Niet van peter, maar wel een paar keer kip met honing geproefd en dat was smerig. Ik hou namelijk niet van zoete smaken in mijn hartige eten. Nooit. Maar mijn excuses dat ik niet op dit uberspecifieke gerecht kan reageren, opoequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, daar heb je haar ook weer.. Gelukkig heb je in je leven al honderden keren in honing&sambal gemarineerde indonesisch bereide kip van Peter gehad, dus je weet waar je over praat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daar krijg je ook niets meer als je eenmaal klant bent.
Ben als sinds Libertel klant bij ze, maar iets extras geven bij een verlenging ? Echt niet!
Zit je bij de verkeerde dealer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je zakelijke klant zijn, krijg je helemaal niks meer
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij bijt ie dan je hand er af
Net alsof jij dat dan erg vindtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
Je zoekt gewoon een reden om me aan te raken.
Het idee schrikt mij af..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ossehaaspuntjes in pittige chocoladesaus, bij Paddy's.
Nou, iig niet die van de Ikea, die kun je nieteens normaal snijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik lus anders best wel een zweeds kippetje
Ja, bemoei je er dan ook niet mee, kutnewbie. Ik hou ook niet van zoet, maar dit is niet zoet. Wel lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Ripley het volgende:
Niet van peter, maar wel een paar keer kip met honing geproefd en dat was smerig. Ik hou namelijk niet van zoete smaken in mijn hartige eten. Nooit. Maar mijn excuses dat ik niet op dit uberspecifieke gerecht kan reageren, opoe
Het is geen man hoor.quote:
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen.. bestel je lekker eten, krijg je een manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is geen man hoor.
(alhoewel de obers altijd vreemd opkijken als je dit bestelt, omdat bijna niemand het idee aanstaat)
Achja, ik weet nu iig wel zeker dat ik van T-mobile af ga.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Zit je bij de verkeerde dealer.
Zeker zakelijk is er genoeg mogelijk.
Maar het ligt er wel aan hoeveel moeite de dealer voor je wilt doen.
KPN is wel ruk, is verlenging veel minder dan nieuwe klanten
Altijd nog beter dan die eeuwige Apple-discussiequote:
Nee bij opzegging abonnement aangeven dat je het nummer overgezet wil hebben naar prepaid, dan kun je hem daarna na elke gewenste provider laten porterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik weet nu iig wel zeker dat ik van T-mobile af ga.
Dit weet jij wel, is het heel lastig om vanuit een Abbo, het om te laten zetten naar pre-paid van een andere provider? Moet er eentje zijn waarbij online opwaarderen mogelijk is. T liefst ook online smsjes ed verzenden (wat bij T-mobile wel heel relaxed is)
superquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bij opzegging abonnement aangeven dat je het nummer overgezet wil hebben naar prepaid, dan kun je hem daarna na elke gewenste provider laten porteren
Heb jij toevallig weleens geprobeerd om android op je mda te draaien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
superga ik sowieso aangeven binnenkort.
Fruitcondoomsquote:
Nee, kan dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig weleens geprobeerd om android op je mda te draaien?
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.quote:
Zeg dat. De idioot die dat verzonnen heeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, heb het zelf ook nog niet geprobeerd.
Heb hier nog een touch pro 2 liggen waar ik het op ga proberen.
Laatste build schijnt aardig stabiel te draaien
Ja 2.2 is er voor uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan pak je Android v2.2? Touch Pro 2 is gelijk aan een Vario V? Laat me ff weten hoe t ging, als t bevalt ga ik t ook doen
rubber en fruitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ruiken echt misselijkmakend ook
SOA's FTWquote:
Laat maar ff weten hoe t werkt als je het gedaan hebt. Dan ga ik t ook doen wanneer die terug is van de reparatie en die ook daadwerkelijk werkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 2.2 is er voor uit.
In de eerste versies waren er veel problemen met gps en geluid, maar dat schijnt een heel eind opgelost te zijn.
Ja touch pro 2 is gelijk aan jou mda
Niet nodig toch, hij heeft altijd wel iets om tegen aan te schoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
Ik ga zo in vergadering, maar ik wil alvast even roepen dat ik alles wat krea gaat zeggen kut vind. Dan heeft ie ook weer iets om tegen aan te schoppen
Hij wil gewoon zoveel mogelijk mini-Kreatortjes verwekken. TO TAKE OVER THE WORLD MUHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Alleen met leuke vrouwen. Sorry.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef Murmeli het volgende:
Jij deelt je soa's graag met anderen?
Wat lief
Haha. Op zich doet ie het best aardigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t zal ja pa maar zijnhttp://www.dumpert.nl/med(...)t_los_op_kinect.html
Beter dan een Al Bundy die nooit van de bank komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t zal ja pa maar zijnhttp://www.dumpert.nl/med(...)t_los_op_kinect.html
je kan weer rustig slapen Spirit, ik kom niet naar Zaandam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zichzelf aanbood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Newbie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik geloof niet dat ze zichzelf aanbood?
Murmpje!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik je niet af te wijzen
Sshhttt, daar heeft ie issues meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan hoef ik je niet af te wijzen
Kreator heeft issues met allesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sshhttt, daar heeft ie issues mee
Op welke dagen werk jij in Utrecht? Kunnen we daar een keer wat afsprekenquote:
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je kan weer rustig slapen Spirit, ik kom niet naar Zaandam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Arm ding. Misschien moeten we hem even koetsiekoetsiekroelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sshhttt, daar heeft ie issues mee
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.
Dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij jou. Dat je net doet alsof je erboven staat, maar ondertussen ben je eigenlijk ook gewoon een onderdanig meisje dat wacht op een man die daar doorheen prikt. Letterlijk.
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
Begrijp ik het goed. Spirit heeft Krea afgewezen en daar kan/kon ie niet tegen?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee, dat verhaal heb je gemist. Dat was echt hilarisch. Maar lang verhaal. Het kwam er op neer dat als je een gesprekje met Spirit voert, dat ze dan denkt dat ze je moet keuren. En dat deed ze kennelijk met iedereen. En iedereen was te lelijk.
Ja, eigenlijk wil ik je. Hier... nu... Waarom ben je hier niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.
Dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij jou. Dat je net doet alsof je erboven staat, maar ondertussen ben je eigenlijk ook gewoon een onderdanig meisje dat wacht op een man die daar doorheen prikt. Letterlijk.
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee, dat verhaal heb je gemist. Dat was echt hilarisch. Maar lang verhaal. Het kwam er op neer dat als je een gesprekje met Spirit voert, dat ze dan denkt dat ze je moet keuren. En dat deed ze kennelijk met iedereen. En iedereen was te lelijk.
Nee joh, hij moet eerst zijn hachje redden. Stel je voor dat iemand naar over m denktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaDat is jouw versie inderdaad. Ging jij niet werken?
Di en doquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op welke dagen werk jij in Utrecht? Kunnen we daar een keer wat afspreken
Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijk)
Jij wou gewoon gesprek.. maar ze keurdetoch in 2e pm ofzo
Doe je nu heel stoer net of je me doorhebt? Kneus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee joh, hij moet eerst zijn hachje redden. Stel je voor dat iemand naar over m denkt
Was je gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.
In mijn sig staat de samenvatting.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijk)
Jij wou gewoon gesprek.. maar ze keurdetoch in 2e pm ofzo
Dat kan ook.... moet wel even kijken, tegenwoordig heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Di en do
Maar ik kom liever naar jou, ff die 2 sletten aaien
Never change a winning conceptquote:
Als je alleen keurt op uiterlijk kun je nog wel eens wat goeds mislopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeld
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je nu heel stoer net of je me doorhebt? Kneus.
Wees blij. Jij mag Air houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je alleen keurt op uiterlijk kun je nog wel eens wat goeds mislopen
Neehee! Je bent wanhopig en denkt dat elke man jou wil, snap dat nou, kutnewbiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, maar het verschil is dat ik je IRL net zo in de bek pis als hier en jij ineens een magere lelijke nerd blijkt te zijn met de stem van een mislukte freggel, terwijl je hier doet alsof je nog wel een klein beetje stoer bent.quote:
Jij kan er natuurlijk niets aan doen dat jij niet zo'n übermens bent als Krea. En dat doet pijn, ik weet het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk met "Kneus"
Jij denkt dat je ueberhaupt kans maakt?quote:
Nee, ik ben arrogant. Als ik wanhopig was geweest, had ik nu een relatie met Krea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neehee! Je bent wanhopig en denkt dat elke man jou wil, snap dat nou, kutnewbie
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, maar het verschil is dat ik je IRL net zo in de bek pis als hier en jij ineens een magere lelijke nerd blijkt te zijn met de stem van een mislukte freggel, terwijl je hier doet alsof je nog wel een klein beetje stoer bent.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmbquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan ook.... moet wel even kijken, tegenwoordig heeftook een nieuwe baan dus hij weet zijn tijden nog niet echt
Krea is nog steeds beschikbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
MissMSX ik ben er uit hoor! Nu nog hopen dat boss man er ook zo over denkt.
Damn, nu pas echt toe aan een borrel
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een fotoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben arrogant. Als ik wanhopig was geweest, had ik nu een relatie met Krea.
Ik ook, heb besloten dat ik mezelf vanavond maar eens flink ga bezattenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mag ik het zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
Hij snapt niet dat vrouwen eigenlijk ja bedoelen als ze nee zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Dat geldt toch voor alle vrouwen hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Bedoel ook op een dag dat hij weg is gekkiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmb
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoorquote:
Op de foto komt ie best leuk over. Schattig ook. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een foto
Ik drink dat jong zo onder de tafel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoor
Daarbij.. hoeveel foksters heb jij wel niet gehad
Uit z'n comfort zone en heel onzeker nu dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krea was leuker toen ie nog in PTA zat en niet zo'n grote bek had
Drinken met Krea niet?quote:
Je hebt me door. Kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
Hij snapt niet dat vrouwen eigenlijk ja bedoelen als ze nee zeggen
Kom opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Zoveel bijzonders is het namelijk niet.
Misschien heb ik stiekem dan wel een foto van heul iemand anders gezien!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op de foto komt ie best leuk over. Schattig ook. Niks mis mee.
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, heb besloten dat ik mezelf vanavond maar eens flink ga bezatten
Mooi woordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch..
Oh wacht, volgens mij is die treinengeiler ook nog vrijgezel..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Uit z'n comfort zone en heel onzeker nu dus
Moet je Samzz niet een beetje opdringen voor een date?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
komt elke keer naar voren, vraag ik waaruit dat blijkt dan ben je weer dagen stilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival
Wat?! Ben ik die 3 zomaar vergeten af te wijzen? Ik ga meteen even een paar PMs sturen, brb...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch..
Oh wacht, volgens mij is die treinen-geiler ook nog vrijgezel..
Ja dat kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouw
hey MeMoquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouw
... dan zal dat vast niet veel voorstellenquote:
Dat is niet moeilijk, gewoon de deur uit zetten een avondje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bedoel ook op een dag dat hij weg is gekkie
Finally, entertain mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Moet je Samzz niet een beetje opdringen voor een date?. Kun je zeggen hoe stoer je tegen me was.
Hoe kom ik ineens in deze discussie terecht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij is die treinen-geiler ook nog vrijgezel..
Je bent toch geen mongool ofzo. Dat heb ik je een keer of 3 uitgelegd. Toen vond ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef rival het volgende:
komt elke keer naar voren, vraag ik waaruit dat blijkt dan ben je weer dagen stil
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kom ik ineens in deze discussie terecht?
Hm, zou ook niet weten hoe enzo.quote:
Ah, hallo. Welkom andere persoonlijkheid van Kreaquote:
Beetje geluk moet mn hebben, is voor t eerst dat zij me gaat masseren, ging eerder naar een andere vriendin toe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook leuk zijn.
Maar dat is niet voor handen vanavond en drank wel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heb ik stiekem dan wel een foto van heul iemand anders gezien!
Het drinken is het minst enge eraanquote:
Doen wel even wat afspreken via Twitter... vind het hier even niet zo leuk enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, gewoon de deur uit zetten een avondje.
Of hij maakt een paar caipirinha's. Komt wel goed.
Je mag ook vrijdag bij ons borrelen. Is ik jarig
Er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fokquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Mailen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zou ook niet weten hoe enzo.En nee, da's geen excuus
Denk eerder dat die t niet kan hebben dat Samzz aandacht schenkt aan andere mannenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Ja maar ik heb jouw mail hier toch niet!quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het drinken is het minst enge eraan
Ah je hebt een vaste masseusequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje geluk moet mn hebben, is voor t eerst dat zij me gaat masseren, ging eerder naar een andere vriendin toe.
Dan stuur je en PM met de vraag of ik m'n adres wil sturenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jouw mail hier toch niet!
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneerquote:
Jullie lijken ook best veel op elkaar, qua het rollenspel hier op Fokquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fok![]()
Jij nieuwsgierig wief!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stuur je en PM met de vraag of ik m'n adres wil sturen
quote:
Ach kom, je kan hem hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneer
Your not alonequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fok![]()
quote:
Volgens mij is het een schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneer
Spirit tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat?! Ben ik die 3 zomaar vergeten af te wijzen? Ik ga meteen even een paar PMs sturen, brb...
volgens mij is het net zo'n kneus als ikquote:
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom, je kan hem hebbenIk weet het zeker!
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
Denk eerder dat die t niet kan hebben dat Samzz aandacht schenkt aan andere mannen![]()
nee hoor elke keer als ik die uitleg vraag dan stop je met inhoudelijk reageren... zoals nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool ofzo. Dat heb ik je een keer of 3 uitgelegd. Toen vond ik het wel genoeg.
I'll wait 'till the eeeeeeeeeeeeeeeend of timequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?
Dat lijkt me logisch als vrouw zijndequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word liever met jou vergeleken als met Krea
Ja...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n lief en onschuldig vrouwmens!
Denk niet dat het glas lang halfleeg is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?quote:
Zeg, begin je frustratie wegens Krea nu niet tegen mijn lieve persoontje af te reageren he!quote:
Ik heb echt geen idee over wie je t nu hebt. En die laatste zin is niet waar, t waren bijna letterlijk je eigen woorden die ik er poste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.
Voor de rest kan het me weinig boeien wie wat met wie doet. Je doet maar.
Heet jij Cue?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee over wie je t nu hebt.
Zoiets als "een lief kind"?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?
Ja diequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'll wait 'till the eeeeeeeeeeeeeeeend of time
Jaloerse lul. Uit is uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet jij Cue?
[..]
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.
Nou hop, gewoon PM-en.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor! Het is alleen niet echt iets om heel trots op te zijn, uitnodiging voor stomme training.
It's me, not you babe.
te troosten? dat was nergens voor nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.
Je letterlijke weet ik niet, maar t kwam in de buurt. Doet er eigenlijk ook niet toe omdat de strekking gelijk is. Oke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet jij Cue?
[..]
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.
Leugens!quote:
Rare combi. Net zoiets als kip met honingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef cafpow het volgende:
zo ik zit aan de instant noodles en een bakje koffie
Heb ook nooit de indruk gehad dat het nodig wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
te troosten? dat was nergens voor nodig
Wie is er uit elkaar?quote:
ja beetje raar. Maar de koffie komt straks..eerst eet ik de noodlesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rare combi. Net zoiets als kip met honing
quote:
Gister gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rare combi. Net zoiets als kip met honing
Zo kom je op iedereen al een tijdje over? Je hebt een hele tijd overduidelijk extra gereageerd op mannelijke Fok!ers die op Samzz reageerden.quote:
Dat klinkt wel heel binairquote:
klinkt lekker op de gember naquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister gehadKip met honing, gember en sinas.
Wie zijn. Sorry.quote:
Zie mijn ondertitelquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Mijn billen"
... ' ik zit te schijten"
Was hele zachte siroop.quote:
MIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zijn. Sorry.
Wie is er uit elkaar is vragen naar wie z'n arm of zo is verloren
Dat zegt tegenwoordig niets meer sinds de standaard PIquote:
Ik had mijn gevoel niet binnen 2 uur uitgeschakeld, dat wordt me hier nu kwalijk genomen. Want uit is uit. Dan moet je het maar zomaar kunnen hebben dat iedereen er als bijen op de honing opaf vliegt. Sorry dat ik niet zo in elkaar zit.quote:
Kreator en Samzz. Maar dat is al maanden geleden, iedereen hier is het al vergeten. Behalve Kreator.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zijn. Sorry.
Wie is er uit elkaar is vragen naar wie z'n arm of zo is verloren
Dan nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja beetje raar. Maar de koffie komt straks..eerst eet ik de noodles
Ik heb geen standaard PIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niets meer sinds de standaard PI
Praat eens met Kreaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister gehadKip met honing, gember en sinas.
dan kan het mischien nog, zolang de smaak van de pure gember maar niet te proeven isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was hele zachte siroop.
Pure gember vind ik ook net iets te.
ik ben niet zo'n grote gember fan, ik eet het wel als het moet, maar als het niet hoeft laat ik het staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die gember is juist wel lekker erin
Oooo. Dat wist ik al wel ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kreator en Samzz. Maar dat is al maanden geleden, iedereen hier is het al vergeten. Behalve Kreator.
Dan had je ook kunnen lezen dat er weinig verdriet was....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het toch gelezen, achterlijke noob.
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou hop, gewoon PM-en.
* MissMSX schopt mb onder d'r bevallige holletje
Dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kreator en Samzz. Maar dat is al maanden geleden, iedereen hier is het al vergeten. Behalve Kreator.
Je hoeft het ook niet uit te schakelen, maar je frustraties op Fok uiten omdat zij iets doet wat jou niet aan staat getuigt niet bepaald van volwassen en sociaal geaccepteerd gedrag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had mijn gevoel niet binnen 2 uur uitgeschakeld, dat wordt me hier nu kwalijk genomen. Want uit is uit. Dan moet je het maar zomaar kunnen hebben dat iedereen er als bijen op de honing opaf vliegt. Sorry dat ik niet zo in elkaar zit.
Ik vind je steeds leuker met je leuke uitsprakenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Donderstraal dan op met je kansloze insinuaties, jan-met-de-pet.
Krijg aids, achterlijke kut. Je weet niet waar je over praat. Er wordt door Rival gevraagd waarom, dan leg ik het uit en dan is het ineens mijn schuld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er nog over zeikt, Samzz al maanden niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg aids, achterlijke kut. Je weet niet waar je over praat. Er wordt door Rival gevraagd waarom, dan leg ik het uit en dan is het ineens mijn schuld.
Vind het wel lekker, zeker met verse gember.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan kan het mischien nog, zolang de smaak van de pure gember maar niet te proeven is
[..]
ik ben niet zo'n grote gember fan, ik eet het wel als het moet, maar als het niet hoeft laat ik het staan
Los van wat er gebeurd is (daar ga ik me niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had mijn gevoel niet binnen 2 uur uitgeschakeld, dat wordt me hier nu kwalijk genomen. Want uit is uit. Dan moet je het maar zomaar kunnen hebben dat iedereen er als bijen op de honing opaf vliegt. Sorry dat ik niet zo in elkaar zit.
Dat weet ik toch nietquote:
Je kunt het ook andersom zien. Even gewoon een paar dagen respect hebben voor wat verdriet, en dan je move maken. Gewoon omdat het vrij respectloos is om erop te springen alsof je een mongool bent die een triangel ziet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
maar je frustraties op Fok uiten omdat zij iets doet wat jou niet aan staat getuigt niet bepaald van volwassen en sociaal geaccepteerd gedrag.
Genotequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg aids, achterlijke kut. Je weet niet waar je over praat. Er wordt door Rival gevraagd waarom, dan leg ik het uit en dan is het ineens mijn schuld.
O er is geeneens drama? Je moest gewoon uitleggen waarom, vandaar dat we het er nu anno zoveel maanden later nog eens over hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat belet jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, zeker met verse gember.
Damn heb zin nu om weer eens heel erg uitgebreid te koken
Je weet niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij bent de enige die er nog over zeikt, Samzz al maanden niet meer.
Ik zie wat er hier allemaal over gepost wordt, dat is voor mij voldoende.quote:
Moet tot 6 uur werken en dan om 7 uur moet ik in het cafe zijn, dus dat gaat hem niet worden vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat belet je![]()
hier kookt vandaag niemand, hier is het chili con carne van gisteren opgewarmd
Heyyuuuhhh... zet je masker weer eens even op, want zo kwetsbaar herken ik je bijna niet meerquote:
Ik wil de jongen die me om het telefoonnummer van mijn ex vroeg (van een 3jarige relatie) binnen eenw eek dat het uit was ook nog steeds heel hard slaan. Dus wat dat betreft snap ik je. Kan dus met de ex wel overweg, niet met degene die het vroegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom zien. Even gewoon een paar dagen respect hebben voor wat verdriet, en dan je move maken. Gewoon omdat het vrij respectloos is om erop te springen alsof je een mongool bent die een triangel ziet.
Ik zit niet zo in elkaar. Als ik dan een hekel aan je krijg ga ik op fok niet zitten toekijken.
ik vroeg om een andere waarom geloof ik, maar het is mij om het even hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Snelle hap halen? Je woont toch 5min bij je werk vandaan ofso?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 6 uur werken en dan om 7 uur moet ik in het cafe zijn, dus dat gaat hem niet worden vandaag.
Al speel je nu een beetje de gebeten hond, ben ik het daarmee wel eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen drama. Ik leg gewoon uit waarom ik Rival's acties achterlijk vond. Respectloos. Mag ik dat al niet meer zeggen zonder dat ik ineens een dramaqueen ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O er is geeneens drama? Je moest gewoon uitleggen waarom, vandaar dat we het er nu anno zoveel maanden later nog eens over hebben?Ooooooooooooooow. Wat is dan the big deal?
Ah, dat maakt jou meteen expert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wat er hier allemaal over gepost wordt, dat is voor mij voldoende.
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Echt hoeveel gedoe er binnen singles wel niet is geweest na het beeindigen van relaties.. Bijna bij elk stelletje. Dus wss ook met Samzz en Krea..
Niks bijzonders aan dus
Straks ga je hem nog leuk vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heyyuuuhhh... zet je masker weer eens even op, want zo kwetsbaar herken ik je bijna niet meer
Ja dus zit uitgebreid koken er niet inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snelle hap halen? Je woont toch 5min bij je werk vandaan ofso?
Deed ie dat maar es wat vaker, minder saai en voorspelbaar enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heyyuuuhhh... zet je masker weer eens even op, want zo kwetsbaar herken ik je bijna niet meer
tja, dat wordt dan een andere keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 6 uur werken en dan om 7 uur moet ik in het cafe zijn, dus dat gaat hem niet worden vandaag.
Zo zie ik het graagquote:
Dat dus. Het was gewoon vrij frustrerend, omdat ik ook wist dat er nog dingen speelden. Als dan zo'n kansloze mongool ertussen gaat zitten, maakt dat het lastiger. En daarom mag ik em niet. So shoot me then.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil de jongen die me om het telefoonnummer van mijn ex vroeg (van een 3jarige relatie) binnen eenw eek dat het uit was ook nog steeds heel hard slaan. Dus wat dat betreft snap ik je. Kan dus met de ex wel overweg, niet met degene die het vroeg
Zolang het maar met iemand uit dit topic is.. anders heb ik geen reden meer om in singles te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?
IK ben de dramaqueen, dus mocht je drama willen maken dan moet je eerst toestemming vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen drama. Ik leg gewoon uit waarom ik Rival's acties achterlijk vond. Respectloos. Mag ik dat al niet meer zeggen zonder dat ik ineens een dramaqueen ben?. Jezus, sorry dat ik niet zo heilig ben.
je zegt zelf dat je alles gelezen hebt... dus ik snap dan niet zo goed waar je nu mee bezig bent....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom zien. Even gewoon een paar dagen respect hebben voor wat verdriet, en dan je move maken. Gewoon omdat het vrij respectloos is om erop te springen alsof je een mongool bent die een triangel ziet.
Ik zit niet zo in elkaar. Als ik dan een hekel aan je krijg ga ik op fok niet zitten toekijken.
En voor de rest ben ik wel klaar met het onderwerp.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?
hoeft ook niet altijd (vind ik dan) vanavond voor mij ook iets wat snel klaar te maken is. Want nog ff douchen enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dus zit uitgebreid koken er niet in
[pokemon] Barbapoes... ik kies JOU! [/pokemon]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar met iemand uit dit topic is.. anders heb ik geen reden meer om in singles te kijken
Hij neukt je toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet laten gaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wat er hier allemaal over gepost wordt, dat is voor mij voldoende.
Wie is barbapoes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[pokemon] Barbapoes... ik kies JOU! [/pokemon]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dus. Het was gewoon vrij frustrerend, omdat ik ook wist dat er nog dingen speelden. Als dan zo'n kansloze mongool ertussen gaat zitten, maakt dat het lastiger. En daarom mag ik em niet. So shoot me then.
Dat jij niet snapt wat het probleem is, was me al duidelijk. Anders had je dat niet een 4e keer gevraagd en me continue zitten uitlokken met je kansloze opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
je zegt zelf dat je alles gelezen hebt... dus ik snap dan niet zo goed waar je nu mee bezig bent....
ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK ben de dramaqueen, dus mocht je drama willen maken dan moet je eerst toestemming vragen
Da's punt 1.
En ik val net binnen en zag wat dingen die leken op drama. Zeg niet dat jij die maakt, zeg niet dat hij die maakt, of zij, of het. Ik bespeur gewoon drama. Anders kwam ik toch nie omd e hoek kijke jonguuuuh?
maar er is dus geeen drama?
Damn. Ga ik weer
()
Bij vrienden gaat dat nog wel wat verder. Dan blijf je er meestal helemaal vanaf, ongeacht de tijd die er tussen zitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.
Geen idee of dat echter ook geldt voor mensen die posten binnen hetzelfde topic.;)
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.
Geen idee of dat echter ook geldt voor mensen die posten binnen hetzelfde topic.;)
Nee hoeft ook niet, maar is al weer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeft ook niet altijd (vind ik dan) vanavond voor mij ook iets wat snel klaar te maken is. Want nog ff douchen enzo.
Idd en anders toestemming vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Binnen vrienden gaat dat nog wel wat verder. Dan blijf je er meestal helemaal vanaf, ongeacht de tijd die er tussen zit
Uberhaupt op een single vrouw hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
(oh wacht ik was klaar)
Krea.. het is fok, wat verwacht je anders binnen Singles hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
(oh wacht ik was klaar)
Ik heb t 4 dagen op een rij gedaan, vind t wel weer ff goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, maar is al weer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb.
En vind het altijd wel leuk
Het is zelfs een cliché. Het verhaal van de man met het 'luisterende oor' bestaat al sinds de oertijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krea.. het is fok, wat verwacht je anders binnen Singles hier
(snap dat het kut is/was enzo)
vergeet je bier vanavond niet!!![]()
Welkom in Singles. Maar dat had je na 5 jaar toch wel een keer moeten weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
Scherp. Ik zou het ieg nooit doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt op een single vrouw hoor
Edit was wel traag hoor!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het is zelfs een cliché. Het verhaal van de man met het 'luisterende oor' bestaat al sinds de oertijd
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
Welkom in Singles. Maar dat had je na 5 jaar toch wel een keer moeten weten.
Getrouwde vrouw hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Scherp. Ik zou het ieg nooit doen..
Uiteraard, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.
Voor zover ik het begrepen heb, ben ook ik het met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.
Sorry krea dat ik niet even een week (of wat is voor jou voldoende?) heb gewacht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
(oh wacht ik was klaar)
Je weet het weer mooi te verdraaien, zodat jij weer het arme gebeten hondje bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik zou t niet weten, een vriend van me weet wel hoe t isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zou het denk ik wel slecht trekken om een maat van me met een ex te zien
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry krea dat ik niet even een week (of wat is voor jou voldoende?) heb gewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |