Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, dat nooitquote:
Genoeg slapen? Ohw dan heb ik nog zo'n 2 uurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je genoeg slaapt?
Goed uitgerust zijn voor een toets is beter dan de hele nacht doorgestampt hebben...
Ik zal maar niets zeggen. Ben maar even 'voorzichtig' met de onderwerpen welke ik hier bspreekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Stu, er staat 'zeilen' in mijn woordenlijst van Duits
Sorry, het viel me even op
Hoe laat moet je er dan uit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat nooit![]()
[..]
Genoeg slapen? Ohw dan heb ik nog zo'n 2 uur
OKee, ja kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed van
Binnenkort heb ik weer een cursus over hoogbegaafdheid en waarom vaak zulke mensen ook ADHD hebben of een andere vorm van autisme
Ik wil er meer van weten
* Trevland geeft RN een knuffelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
KnuffelSlowChat, dat kan ik wel gebruiken![]()
ik dacht ze gaan uit eten, zijn ze bij de McDonalds geweestquote:
Huh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen. Ben maar even 'voorzichtig' met de onderwerpen welke ik hier bspreek![]()
![]()
en dan zeggen dat Mac niet uit eten isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ze gaan uit eten, zijn ze bij de McDonalds geweest
En naar een film waar ze de titel niet meer van weet....
Ooh dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft RN een knuffel.
En nu hup weer aan het leren
het is wel afzien maar ik speel tenminste weer en er zit een goede piano inquote:
Ga je ons nog een keer wat laten horen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo keyboard is binnen en ingewijd
het is niet wat ik gewend ben maar ik kan tenminste weer spelen
oh moeilijk te volgen dan.. ik krijg van uit mijn werk soort van cursusavonden aangeboden, het is niet echt een cursus, meer een informatie-avond eigenlijk. Ik vind het erg interessant dus ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ja klopt
Ik was in december in Antwerpen op een soort van congres over autisme. Paar lezingen bijgewoond over autisme. Kon niet alles volgen, maar soms ging het wel over hoogbegaafdheid bij autisten. Er was iig een hoogleraar aanwezig, die zelf ook autistisch is. Was wel moeilijk te volgen, weetenschappelijk Engels en ook nog monotoom (maar daar kon zij natuurlijk niks aan doen)
Sorry mopquote:
Symphiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft niets met jou te maken hoorquote:
dat kan pas als mijn normale keyboard gemaakt is, maar dat is een duur grapjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga je ons nog een keer wat laten horen?
zeilenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor![]()
Geen zin om verder op in te gaan eigenlijk voordat mensen uit hun dak gaan hier
Snel gegaan hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan pas als mijn normale keyboard gemaakt is, maar dat is een duur grapje
Late reactie van mequote:
Maar het is beter dat jij zeker 9 uur per nacht slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Late reactie van me:o![]()
Als ik om 8 uur op sta haal ik het nog wel
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Eigenlijk wel, maar vandaag was ik ook weer hyperactief terwijl ik pas om 2 uur sliepquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is beter dat jij zeker 9 uur per nacht slaapt
Doe je ffquote:
Dan juist nu op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar vandaag was ik ook weer hyperactief terwijl ik pas om 2 uur sliep
Aah zo, okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor![]()
Geen zin om verder op in te gaan eigenlijk voordat mensen uit hun dak gaan hier
Hoi fris fruitjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo![]()
Weer terug van sporten en nu fris en fruitig onder de douche vandaan.
Hey Ktpquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo![]()
Weer terug van sporten en nu fris en fruitig onder de douche vandaan.
Ik heb geoefdend met niet-slapen in de vakantie zullen we zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |