Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
De gaatjesboorbaas gekloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat zijn vloertegels hard![]()
ben 10 minuten bezig om er 1 gat in te boren
hmmm lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
biw na de afwas, nu met ijsthee en pringles
He shit, je had maar weinig pringlesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
biw na de afwas, nu met ijsthee en pringles
Als jij hem afleidt, jat ik de bus, delen we de opbrengst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
He shit, je had maar weinig pringles
Het lijkt me beter dat jij hem afleidt en dan ik de bus jatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij hem afleidt, jat ik de bus, delen we de opbrengst.
zeg dat welquote:
Mag ik dan een knuffel van jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
knuffel?
[..]
ik heb jou heul niet geknuffeld?
limburgers komen de stadsgrens niet overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij hem afleidt, jat ik de bus, delen we de opbrengst.
Lukt dat wel met je gekneusde ribquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat jij hem afleidt en dan ik de bus jat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
knuffel?
[..]
ik heb jou heul niet geknuffeld?
Ik heb een visum. Van de muckbbassade.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
limburgers komen de stadsgrens niet over
Ik heb het koud, dus het is ook een beetje eigen belangquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
tjemig je hebt nogal wat knuffels over LL
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
nou moet ik de boor eerst aflaten koelen voor ik weer verder kan
Nuquote:
Die kan niks uitdelen hier, ze wordt zelf gedoogd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een visum. Van de muckbbassade.
TMIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij hem afleidt, jat ik de bus, delen we de deurreubbers.
Wat is er nou weer mis met de busdeurrubbersquote:
Jeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is goed
en de 5e een echte
[..]
Is goed hoor
[..]
Wokkie![]()
Fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is goed
en de 5e een echte
[..]
Is goed hoor
[..]
Wokkie![]()
Mag ik?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is goed
en de 5e een echte
[..]
Is goed hoor
[..]
Wokkie![]()
Doe vond ik vroeger ook altijd super lekkerquote:
Ook een kop koffiequote:
jupsquote:
Heb van alles en nog wat in de kast maar geen roze koeken, sorry!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups
[..]
Heb van alles en nog wat in de kast maar geen roze koeken, sorry!
iedereen met iedereen, volgens mij inmiddelsquote:
ehhquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
iedereen met iedereen, volgens mij inmiddels...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehh
[..]
![]()
ik moet ook symp nog tongzoenen
dat ken ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd zin in iets dat niet in huis is
Als je Sym gaat zoenen kan een knuffel er toch ook nog wel vanaf?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehh
[..]
![]()
ik moet ook symp nog zoenen
quote:
ok, wij gaan ook knuffelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je Sym gaat zoenen kan een knuffel er toch ook nog wel vanaf?
* MPG noteert. In het weekend langsgaan bij LLquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ken ikik heb doordeweeks niks in huis want anders groei ik helemaaaaaaaal dicht
Nou, ik heb hem precies 1x ontmoetquote:
Ik snoep elke dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ken ikik heb doordeweeks niks in huis want anders groei ik helemaaaaaaaal dicht
Kan je beter DM even PMenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Mocht er nog iemand afzeggen de 5e laat het me dan weten, dan lijkt mij het wel leuk te komen
het was weer heul druk, en jij had curresus, toch?quote:
Je mag wel in mijn plaatsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Mocht er nog iemand afzeggen de 5e laat het me dan weten, dan lijkt mij het wel leuk te komen
dan snap je dat ik met hem moet zoenenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem precies 1x ontmoet
* wel.o.k noteerdquote:
Nee, jij valt noooooooooooooooooooit in herhalingquote:
ja, ook heel druk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was weer heul druk, en jij had curresus, toch?
stom
Ehm, nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan snap je dat ik met hem moet zoenen
Kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij valt noooooooooooooooooooit in herhaling
er komt wel een keer een meet met ruimte zat voor iedereenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor het geval dat er iemand toch afzegt
Als ik het hier mag doen dan is dat wel het gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er komt wel een keer een meet met ruimte zat voor iedereen
Jij bent een goede gozer Trevquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het hier mag doen dan is dat wel het geval
kijk dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het hier mag doen dan is dat wel het geval
quote:
Nadeel is dus wel dat ik bij mij ouders woon en die dus met vakantie moeten zijn en het dan als nog van hun wel moet mogenquote:
En dan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weekendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad
en dan 1 dag om de afgelopen 3 dagen in te halen
in het land van de batskoningquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weekend
Wat dacht je van een BBQ meetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
als het lekker weer gaat worden gewoon een buiten-meet
Wel zo leuk inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
als het lekker weer gaat worden gewoon een buiten-meet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je niet elke avond aan het bier hoef te zitten
Doordeweeks drink ik nauwelijks. En ik heb er ook geen zin in nu.quote:
Jij bent de woordvoerder van Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je niet elke avond aan het bier hoef te zitten
hier mag je in de div. parken zo bbq-en zonder gezeikquote:
Als je geen zin hebt moet je het ook niet doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doordeweeks drink ik nauwelijks. En ik heb er ook geen zin in nu.
Nee, want gister welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoef je donderdag niet te werken?
klopt, hier ook, je kan hier ook op een veld BBQ-en aan het strand bij de lokale plas, reuze gezelliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier mag je in de div. parken zo bbq-en zonder gezeik
Het was echter geen antwoord op de vraag though aangezien jij over een specifieke avond (vandaag) sprakquote:
Het was mij te algemeen. Ik dacht dat er misschien een andere reden wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind dat gewoon zo, ze het niet voor Bos maar als hij het er mee eens is
Het watte?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we nog het vampierenspel doen dan?
waar is hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hier ook, je kan hier ook op een veld BBQ-en aan het strand bij de lokale plas, reuze gezellie
Dat zou ook kunnen maar ik ben van mening dat je niet elke dag aan de alcohol hoeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was mij te algemeen. Ik dacht dat er misschien een andere reden was
Ehm, ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar ik ben van mening dat je niet elke dag aan de alcohol hoeft
Allé zenne, met ondertitels?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Toekito het volgende:
hej keizer en de boer advocaten op de belg
ik ben voor, want sommige zijn echt om rauw in te bijtenquote:
Ja dat klopt. Maar iedere avond een biertje lijkt me ook niet verstandig in mijn geval. Slecht slapen, medicijnen.. Dan kun je beter vaker nuchter blijven dan een biertje drinken .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was echter geen antwoord op de vraag though aangezien jij over een specifieke avond (vandaag) sprak
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
gaan alle mannen hun tanden in je hals boren
oehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben voor, want sommige zijn echt om rauw in te bijten
Jij gaat naar de club van GF met STquote:
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar iedere avond een biertje lijkt me ook niet verstandig in mijn geval. Slecht slapen, medicijnen.. Dan kun je beter vaker nuchter blijven dan een biertje drinken .
Marquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben ik weerHeb gewoon een paar uurtjes geslapen
![]()
Hoe is het hier?
heej mopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerHeb gewoon een paar uurtjes geslapen
![]()
Hoe is het hier?
jajajaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik drink gewoon 1 keer per maand ofzo. Hooguit
Gezellig volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
* MPG knuffelt je warmquote:
lekker hoor, extra slapiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Hey Marijkequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Liebchenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
hooguit als hij gesloten is en dan om gf te ontmoetenquote:
Ik ook zo iets, misschien iets meer maar niet zo veel vakerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien is dat wel hetzelfde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Het watte?
Ik ben ervoor om te gaan weerwolven.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Ik drink elke dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook zo iets, misschien iets meer maar niet zo veel vaker
Hai Stu darlingquote:
Hai lieverd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
wolvenspel?
[..]
heej mopben je er een beetje van opgeknapt?
ik drink elke dag voornamelijk koffiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, weerwolven. Weet je hoe gaafquote:
quote:
Hai Koenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor, extra slapies
Alles ok hier![]()
Hai Trevquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed, was het fijn dat je even hebt geslapen?
Liebchenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Wel een beetje opgeknapt daarvan?
Lieve wokquote:
Dan is het vast hetzelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dat zo is dan denk ik dat ik het ken als het maffia spel
Oh heerlijk joh.. ik was gister zo vroeg naar bed gegaan.. vond dat eigenlijk wel heel erg fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Stu darling![]()
[..]
Hai lieverd!![]()
Ja, was erg lekker, wilde eigenlijk wel doorslapen, maar dat werd me net wat te vroegDus ik blijf nog eventjes wakker en dan weer heerlijk slapen
uh nee?quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn
Ik heb thee.. een hele grote mok
Van de week heb ik het eindeloos aan Mart en CGM lopen utleggenquote:
Ik zag het, fijn dat jij je nu wat beter voeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai Koen![]()
[..]
Hai TrevZie hierboven
[..]
LiebchenZie hierboven
[..]
Lieve wok![]()
Ik denk hetquote:
Dorpelingen die uitgemoord worden, cq overdag de weerwolf moeten ontmaskeren en doden?quote:
Is het spel dat je samen een drop bent en een paar de rest moet uitmoorden? En dan over dag een Lynch om de slechte weg te werken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de week heb ik het eindeloos aan Mart en CGM lopen utleggen
Vampiers die snachts onschuldigen tot vampier bijten, priesters die mensen kunnen healen en zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dorpelingen die uitgemoord worden, cq overdag de weerwolf moeten ontmaskeren en doden?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ] speciaal voor de mannen van ST en LL
Hoi Marijke![]()
En dan die eindeloze discussiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vampiers die snachts onschuldigen tot vampier bijten, priesters die mensen kunnen healen en zo
ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
Hoi Marijke![]()
Om schooien, bij de superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wat moet de mijne nou met voetbalplaatjes?
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddquote:
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het spel dat je samen een drop bent en een paar de rest moet uitmoorden? En dan over dag een Lynch om de slechte weg te werken?
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddDaar draait drieën ook volledig op bijvoorbeeld
OMG wat een lillik shirtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Toekito het volgende:
Hoi Marijke![]()
sparenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wat moet de mijne nou met voetbalplaatjes?
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden
Nee ik heb hetzelfde. Toch weer een spoordag, toch weer 82 km. Maar het had eigenlijk meer moeten zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me zo raar he. Eigenlijk heb ik best wel een goede dag gehad, maar ik kan niet echt vrolijk zijn..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bij sommige spelletjes is dat nog veel mooier dan de eigenlijke gameplay iddDaar draait drieën ook volledig op bijvoorbeeld
Dat jullie niet hier aan mee hebben gedaanquote:
dit is geen correct soepel lopende Nederlandse zinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij maken
Vinden ze dat niet kei-eng dan? En hebben ze niet liever een echte stervoetballerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
kwam het tegen op de site, denk nou weet je ga mijn neefje en nichtjes eens blij maken
Wat heb je gedaan vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me zo raar he. Eigenlijk heb ik best wel een goede dag gehad, maar ik kan niet echt vrolijk zijn..
Ik ken jou situatie natuurlijk niet zo goed en jij de mijne niet. Maar toch denk ik dat het twee verschillende dingen zijn. No offence verderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde. Toch weer een spoordag, toch weer 82 km. Maar het had eigenlijk meer moeten zijn
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie niet hier aan mee hebben gedaan
Het Fok Maffiaspel #54 - 1e ronde van 2011, deelnemen nog mogelijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is geen correct soepel lopende Nederlandse zin
probeer het nog maar een keer
Ik denk dat ze zich kapot schrikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kwam het per toeval tegen op hun site. En dus dacht ik: Laat ik mijn neefje en nichtjes blij maken.
Zo beteR?
Ja dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken jou situatie natuurlijk niet zo goed en jij de mijne niet. Maar toch denk ik dat het twee verschillende dingen zijn. No offence verder
denk je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot schrikken
eerst gewerkt, daarna mijn post een beetje geordend met de begeleiding en daarna niet veel meer. Maar dat is al meer dan een gemiddelde dag. Maar het is niet zo dat ik moe ben, weet het gewoon niet.quote:
quote:
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.
Probeer ik ook, maar ja dat gaat niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook welMaar probeer het toch van de zonnige kant te zien bossie
Gewoon lekker elkaar zwart maken op fok en rellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.
Dit was al de 4de foto hé en de rest was beroerderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies
![]()
als jij maar schik hebt jongen
![]()
huh wut? loeren? dat kan ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot schrikken
Klinkt wel als een goede dag en als je het ook zo heb beleefd nog beter. Jammer dat het niet super voelt maar misschien is het voorzichtigheidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
eerst gewerkt, daarna mijn post een beetje geordend met de begeleiding en daarna niet veel meer. Maar dat is al meer dan een gemiddelde dag. Maar het is niet zo dat ik moe ben, weet het gewoon niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh wut? loeren? dat kan ik wel
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..
Dolfje weerwolfjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Ja, zou ook kunnen, geen idee echt nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede dag en als je het ook zo heb beleefd nog beter. Jammer dat het niet super voelt maar misschien is het voorzichtigheid
IRL dus nog veel gaverquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker elkaar zwart maken op fok en rellenecht wel tof hoor
Komen vast nog wel meer goede dag aan voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou ook kunnen, geen idee echt niet
Paul van Loonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou ook kunnen, geen idee echt niet
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een leuk idee om te doen
Was het hier rustig danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm hier is het weer gedaan met de rust
Nooit wat van gelezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Paul van Loon![]()
Echt stukgelezen toen ik nog een klein MPGtje was.
Lekker slapenquote:
slaap lekker toekquote:
quote:
En een boekjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaap lekker toek![]()
ik nog niet, ik wacht nog op iemand
Spoken? Nee. Vampiers, weerwolven, dat soort tuigquote:
Nu muck pleite is, durf je wel hequote:
Keequote:
Nu muck weg is moet iemand anders me voorlezen. Dus waarom niet diegene waarvan Muck zegt dat het haar kloon is alleen met iets meer ervaring?quote:
Misschien eens op tijd naar bed gaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu muck weg is moet iemand anders me voorlezen. Dus waarom niet diegene waarvan Muck zegt dat het haar kloon is alleen met iets meer ervaring?
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik nu ook wel moe maar ik hoop nog iemand te spreken
Autistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of niet
Best wel dom eigenlijk
Ik heb allemaal van die afwijkingen. Zo 'moet' ik ook 3 Strongbows per dag drinken
nee, ik bedoelde hier thuis,quote:
Whaoh wat een gatquote:
Jawel... oke, een beetje dan...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
wil het een beetje lukken?
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of niet
Best wel dom eigenlijk
Ik heb allemaal van die afwijkingen. Zo 'moet' ik ook 3 Strongbows per dag drinken
wut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaoh wat een gat!
* MPG stopt er ******* in..
Als je me beter kent zul je daar meer en meer van overtuigd rakenquote:
Ooooh, vandaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde hier thuis,
de vrouw kwam terug van d'r uitje......
Hoe had ze het dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde hier thuis,
de vrouw kwam terug van d'r uitje......
Have funquote:
Beter als nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel... oke, een beetje dan...
Een ehm.... ehm... roze koekquote:
Maar we leren je niet beter kennen aangezien je een hoop niet online gooitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je me beter kent zul je daar meer en meer van overtuigd raken
Ja, ik zou alleen kunnen stoppen voor een verdomd goede redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaft
Okayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
Ik kan mezelf ook niet even verliezen in een goed boek, of jullie zijn weer bijna een topic verder.
ELKE dag drie of meer alcoholische consumpties wordt vaak wel al gezien als alcoholisme jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaft
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..quote:
Zo gaat datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar we leren je niet beter kennen aangezien je een hoop niet online gooitprima moet jij weten hoor
Ik heb ook af en toe trekjes van autisme en vanmorgen vroeg iemand nog of ik ADD had
Duits zal wel lukken, alleen wiskunde daar heb ik zo mijn twijfels over... Zeer vreemde opdrachten ineensquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zou alleen kunnen stoppen voor een verdomd goede reden
Aangezien je met 1 glas wijn per dag ook al verslaaft kan zijn als je vind dat je dat moet doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ELKE dag drie of meer alcoholische consumpties wordt vaak wel al gezien als alcoholisme ja...
Hoeft het natuurlijk niet per se te zijn, maar het is wel een verhoogd risico..
Ik wel. Bij mij is het echt bizar gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..![]()
Ben wel erg prikkelgevoelig in veel omstandigheden.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duits zal wel lukken, alleen wiskunde daar heb ik zo mijn twijfels over... Zeer vreemde opdrachten ineens
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel officieel autist, maar ik heb helemaal geen dingen die ik elke dag MOET doen..![]()
Ben wel erg prikkelgevoelig in veel omstandigheden.
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.quote:
HOOP ikquote:
Hmmhmm. Interessant om te weten welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook zooooooooooveel soorten autisme... daar wordt je serieus niet goed van
Binnenkort heb ik weer een cursus over hoogbegaafdheid en waarom vaak zulke mensen ook ADHD hebben of een andere vorm van autisme
Ik wil er meer van weten
Ik heb geen reden om ermee te stoppen. Ja, misschien ben ik wel een alcoholist. Kan me niet zoveel schelen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Aangezien je met 1 glas wijn per dag ook al verslaaft kan zijn als je vind dat je dat moet doen
Ja, dat ga ik morgen doen, heb nog wat anders af te handelen nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.
Gewoon minder gaan fokkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HOOP ikMaar 't zal wel lukken ja
En anders wordt het gewoon nachtwerk, heb ik er wel een keer voor over
Dat zouden trouwens meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je nu op de link van je sig klikken, en daar een post zetten.
Zo ken ik vele tienerboeken die over WOII gaan die spannend zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat De Nevelprins een kinderboek is... het was gewoon spannend!
Zorg je wel dat je genoeg slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HOOP ikMaar 't zal wel lukken ja
En anders wordt het gewoon nachtwerk, heb ik er wel een keer voor over
Is dat rond dan? Enne, je weet me te vinden als je zover bent he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik morgen doen, heb nog wat anders af te handelen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |