Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Absoluut! Maak je een paar mooie foto's voor me?
Ja, gemarineerd in honing en sambal./quote:
Vond jij dat ook al zo lekker klinken?quote:
Dat zou ik dan bijna wekelijks moeten horenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zul je nog vaak horen, als je met een meisje op stap gaat.
Ik zit al tien jaar bij KPN, heb nooit iets van extra's of kortingen gekregenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daar krijg je ook niets meer als je eenmaal klant bent.
Ben als sinds Libertel klant bij ze, maar iets extras geven bij een verlenging ? Echt niet!
Zolang het maar geen Zweedse kip isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vond jij dat ook al zo lekker klinken?
Jij misschien niet, maar ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.
Die sambal is wat minder, dan zit ik de hele dag op de pleequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.
[..]
Ja, gemarineerd in honing en sambal./
Watjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sambal is wat minder, dan zit ik de hele dag op de plee
Of met chocoladesausquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
smerig man, kip met honing. Ik zie ook steeds allerlei mensen kip met cola maken tegenwoordig overigens
Ah, daar heb je haar ook weer.quote:
dat deed jij toch niet enzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik nou weer bij? Jezus dat teruglezen hier ook altijd
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar heb nog wel ergens een chocoladekookboek (quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij smeert echt overal chocola op he?
MIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ossehaaspuntjes in pittige chocoladesaus, bij Paddy's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
ik lus anders best wel een zweeds kippetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Zweedse kip is
Het staat je goed hoor, dat wattigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |