Jaquote:
Tricken of XMA is best te doen alleen het vergt veel coordinatie en vooral durf. Lenigheid hoeft niet perse ben zelf ook houten klaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fitnes komt bij mij mijn strot uit dus moet eens hard op zoek om echt fanatiek naast judo te gaan doen
En door er naar te kijken gaat hij er vanzelf op?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn biefstuk en aardappeltjes maar eens bakken![]()
kijk straks wel of morgen naar die plank
quote:
Oooh. Nou, succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal eerst de steun op de muur moeten zetten en onder de tafel zit een verwarming
Ik wil ook een fotoquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn biefstuk en aardappeltjes maar eens bakken![]()
kijk straks wel of morgen naar die plank
Misschien dat ik ook Sub air ga doen maar van uit de paintball vereniging naar mij mening nog te weinig trainingen, nu 1 keer in de 3 weken en dan komt meestal ook maar een paar opdagen wat ik zo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Tricken of XMA is best te doen alleen het vergt veel coordinatie en vooral durf. Lenigheid hoeft niet perse ben zelf ook houten klaas.
Ik ben vrij gul hoor dus zal nooit een ander zonder drankje laten zittenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie zijn hopelijk toch wel al vergeten hoe ik eruit zag hè?
Ik heb jou nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Nee hoor, hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Goedzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vrij gul hoor dus zal nooit een ander zonder drankje laten zitten
Niet helemaall, maar wel een groot gedeeltequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
JA!quote:
Dat moetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kan ik dat nou vergeten?
Ben blijquote:
Mooizoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet helemaall, maar wel een groot gedeelte
Ja, duh, ik heb 'm gemaaktquote:
Ik wil ook wel misschien weer iets aan sport gaan doen, droomde van de week dat ik hockeyles kreeg van Tom van 't Hekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook Sub air ga doen maar van uit de paintball vereniging naar mij mening nog te weinig trainingen, nu 1 keer in de 3 weken en dan komt meestal ook maar een paar opdagen wat ik zo hoor
Nope, ben nu wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet
[..]
Ben blij
[..]
Mooizo
You've got PMquote:
Pechhhhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk
Ik hoop dat je er bij kan, zelf wil ik toch liever wat actiefs doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel misschien weer iets aan sport gaan doen, droomde van de week dat ik hockeyles kreeg van Tom van 't Hek![]()
Maar ik vestig mijn hoop toch nog op Yoga. Vandaag weer met die ene yogalerares van de proefles gesproken, Als er een plaatsje vrij komt op de maandagmorgen, heb ik misschien een kans om in te kunnen stromen..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat kan een mens toch blij worden van goede muziek.![]()
Ligt eraan wat voor muziek en in welke mood ik ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat kan een mens toch blij worden van goede muziek.![]()
Alleen ogen laten slapen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
Mijn ogen zijn veel moeier dan ik me eigenlijk voel
Maar dan kan ik niets meer lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |