief terwijl ik pas om 2 uur sliep
Aah zo, okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor![]()
Geen zin om verder op in te gaan eigenlijk voordat mensen uit hun dak gaan hier
Hoi fris fruitjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo![]()
Weer terug van sporten en nu fris en fruitig onder de douche vandaan.
Hey Ktpquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo![]()
Weer terug van sporten en nu fris en fruitig onder de douche vandaan.
Ik heb geoefdend met niet-slapen in de vakantie zullen we zeggenquote:
is goedquote:
Grrrrrrrrrrr, daarom antwoord ze mij dus nietquote:
Maar daarom is het nog niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geoefdend met niet-slapen in de vakantie zullen we zeggen
Geniet er vanquote:
Ik mis het woordje cop er bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
der Kindergarten![]()
Het betekende toch iets anders dan ik dacht
laat naar bed, vroeg weer op en drank.... zegt genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk snap ik niet waarom ik steeds zo moe ben
Okee, dat is inderdaad even jammer jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed
Ik was voor de file uit die kant op en alleen op de ring Amsterdam had ik ff pech
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaapquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat naar bed, vroeg weer op en drank.... zegt genoeg
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
der Kindergarten![]()
Het betekende toch iets anders dan ik dacht
Er zijn ook andere manierenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaap
quote:
nog meer weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?
ja hoor die vindt dat wel goed. Zolang het Marijke betreft tenminste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..].
Zit wat in. Maar vindt jouw muck dat wel goed?
Uhh nee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?
hahahaha...niet goed, niet goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stuiter en heb een zere arm nu
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoor die vindt dat wel goed. Zolang het Marijke betreft tenminste.
En nu echt weg
Frisse fruitjesquote:
Je slaapt wel onrustiger en minder diep met drank op, zegt men...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh nou heb ik zin in die snoepjesquote:
Misschien is dat ook wel zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je slaapt wel onrustiger en minder diep met drank op, zegt men...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
jawel hoor ik heb me ff uitgeleefd op mijn keyboard, ik heb ruim een half jaar niet gespeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha...niet goed, niet goed!
Als ik met drank op ga slapen slaap ik juist megadiep, maar uitrusten lukt vaak niet echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan? Wat moet ik dan 's avonds drinken?quote:
Tisser snoet?quote:
Ik heb er weinig last van hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als jij drank nodig hebt om te kunnen slapen heb jij best wel een probleem.
Appelsap of ranjaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan? Wat moet ik dan 's avonds drinken?
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doenquote:
Cola of Monsterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
Daarom is hij dus ook moe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koffie, daar verkleuren je tanden van. Appelsap is ook slechts voor je tanden. Ranja is ook mierzoetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
mag jij al koffie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
Oooh, wel goed, wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
jawel hoor ik heb me ff uitgeleefd op mijn keyboard, ik heb ruim een half jaar niet gespeeld
Werkt voor mij prima hoor, een slokjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doen
Ik probeer het gewoon zonder ietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doen
Je noemt me ongezond?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koffie, daar verkleuren je tanden van. Appelsap is ook slechts voor je tanden. Ranja is ook mierzoet
Potjandorie, wat vervelend nouquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Potjandorie, wat vervelend nou
Prima toch.. maar het verklaart wel waarom je moe bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werkt voor mij prima hoor, een slokje
Nee, maar wel slecht voor je tandenquote:
Is daar een leeftijdsgrens voor?quote:
Ja, maar een slokje is wat anders dan elke avond een paar of meer glazen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werkt voor mij prima hoor, een slokje
Goed bezig GFquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de tafel poot staat vast nou het blad nog vastzetten op de muur en we zijn weer klaar
Ik poets ze goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar wel slecht voor je tanden
Ehm, ik denk eerder andersom hoorquote:
Ik blijf dat vreemd vinden aangezien ik dat nooit was namelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima toch.. maar het verklaart wel waarom je moe bent
Ja, maar het zijn er toch geen 20 per avondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, maar een slokje is wat anders dan elke avond een paar of meer glazen.
vergeet niet dat je ouder wordt ook hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf dat vreemd vinden aangezien ik dat nooit was namelijk
Ja, dat dus...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Prima toch.. maar het verklaart wel waarom je moe bent
Veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, wel goed, wel goed![]()
Wat heb je allemaal gespeeld?
Ik hoop maar dat je dat NOOIT overslaat dan (2x per dag)quote:
Maar elke avond 1 kan al een verslaving zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er toch geen 20 per avond
Lekker hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond zeker drinken(weer weg met m'n werk)
Je hoeft ook geen 20 sigaretten per dag te roken om een roker te zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hééééééél somsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dat NOOIT overslaat dan (2x per dag)
Takel je dan zo snel afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeet niet dat je ouder wordt ook he
1 is zelfs goed voor je per dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar elke avond 1 kan al een verslaving zijn
Tuurlijk KAN ik dat maar ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen 20 sigaretten per dag te roken om een roker te zijn![]()
Kan je ZONDER, dat is de belangrijkste vraag...
Oh wauwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel
De nummers van Ben
Ik heb een poging gedaan om Tragedy van de Beegees te spelen maar ik moet de accoorden ff opzoeken
Sweet about me ging ook wel lekker in combinatie met zingen..
In the arms of an angel ging ook aardig..
En allemaal nummers die ik nog nooit gespeeld heb
om eens te kijken of je dan beter slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Tuurlijk KAN ik dat maar ik zou niet weten waarom![]()
Alcoholisten zijn niet alleen de gevallen die elke avond kneiterlam op bed vallen. Als jij elke avond drank nodig hebt om in slaap te vallen heb je gewoon een probleem. Ik weet ook wel dat het in jouw ogen pas een probleem is als de drank op is, maar elke dag een paar glazen is niet gezond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna nooit hoorquote:
Dat 'moeten' is gewoon een afwijking die ik heb met heel veel dingen. Ik 'moet' alles in bepaalde aantallen doen. Is wat lastig om uit te leggen en zelfs dan komt het autistisch overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met de woorden niet zonder kunnen of het moet dan is het wel een verslaving
Ik slaap primaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om eens te kijken of je dan beter slaapt
en ik ben nog 10 jaar ouder zelfsquote:
Boven de 30 gaat dat aardig hard.quote:
Klopt, op de blikjes staat dat ik niet meer dan 3 of 4 units (UK) per dag moet drinken. Een blikje is 2.3 UK units dus ik drink zeg maar 7 units per dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alcoholisten zijn niet alleen de gevallen die elke avond kneiterlam op bed vallen. Als jij elke avond drank nodig hebt om in slaap te vallen heb je gewoon een probleem. Ik weet ook wel dat het in jouw ogen pas een probleem is als de drank op is, maar elke dag een paar glazen is niet gezond.
Ik sla echt NOOIT overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna nooit hoorEn als ik dat doe poets ik de keer er na extra goed
ik ga gewoon net zolang kutten tot ik de juiste tonen en accoorden te pakken hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Jij kunt ook echt alles he?
Jij maakt ook wel heel erg korte nachten thoughquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik ben nog 10 jaar ouder zelfs
Nee, alle gekheid, heb zelf pas laatste 2,3 jaar het gevoel dat ik ouder wordt en sneller moe ben
OHNOESquote:
Hmhm. Maar rust je ook echt uit?quote:
Ja, maar een biertje of wijntje of baco is in verhouding allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het ligt er wel aan wat.
Kusjes op jou!quote:
Hai flitserquote:
Geen tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Maar rust je ook echt uit?
deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga gewoon net zolang kutten tot ik de juiste tonen en accoorden te pakken heb
Komt ook omdat ik bang ben voor de tandarts en 1x een gaatje heb gehadquote:
Opwarm zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben onderkoeldik ga douchen en duik mijn bedje in
![]()
truste voor straks, fijne avond en tot morgen
lekker douchen en je warme bedje inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Geniet van je Douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zettenquote:
Bang voor de tandarts? Hij bijt niet hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik bang ben voor de tandarts en 1x een gaatje heb gehad
Heee beebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusjes op jou!![]()
![]()
[..]
Hai flitser![]()
Slaap lekker moppedopjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Zou het niet met een soort scharnier kunnen zoals bij een deurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zetten
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bang voor de tandarts? Hij bijt niet hoor!
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zetten
Wb Bosquote:
Oefenen door extra vaak te gaan!quote:
Als je zo bij me in bed komt dan welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES...
Samen ergens overloaded gaan zitten doen?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
No thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oefenen door extra vaak te gaan!
Jaaa joh, al langquote:
Heerlijk, even last van mijn spieren erna maar is onderhand al weg dus het went.quote:
Heb ik iets gemist?quote:
Gaat dus de goede kant opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Heerlijk, even last van mijn spieren erna maar is onderhand al weg dus het went.
achgutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa joh, al lang![]()
Ik legde hem in bed en hij was vertrokken![]()
Ja, zeker weten. Nog even en de lente komt eraan dus kan ik kijken of ik weer kan beginnen met tricken.quote:
Wist niet dat je er ook 1 wilde.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa joh, al lang![]()
Ik legde hem in bed en hij was vertrokken![]()
Het lukt me, het lukte mequote:
Even gegoogeld maar dat ziet er wel leip uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Nog even en de lente komt eraan dus kan ik kijken of ik weer kan beginnen met tricken.
[..]
Wist niet dat je er ook 1 wilde.
M-m-mag dat danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je zo bij me in bed komt dan wel
Zie PMquote:
Zeker, 4 jaar geleden gedaan totdat ik dwars door mijn knie ging met voetbal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gegoogeld maar dat ziet er wel leip uit
ik zal eerst de steun op de muur moeten zetten en onder de tafel zit een verwarmingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het niet met een soort scharnier kunnen zoals bij een deur
Klein beetje teveel infoquote:
Fitnes komt bij mij mijn strot uit dus moet eens hard op zoek om echt fanatiek naast judo te gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, 4 jaar geleden gedaan totdat ik dwars door mijn knie ging met voetbal.
Toen moest ik stoppen, wil wel weer proberen te beginnen met wat vrienden.
Just as the old days
Jaquote:
Tricken of XMA is best te doen alleen het vergt veel coordinatie en vooral durf. Lenigheid hoeft niet perse ben zelf ook houten klaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fitnes komt bij mij mijn strot uit dus moet eens hard op zoek om echt fanatiek naast judo te gaan doen
En door er naar te kijken gaat hij er vanzelf op?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn biefstuk en aardappeltjes maar eens bakken![]()
kijk straks wel of morgen naar die plank
quote:
Oooh. Nou, succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal eerst de steun op de muur moeten zetten en onder de tafel zit een verwarming
Ik wil ook een fotoquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn biefstuk en aardappeltjes maar eens bakken![]()
kijk straks wel of morgen naar die plank
Misschien dat ik ook Sub air ga doen maar van uit de paintball vereniging naar mij mening nog te weinig trainingen, nu 1 keer in de 3 weken en dan komt meestal ook maar een paar opdagen wat ik zo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Tricken of XMA is best te doen alleen het vergt veel coordinatie en vooral durf. Lenigheid hoeft niet perse ben zelf ook houten klaas.
Ik ben vrij gul hoor dus zal nooit een ander zonder drankje laten zittenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie zijn hopelijk toch wel al vergeten hoe ik eruit zag hč?
Ik heb jou nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Nee hoor, hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Goedzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vrij gul hoor dus zal nooit een ander zonder drankje laten zitten
Niet helemaall, maar wel een groot gedeeltequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
JA!quote:
Dat moetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kan ik dat nou vergeten?
Ben blijquote:
Mooizoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet helemaall, maar wel een groot gedeelte
Ja, duh, ik heb 'm gemaaktquote:
Ik wil ook wel misschien weer iets aan sport gaan doen, droomde van de week dat ik hockeyles kreeg van Tom van 't Hekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook Sub air ga doen maar van uit de paintball vereniging naar mij mening nog te weinig trainingen, nu 1 keer in de 3 weken en dan komt meestal ook maar een paar opdagen wat ik zo hoor
Nope, ben nu wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet
[..]
Ben blij
[..]
Mooizo
You've got PMquote:
Pechhhhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk
Ik hoop dat je er bij kan, zelf wil ik toch liever wat actiefs doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel misschien weer iets aan sport gaan doen, droomde van de week dat ik hockeyles kreeg van Tom van 't Hek![]()
Maar ik vestig mijn hoop toch nog op Yoga. Vandaag weer met die ene yogalerares van de proefles gesproken, Als er een plaatsje vrij komt op de maandagmorgen, heb ik misschien een kans om in te kunnen stromen..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat kan een mens toch blij worden van goede muziek.![]()
Ligt eraan wat voor muziek en in welke mood ik ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat kan een mens toch blij worden van goede muziek.![]()
Alleen ogen laten slapen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
Mijn ogen zijn veel moeier dan ik me eigenlijk voel
Maar dan kan ik niets meer lezenquote:
Sub air, variant van paintball toch?quote:
Ja, zou wel cool zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
dat zou handig zijn, een deel van je lijf laten slapen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Yup en daar zijn ook toernooien in:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Sub air, variant van paintball toch?
heb ik regelmatigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Op commando?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik regelmatig![]()
een arm, een hand, een voet, een been
Begin dit jaar was er wel chat-rouletquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
er zou op Fok een videochat optie moeten zijn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik regelmatig![]()
een arm, een hand, een voet, een been
Of dat je bij elkaar gaat zitten in een speciale ruimte. En in de ruimte verkoop je dan allerlei drankjes en dan noem je die ruimte kroeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Ok, nooit paintball gedaan. Dit jaar waarschijnlijk voor het eerst. Airsoft lijkt mij ook wel cool om eens te doen. Moet je alleen wel naar Duitsland, België of UK.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en daar zijn ook toernooien in:
Lijkt me lijp om dit dus te doen
IRL?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Of dat je bij elkaar gaat zitten in een speciale ruimte. En in de ruimte verkoop je dan allerlei drankjes en dan noem je die ruimte kroeg.
Nee, dat lijkt me echt nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
maar op een manier dat je er ook iets aan hebt behalve last
bv je linkerkant en rechterkant apart oid
Doet flink zeerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik LL dan wel niet maar ik herken het wel
Klopt en de reden waarom is ook zo achterlijk, je kan net zo goed dan paintball gaan doen. helaas begint mijn vereniging dus op 5 febquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, nooit paintball gedaan. Dit jaar waarschijnlijk voor het eerst. Airsoft lijkt mij ook wel cool om eens te doen. Moet je alleen wel naar Duitsland, België of UK.
Vooral die nieuwe, die zijn nog scherpquote:
Klote speelgoedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vooral die nieuwe, die zijn nog scherp
hmmm jammer, gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin dit jaar was er wel chat-roulet
Leuk voor een keer, maar niet je-van-het...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin dit jaar was er wel chat-roulet
Lijkt mij wel lache om te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en de reden waarom is ook zo achterlijk, je kan net zo goed dan paintball gaan doen. helaas begint mijn vereniging dus op 5 febkan ik dus niet mee doen. Ik zeg dat je het zeker moet gaan doen en anders doen we het een keer via een fok meet
Oh...wacht...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk voor een keer, maar niet je-van-het...
Alhoewel, het heeft me wel een keer een leuk avondje opgeleverd![]()
..
Ik had best veel lego, vond het leukquote:
met een stel een Tinychat opzetten is ook wel lolligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
..
Ik vond van nietquote:
Bis Laterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Solique het volgende:
Ik ben even van fok af, ik slinger de x360 even aan.
[..]
Lijkt mij wel lache om te doen.
vertelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
..
Ik vind het nog steeds wel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had best veel lego, vond het leuk
VOND
Ik vind het stiekem ook niet erg als mijn buurjongetje wil dat ik meehelpquote:
Ik vind helpen ook helemaal niet erg eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook niet erg als mijn buurjongetje wil dat ik meehelp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |