Oh wauwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel
De nummers van Ben
Ik heb een poging gedaan om Tragedy van de Beegees te spelen maar ik moet de accoorden ff opzoeken
Sweet about me ging ook wel lekker in combinatie met zingen..
In the arms of an angel ging ook aardig..
En allemaal nummers die ik nog nooit gespeeld heb
om eens te kijken of je dan beter slaaptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Tuurlijk KAN ik dat maar ik zou niet weten waarom![]()
Alcoholisten zijn niet alleen de gevallen die elke avond kneiterlam op bed vallen. Als jij elke avond drank nodig hebt om in slaap te vallen heb je gewoon een probleem. Ik weet ook wel dat het in jouw ogen pas een probleem is als de drank op is, maar elke dag een paar glazen is niet gezond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er toch geen 20 per avond
Bijna nooit hoorquote:
Dat 'moeten' is gewoon een afwijking die ik heb met heel veel dingen. Ik 'moet' alles in bepaalde aantallen doen. Is wat lastig om uit te leggen en zelfs dan komt het autistisch overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met de woorden niet zonder kunnen of het moet dan is het wel een verslaving
Ik slaap primaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om eens te kijken of je dan beter slaapt
en ik ben nog 10 jaar ouder zelfsquote:
Boven de 30 gaat dat aardig hard.quote:
Klopt, op de blikjes staat dat ik niet meer dan 3 of 4 units (UK) per dag moet drinken. Een blikje is 2.3 UK units dus ik drink zeg maar 7 units per dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alcoholisten zijn niet alleen de gevallen die elke avond kneiterlam op bed vallen. Als jij elke avond drank nodig hebt om in slaap te vallen heb je gewoon een probleem. Ik weet ook wel dat het in jouw ogen pas een probleem is als de drank op is, maar elke dag een paar glazen is niet gezond.
Ik sla echt NOOIT overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijna nooit hoorEn als ik dat doe poets ik de keer er na extra goed
ik ga gewoon net zolang kutten tot ik de juiste tonen en accoorden te pakken hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Jij kunt ook echt alles he?
Jij maakt ook wel heel erg korte nachten thoughquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik ben nog 10 jaar ouder zelfs
Nee, alle gekheid, heb zelf pas laatste 2,3 jaar het gevoel dat ik ouder wordt en sneller moe ben
OHNOESquote:
Hmhm. Maar rust je ook echt uit?quote:
Ja, maar een biertje of wijntje of baco is in verhouding allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, het ligt er wel aan wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |