Misschien is dat ook wel zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je slaapt wel onrustiger en minder diep met drank op, zegt men...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaap
jawel hoor ik heb me ff uitgeleefd op mijn keyboard, ik heb ruim een half jaar niet gespeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha...niet goed, niet goed!
Als ik met drank op ga slapen slaap ik juist megadiep, maar uitrusten lukt vaak niet echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan? Wat moet ik dan 's avonds drinken?quote:
Tisser snoet?quote:
Ik heb er weinig last van hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als jij drank nodig hebt om te kunnen slapen heb jij best wel een probleem.
Appelsap of ranjaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan? Wat moet ik dan 's avonds drinken?
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doenquote:
Cola of Monsterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
Daarom is hij dus ook moe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koffie, daar verkleuren je tanden van. Appelsap is ook slechts voor je tanden. Ranja is ook mierzoetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
mag jij al koffie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Appelsap of ranja![]()
Of natuurlijk KOFFIE
Oooh, wel goed, wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
jawel hoor ik heb me ff uitgeleefd op mijn keyboard, ik heb ruim een half jaar niet gespeeld
Werkt voor mij prima hoor, een slokjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doen
Ik probeer het gewoon zonder ietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja er zijn genoeg manier natuurlijk, het zal misschien niet zo goed werken maar ik denk dat alcohol ook niet de beste oplossing is. Mijn mening, je hoeft er niets mee te doen
Je noemt me ongezond?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koffie, daar verkleuren je tanden van. Appelsap is ook slechts voor je tanden. Ranja is ook mierzoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |